Vituttaa olla 97

boy-97

Vituttaa niin olla 97 ja syntyny vielä alkuvuodesta ku olis voinu syntyy edes 96 loppuvuodesta. Tää ei nyt sitte tarkota kaikkia tietenkään mutta yleisesti ottaen 97:sta alaspäin on niin retardeja tyyppejä.

72

1002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XD

Oisko sitte kivempaa olla nuorimpia ysi kutosia?
      Itekki oon syntyny just alkuvuodesta, ja musta on ainaki kiva olla luokan vanhin yms.

• hrthshththrhhrthr

Totta puhut :) Te 96- Alaspäin ootte vammasia kakaroita ;)

-Heinäkuun 96

• just just

Köhöm ota huomioon että olet ollut myös vammainen kakara ja jos tollast tektii tulee veikkaan että on jotanki ongelmia aika monessakin jutussa

• possse

Kyllä minuakin vituttaisi olla alaikäinen.

• ähähähöhöhäöhähöä

öhöhöö vituttais muaki. ja totta, siis niin totta; -96 alaspäin vammasia kakaroita niinku tosa jo aikasemminki joku sano ; )

• 19v poeka.

Nauti kuule poika vielkä ku voit. Nyt näin jälkikäteen on tullu ikävä noita teini-iän ensimmäisiä vuosia. sai olla miten tykkäs ja kaikki oli niin huoletonta, kesät sai olla lomalla, ja millään ei ollu mitään väliä kunhan vaan oli hauskaa, Enitien kaipaan kaipaan niitä mopokesiä ja sitä sillosta kaveriporukkaa joka on jo aikalailla hajonnu varsinki tyttöjen osalta:( Nyt oon jo 19v, mulla on vakituinen työpaikka ja oma kämppä, eipä tässä enään oikeen itseään nuoreksi tunne. Tänäänki ku tulin töistä näin paikallisen teini-lauman istumassa samassa paikassa jossa me sillon 6-3v sitte istuttiin,, noh mennyttä ei takas saa..

• weya

Jehna, sulla on keski-iänkriisi aikasessa! xD Noei, kyllä sinäkin vielä nuori olet. Minusta 19-vuotiaan aika on parasta kun kukaan ei katso, että "ihme teini tuokin", asut itsenäisesti ja rahaa tulee tasaista tahtia. Se on hyvä, se! Nauti nyt, seuraavan kerran saat nauttia eläkepäivistä ennen kuin saat mitään hirmuista sairautta.

• 99 pus

no lol mikä mopopoika sä luulet olevas

• 11+1=?

Oispa sitä -93 vuonna syntynyt -96 sijaan -_-

• proudtobe93

LOOSER HAHAHAHAH!!!!! T:93

• uihuuoiu

Mikä kiire aikuistua?

• 2+1=?

Ihan vitunmoinen kiire.

• uihuuoiu

Tolla menolla oot aikuinen vasta 50 vuoden päästä. Onnea vaan.

• asdasdaadasdas

Muakin vituttais olla EsJonne :P

• sdfghgfghjgefrtyhnb

itse haluaisin aina pysyä 15 veenä :b

• oootte noloja

hahahaaaa -96, -97, ja -98 on ihan paskoi ;D;D

• hhheehehehaa.

^ oot sitte ite vissii -99? :D

- maaliskuun ysikutone (:

• tty5b

Mä haluaisin olla -93.......

• ddddddddddddd
    • 18veelikka

Ah mä oon -93 ja 18 vuotta alkuvuodesta täyttänyt...
      Haluaisin olla -91, saisi viinaa ostaa!

• kimuli-93

mulla on ihan sama, -93, tammikuussa tuli 18 vuotta täyteen! ite ostan ne viinat virosta, siellä niille riittää et on 18, ei tarvi olla 20. kannattaa kokeilla ;)

• 19vee

ite oon -91 loppuvuodesta syntynyt ja haluisin olla -96 :DD

• Prkleenpennut

Olkaa perkele lapsia niin pitkään ko voitte.... Ei se aikuisena ole mukavaa aina. On laskut ja on liian vähän rahaa... Ei se mamma ja pappa kaikkea teille maksa.

• Nöf99

must ois ihana jotenki olla 97:D

• proudtobe93

kyllä minuakin vituttaisi t:93

• ei voi mitää

no minkäsille voi minä vuonna on syntyny

• toivoo95

97 on niin pieni!!!!!!!!!awwwwwwwwww:-)!

• tyttö hesasta

97 on ihan kiva olla :D

• wowowa

No joo -97 ,-98 ja siit sit alaspäi ei kiva.

• wowowa

tai oikeestaa ylöspäin .

• nuoruus on ihanaa

ymmärrän alottaja miltä susta tuntuu, mutta eihän sille mahda mitään että minä vuonna on syntyny. Itte oon -95 ja todellakin toivon että aika ei menisi näin nopeasti. Ikää on jo 16 ja tuntuu että kohta sitä ollaan jo täysi ikäisiä. Elämä menee liian nopeasti ohi. Nauti siitä nuorenaolemisesta täysillä, nuoruus on pieni osa elämää. Älä jää turhaan miettiin jotakin turhaa vaan täysillä eteenpäin :) Ja sillä ei oo mitään väliä oletko -97 vai -96 :)

• aqfedgjeba

Me, jotka ollaa synnytty alkuvuodest, meille tulee kaikki nopeemmin;) Saatte vaikka mopoja ajaa heti kesällä, kun toiset saa kortin jouluna:D Mutta juu, se 18 vuotta on sit sitä juhlimista, mut kyl itelläki se 1½vuotta sinne menee nopsaa. Joten venailkaa vaa. terv. 16v.

• T: Täti-ihminen

mä oon 90! Oikeesti 21v kohta, mitä mä ees teen täällä nuoriso palstalla!? xD

Ite muistan vuoden 96 niin hyvin kun menin eskariin.. jotenkin niin vaikeeta kuvitella, että sinä vuona syntyneet on nyt teinejä... näin se aika vaan vierähtää :D

Tiiättekö esim. mikä oli spice girls? :D juu...

• tyttö hesasta
        T: Täti-ihminen kirjoitti:

Ite muistan vuoden 96 niin hyvin kun menin eskariin.. jotenkin niin vaikeeta kuvitella, että sinä vuona syntyneet on nyt teinejä... näin se aika vaan vierähtää :D

tiiän tiiän :DD

• 11+3+♀
        T: Täti-ihminen kirjoitti:

Spice Girls:in tiedän C:

• kohta 18..

Ei nää penskat oikeesti halua 18 vuotiaita olla sitteku he siihen ikää tulevat. Paskin vaihe alkaa siitä mihin se paras loppuu, eli täys-ikäisyys ja itsenäinen elämä.

• Kysyn vaan

Toiset tykkää toiset ei. Riippuu miten sen ajan elää. Vapaus alkaa, toiset nauttii siitä itsenäisyydestä, jos vanhemmat eivät sitä tarpeeksi ole aikaisemmin antanut. Yks asia mistä moni täysi-ikäinen on ollut erimieltä on ryyppääminen. Alaikäisenä sai juosta vaikka mettässä ja juoda kaljaa ja mennä vähän kylillekki respectiä hakemaa. Siinä oli sitä jännitystä, mutta ei sitä kuulemma enää täysi-ikäisenä kehtaa. Toiset taas on sitä mieltä että on kiva ku saa ite hankittua juomat ja aina on joku paikka jossa juoda. Mikä on teidän muiden mielipide täälä?

• heheho

olen samaa mieltä :D -97 on perseestä. :D

• ....

Ite olen -92 ja 19v. Nauttikaa vielä ku voitte -94 ja nuoremmat ette ikinä saa tuota ikäänne takaisin ja ehitte olla koko loppuelämänne täysikäsiä ja pian huomaatte että ootte vanhoja.

• Menos 9lk 1v etuajas

97, retardi ja ylpeä siitä :)

• nim.vituttaa

Mua ainakin suoraan sanoen hävettäis olla joku 97 pikkupillu teiniliisa joka yrittää kerätä huomiota rivoilla vaatteilla ja esittää aikuista.. Kaikenlisäks ysiseiskat tapaa olla niin mulkkuja että kerran pitäs tirpasta kunnolla turpaa että oppisivat..

• tyttö hesasta

ite oon -97 syntyny tyttö ja en käytä rivoja vaatteita, meikkaa tai yritä ainakaa tietoisesti esittää vanhempaa. käytän tavallisia farkkuja, huppareita, villapaitoja(en tosin niitä vanhoja malleja), tavalliset lenkkarit jalassa eikä mitää 10cm korkeita kenkiä. ja kavereita riittää. en oo suosittu mutta en myöskäää epäsuosittu. mun mielestä on KIVA olla -97 vuonna syntyny ja piste. :D

• Kysyn vaan2

Turha yleistää. Kaikki on joskus samassa iässä. Muistan kun mun ikäset tytöt pääs teini ikään niin kyllä niilläkin alko muoti muuttua. kireetä farkkua, tissi-vyötä, paljon lakkaa, paljon meikkiä yms. Kaikkien vaiheet ne tytötkin käy läpi. Eri tyylejä käymällä läpi löytää sen itselleen sopivimman. Itse en ole missään vaiheessa yleisesti pitänyt tyttöjen pukeutumista pahana. Jännää ajatella näin jälkeen päin esim. luokka kuvia katselemalla että kuinka paljon kaikkien tyyli on vuodessa muuttunut, ylä-asteelle mentäesssä tuli pahin muutos, johon ei kyllä silloin kiinnittänyt huomiota. Se tuli vaan niin luonnostaan. BTW... Miks aloin jauhaa tästä tyylistä ny. Ehkä mulla meni hermot tohon "nim.vituttaa" niin aivot alko käydä liian kovilla kierroksilla. "pitäs tirpasta kunnolla turpaa" Kateellinen 98- jolla ei oo naisia. NO MIKSET MEE JA TIRPASE??

• jhshfoiipojäsodijäoi

On muuten siistii olla -87 syntyny xD

• tytsy97

samaa mieltä, tyttö hesasta! = ) olen itsekkin -97 vuonna syntynyt tyttö, ja minusta se on kivaa :)

• 128 äo

Iällä ei ole väliä, kunhan järki on tallella

• ysiseiska

mikä vika -97 on ?? jotkut -98 haukkuu kakaroiks ja sillee joo ne on meit vaa 1 vanhempii ... aika lol

• 95

Eli -98 on vuoden vanhempi kuin -97? Kannattaa miettiä mikä teissä ysiseiskois on vikana...

• heihehehiiie

Miten on mahollista että 2000 vuonna syntyneet on jo 11 vuotiaita.

96 syntyneet ja siitä ylöspäin on läppiä, mut kyllä te siitä kasvatte.
      rakkaudella minä joka oon kokenut kaks lätkän maailmanmestaruutta.

• 97-tytteli

ite oon kans -97 tyttö, lokakuussa syntyny.

• detraaaaaaaa

Mä oon -99 tyttö enkä haluis olla ees mikää -97 tai -96, oon onnellinen että oon vasta näin nuori!

• japezzzz

Ysiseiskana on paskaa, juuri kun olis täyttäny 15.v nii pelikoneet tuli k.18 :(
      (mutta ei se sitä tarkoita etten olisi niitä jo pelannut :P)

• Tälläinen vaan

Noh, mitä tässä sanoisi. Olen 97 tyttö, se on musta ok, vaikka olen aina katselemassa vanhempia jätkiä ( :'D ), kun oman ikäluokan pojat on usein hieman liian lapsellisia/yms. En kuitenkaan yleistä tätä väitettä, on niitä mukaviakin tapauksia~

• Miia:)

-94:st Ehdottomasti Parhaat!

• No Motherland Withou
    • kuningas pera

Kyllä se siitä :-)

• jeeah

MUA VITUTTAIS OLLA -98 :DDDD säälittäviä wnb koviksii/liiisoi :D pitäs vetästä vähä turpaa jokaist :D
      -vanhempi kuin -98

• yuyuyly.

Ei se raja oo mikään 97 vaan 95.

• HEI IHAN OIKEESTI

MITÄ VTUN VÄLII ON ONKO VTTU SYNTYNY 96 TAI 97 MIKÄ TEIDÄN ONGELMANNE ON?!?!?!?!? NO DAAAAA OON SYNTYNY 97 OON TÄLLÄNE PENTU JOU JOU JOU.

Ite oon -97 ja on vtun kivaa mennä 8:lle

TULIKO SELVÄKSI?

• tyttö-98 :(

oon syntyny 98,iha perseestä!

• 97 pöh

Jep tuttu tunne muaki vituttaa olla 97. Jotenki vaa tuntee ittensä niin nuoreks : DD

• ...............

mua vituttaa olla 16vee, haluaisin olla 5 vuotias, sais vain leikkiä eikä tarttis murehtiä miltä näyttää

• JK

Ikä on vain numero.

• 97pah

Hyvä pointti

• lapsellinenylipitkä

Terveisiä pieneltä 187cm 88kg ysiseiskalta. Räkikää te kovat ysivitoset kadulle k-kaupan edessä, meikäpoika käy virossa ostamassa omat kaljat.

• yhdeksänkymmentäkolm

Mua ärsyttää että oon 93. Täysikänen jo siis. Haluan takas nuoruuteen! Haluan elää murheetta ja huolettomana! Nuoruus on mulla pian ohi. Se menee ihan liian nopeesti, haluan takasin sinne alkuvaiheille!

• Tammikuun ysiseiska

Olen tammikuun -97. Miettikääs sitä...

• ..

Ahhhhahahahha vittu ''Totta puhut :) Te 96- Alaspäin ootte vammasia kakaroita ;)

-Heinäkuun 96 ''

Tyyppi on ite vuoden vanhempi ja pitää itteensä helvetin vanhana.
      Ainakin älykkyysosamäärä on miinuksen puolella..

• Jonneeeeeeeee

Haha. Teitä vituttaa olla 97, mua taas panettaa olla -99

• RAGEMAN96

mua ei vituta olla -96 mutta elokuun 96 EI *****!! kaverit ajelee mopolla minä ympäriystävällisellä polkupyörällä->>>>http://fi.wikipedia.org/wiki/Polkupy%C3%B6r%C3%A4

ETTÄ repikää siitä ette tiedäkkää minkälainen tunne on maksaa tuo 400e mopokortista sitte en edes tiedä ostaako mutsi pv:n tai monkin HEI HALOO!! älykkyys osamäärä -100%

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      117
      8063
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      135
      5353
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      32
      3641
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      124
      3574
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2604
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1896
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      357
      1544
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      97
      1540
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      70
      1406
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe