Idiooteimmat harrastukset

tehkää listaaaa

Mitkä on mielestäsi idiooteimpia harrastuksia? Tässä jotain mitä mun mieleen tulee:

- Geokätköily
Pelkkä nimi on niin vamu! Aikuiset miehet juoksee maastossa navigaattorin kanssa etsien toisten ihmisten piilottamia "aarteita" (puulaatikko missä viesti). Eri asia jos etsisivät vaikka oikeaa raha-aarretta mutta tällaista pelleilyä en pysty ymmärtämään.

- En muista harrastuksen nimeä mut se jossa ihmiset pukeutuu Anime-tyyliin ja pitää vielä yhteisiä pukeutustapahtumia :DD
Ei pysty tajuamaan ei...!

- Hifistely
Ei siinä jos tykkää kuunnella musaa mutta nämä snobit tuhlaa 24823472389 euroa laitteisiin saadakseen ulos "parempaa" ääntä ja jopa vaihtaa huonekaluja , verhoja sun muuta kodin sisustusta ääntä "parantaakseen". Hohhoijaa...

17

2690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turpaanvaankaikkia

      antaa ihmisten pitää hauskaa
      ...

      suomi 24 kirjottaminen o aika turha harrastus
      ja sitte pitää vetää kaikkia turpaan

    • dvt

      cosplay

      • mä waan

        Mikäs cosplayssa on vikana? sehän on tosi hyödyllinen. siinä oppii käsityötaitoja, kun ompelee ite ne kaikki puvut ja yleensä ilman valmiita kaavoja. se on suorastaan loistava harrastus :)


    • 4rkk3kk3kk3

      Ymmärrätkö sitten suunnistusta tyhmänä, sehän on lähes sama kuin geokätkentä.

      Huom! en itse harrasta geokätkentää, mutta mielestäni on paljon tyhmempiäkin harrastuksia

    • hölmöä ja tyhmää

      -tupakointi, viinan juominen, kyläralli mopoilla keskellä yötä, itsensä viiltely, ilkivalta, ...

      Tässä nyt muutamia, joita tosissaan jotkut pitävät harrastuksinaan.

    • jare on hot

      Runkkaaminen jare villegalle duon kuvaa katselessa.

    • mmm...

      Koko perheemme harrastaa geokätköilyä eikä se ole vain aikuisten harrastus. Löytyy maastoista paljon uusia paikkoja joista ei ole tiennytkään. Kun lähdemme jonnekkin ulkomaille lomailemaan niin ei mennä minnekkään turistipaikoille kyttäämään ja kuvaamaan joitain rakennuksia. Geokätköjä on ympäri maailmaa ja niiden etsiminen on paljon kokemusrikkaampaa kuin vain rannalla löhöily.

      Cosplay on pukeutumista mangan ja animen henkilöiksi ja joidenkin mielestä se on tyhmää ja jotkut rakastavat sitä, mutta ei se kuitenkaan mitään idioottimaista ole.

    • hahhh

      Cosplayssa voi pukeutua miksi hahmoksi käytännössä vain, ja se ei ole lapsellista/idioottimaista! Se on oikeastaan hienoa. Minä taas en tajua sellaisia ihmisiä, jotka haukkuvat ja vähättelevät toisten kädentyötä, sillä asuthan tehdään pääsääntöisesti itse. Syy voi olla kateus siihen, ettei itse osaa tehdä mitään tai sitten on vaan niin tyhmä tajutakseen, että se on harrastus kuin esim. postimerkkien kerääminen.

    • einäin

      sulla on idioottimainen harrastus. listata kaikkea muka idioottimaista.

    • mjoo-o-oo-o-o-o-o-o

      dataaninen 24/7
      joku stanan codi 24/7
      mässäily
      sienestäminen
      nudisti kävelyt
      homostelu
      trolololoooon toitottaminen
      dissaaminen
      polttaminen
      dokaaminen
      yrittää esittää kovaa
      hamstraaminen
      ittensä myyminen

    • 23423

      faceb00kkaaminen

    • L_Ö:Ö

      habbo-hotellin pelaaminen

    • Hmm...

      Kirjojen lukeminen.
      Kokiksen juomis -ennätyksen failaaminen Ennätystehtaassa.

      • Anonyymi

        oos hilijaa


    • Anonyymi

      Jalkapallo
      Jääkiekko
      Sähly

    • Anonyymi

      Kätköt roskaavat ja ne onkin roskia mitkä saa ottaa mukaansa kuka vaan, aloittakaamme ensimmäisestä

      N 60° 22.079 E 025° 08.186

    • Anonyymi00019

      Ite harrastan geokätköilyä ja yllätyin miten paljon vanhemaa porukkaa (eläkeläisiä) sitä harrastaa kun menin yhteen miittiin tai tapaamiseen. Luulin, että se on ihan nuorten laji, mutta eipäs ollutkaan!'

      Joku sanoi myös, että halpa laji. Ei ole. Siihen asti halpaa kun kaikki lähikätköt kotiympäristästä on haetuu joutuu matkustaan jatkuvasti yhä kaemmaksi. Uusiakin kätköjä tulee koko ajan, mutta aika harvinaista, että osuisi juuri kotikonnuille!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe