ESKO EERIKÄINEN JA LAKATUT KYNNET

Juuso-tosi mies

Onko teistä miehekästä,että Esko Eerikäinen maalaa kynsiänsä ja
meikkaa.
Minusta se on kaikkea muuta kuin miehekästä....

11

2740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä niin

No, Eskon täytyy olla vähän erikoinen ja poikkeava koska, hän on julkkis..mun mielestä se on todella ok vaikka ihmiset ei pidäkkään..Suomessa kaikki vähänkin erikoinen on KAMALAA...mun mielestä ne mustat kynnet on hänelle sopivat, hän on tavallaan erikoinen...

• Tuksu22

ei kovin heterohommaa

• Arialiisa

Mut hänessä onkin puolet ämmää, ei hän muuten tekis niin.

• voi voi

No miehekästähän se ei tietenkään ole! Jos Hunks-jutuissa niin täytyy olla, ottais sit pois heti esityksen jälkeen. Eihän se nyt lapsellekaan ole hyvä isä-malli, jos kynnet lakassa.

• AnAn

Musta se on miehekästä jsut sen takia että se henkii sitä että Esko on just tarpeeks mies jotta voi tehä vähän jotai tollasta jonka ihmiset mieltää enemmän naisten jutuks..

• Yäk ja Yäk

Esko eerikäinen on lösähtänyt vanha pappa!

• einola

hamekangasta sille säälittvälle aisankannattajalle! :D luuseri mikä luuseri

• JuppeJuu

Tosi naismaista!

• Heh heh

"Aisankannattajalle" =)))))))

• minä vain

Olen ihmetellyt myös sitä kynsilakkatouhua, mutta makunsa kullakin. Toisaalta arvostan kaikkia niitä, jotka tohtivat pukeutua ja laittautua niin kuin tahtovat muiden mielipiteistä välittämättä. Ainut, mikä on hieman särähtänyt korvaan, on se, että joka käänteessä Esko mainostaa Victorian olevan tärkein. Toivottavasti asia on niin. Minulle vain on alkanut haiskahtaa siltä, kun sitä niin kovasti julkisuudessa täytyy mainostaa, että Esko haluaa viestittää kaikille naisille:"Katsokaa, kuinka huippuhyvä iskä minä olen" ja sitä kautta ehkä flaksi naisten suhteen olisi parempi. Toivottavasti olen väärässä..

• -

on linda lampenius.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      181
      7567
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      88
      3499
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      59
      2424
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      70
      1548
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      373
      1486
    6. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1386
    7. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      1373
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1091
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1040
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1038
    Aihe