Moi.
Mä oon ollu koko ala-asteen samassa koulussa, josta mulla on yks kaveri. Meillä on ollu yhessä hauskaa, me ollaan juteltu paljon ja muuta sellaista. Me ei olla pariin vuoteen tavattu muualla kuin koulussa, joskus aikoinaan pyysin häntä pari kertaa, mutta hän tuntui tulevan hyvin vastentahtoisesti eikä koskaan pyytänyt minua. Asumme melko kaukana toisistamme. Syksyllä me ollaan menossa eri kouluihin yläasteelle, joten uskon, että tässä tämä yksi, melko pinnallinen ystävyys nyt sitten oli. Muita kavereita mulla ei sitten päiväkotiaikojen ole ollut.
En tunne siitä koulusta, johon syksyllä menen, ketään. Olen aika huono tutustumaan uusiin ihmisiin. Muuten mä voisin jopa kuvitella, että tää vois olla hyvä tilaisuus saada uusia kavereita. Mut miten mä voisin tutustua niihin muihin?
Joku on sanonu, että alota joku harrastus. Mä oonkin ajatellu, et voisin alottaa sellaisen nyt syksyllä. Harrastuksessa yksin oleminen ei huoleta kauheesti, uskon että voisin siellä edes yrittää puhua niille muille. Mutta mun kavereita muualla kuin harrastuksessa niistä ei voi tulla, varsinkin kun useimmat harrasuksen aloittajat aloittaa yhdessä jonkun kaverin kanssa. Mulla ei vaan ole ketään, jonka kanssa alkaa harrastaa. Oikeastaan oon kysyny siltä ala-asteen kaverilta, haluaisko se alottaa mun kanssa, mutta ei se halunnu.
Kysymys kuuluu siis; miten mä voisin yrittää tutustua koulussa uusiin ihmisiin ja voiko harrastuksesta oikeastaan edes saada kavereita?
Kiva jos joku jakso lukea tän.
Mä tahdon kavereita...
3
113
Vastaukset
- Life on mars
harrastusten kautta saa kavereita helposti, viime talvena todettu :)) ja en usko et oot ainut joka ei tunne ketään sielt luokalta, et rohkeutta ja asennetta peliin! :))
- nnnnnnnnnnnnnk
totta, yläaste on kaunistelematta vitun paskaa aikaa, sitä aikaa, milloin mukavat ja ns ei dokaajat ja ei polttajat toisin kutsuen ''nössöt'' eivät saa kavereita, heitä pilkataan ja kiusataan,kun taas sellaset jotka ovat itserakkaita rääväsuita saavat kavereita. yläasteella myös porukat on jo samat kuin ala-asteella, jonne ei varmasti pääse mukaan ellei ole oma-alotteinen. jos menet rohkeesti juttelee vaa jotai skeidaa ni ne näkee et haluut tulla porukoihin, itteeni ei ikinä kelpuuttanu. monet sanovat että lukiossa homma muuttuu täysin, ja kaikki saavat siellä kavereita
Internet on ihan kultakaivos, täällä on helppo olla sosiaalinen ja tehdä "pohjat" kaveruudelle, jolloin sitten irlissä tavatessa kommunikointi on paljon helpompaa :D
oon löytänyt ite monia kavereita netistä, tosin useimmat niistä on osoittautuneet ihan pässeiks, mut aina noin yks kymmenestä on ihan timantti. Tarvitaan vaan aikaa ja kärsivällisyyttä : DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408227
- 1265247
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786