Onko teistä miehekästä,että Esko Eerikäinen maalaa kynsiänsä ja
meikkaa.
Minusta se on kaikkea muuta kuin miehekästä....
ESKO EERIKÄINEN JA LAKATUT KYNNET
11
2709
Vastaukset
- niinpä niin
No, Eskon täytyy olla vähän erikoinen ja poikkeava koska, hän on julkkis..mun mielestä se on todella ok vaikka ihmiset ei pidäkkään..Suomessa kaikki vähänkin erikoinen on KAMALAA...mun mielestä ne mustat kynnet on hänelle sopivat, hän on tavallaan erikoinen...
- Tuksu22
ei kovin heterohommaa
- Arialiisa
Mut hänessä onkin puolet ämmää, ei hän muuten tekis niin.
- voi voi
No miehekästähän se ei tietenkään ole! Jos Hunks-jutuissa niin täytyy olla, ottais sit pois heti esityksen jälkeen. Eihän se nyt lapsellekaan ole hyvä isä-malli, jos kynnet lakassa.
- AnAn
Musta se on miehekästä jsut sen takia että se henkii sitä että Esko on just tarpeeks mies jotta voi tehä vähän jotai tollasta jonka ihmiset mieltää enemmän naisten jutuks..
- Yäk ja Yäk
Esko eerikäinen on lösähtänyt vanha pappa!
- einola
hamekangasta sille säälittvälle aisankannattajalle! :D luuseri mikä luuseri
- JuppeJuu
Tosi naismaista!
- Heh heh
"Aisankannattajalle" =)))))))
- minä vain
Olen ihmetellyt myös sitä kynsilakkatouhua, mutta makunsa kullakin. Toisaalta arvostan kaikkia niitä, jotka tohtivat pukeutua ja laittautua niin kuin tahtovat muiden mielipiteistä välittämättä. Ainut, mikä on hieman särähtänyt korvaan, on se, että joka käänteessä Esko mainostaa Victorian olevan tärkein. Toivottavasti asia on niin. Minulle vain on alkanut haiskahtaa siltä, kun sitä niin kovasti julkisuudessa täytyy mainostaa, että Esko haluaa viestittää kaikille naisille:"Katsokaa, kuinka huippuhyvä iskä minä olen" ja sitä kautta ehkä flaksi naisten suhteen olisi parempi. Toivottavasti olen väärässä..
- -
on linda lampenius.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1294086Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232096Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481831Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21790- 1061750
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391691Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4531544MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531302Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441276Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4521256