Etsimme taitavaa, huolellista ja yli 18-vuotiasta sarjakuvapiirtäjää!
Työ sopii hyvin opiskelijoille ja työttömille, mutta myös sivutoimeksi työelämässä olevalle.
Asiakasyrityksemme etsii piirtäjiä/kuvittajia aikuiseen makuun tuotettuihin sarjakuviin.
Laita yhteystietosi ja liitteeksi muutama työnäyte sähköpostitse
[email protected]
Vastaamme tiedusteluihin ainoastaan sähköpostitse!
Sarjakuvapiirtäjää/kuvittajaa
Toimialapalvelu
1
226
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä nyt voisi olla yli 18-vuotias (itse asiassa jo 54) taitava ja huolellinen sarjakuvapiirtäjä. Kertokaa hieman vielä lisää, minkälaisista projekteista olisi sitten kyse. Niin ikään voin lähettää Teille - mahdollisen vastauksen saatuani - myös nyttemmin tekemiäni sarjisalbumeita, näytteeksi tyylistäni taitelijana.
Terveisin:
Rami Kokko
Os.: Mätästie 5 E 109, 00770 Helsinki.
P.: 045 141 9014.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1114377Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572508Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39802
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768