Sodat palsta pitäisi lopettaa, kun täällä te postaajat kuten Pentti, exergy, M-kar, El Mondo ja muut ette ymmärä sitä, että joka ikisellä on oma vaihtoehto käyttiksissä!
WINDOWS on eniten käytetty tavallisen käyttäjän koneissa, ja Linux voittaa selvästi palvelimissa ja pienlaitteissa! Ettekö täällä postaajat ymmärrä että kaikilla on siis oma vaihtoehto? Siksi sodat alueelle pitäisi tulla loppu kun kaikilla on oma vaihtoehto mitä käyttistä käyttää!
SODILLE LOPPU
1
50
Vastaukset
- ei Windowsille
Tämä palstahan on ääliömäisyyden huippu Suomi24.fi palstojen joukossa. Mistään muualta et löydä yhtä sekopäistä sinolipäätä hehkuttamasta miten hienoja jenkit mukamas ovat. Etkä löydä mistään yhtä alhaista roskasakkia kuin El-Mondo ja Wc-drinkki. Siis juu, tämä palsta olisi oikeasti syytä lopettaa. Wc-drinkki vajoaa lähes uskomattoman syvälle siinä miten ulkona ja pihalla voi mies olla kaikesta käyttiksiin liittyvästä.
Sitten nämä kaikkein typerimmät älykääpiöt yrittävät kieltää Linuxin kaikilta vetomalla sen laittomuuteen. Edes USA:ssa kukaan ei ole koskaan onnistunut osoittamaan Linuxia laittomasti. Saati sitten Suomessa, mistä Linux sai alkunsakin aikoinaan. Linux on ennen kaikkea nimenomaan Suomalaista osaamista. Senkö nämä Windows-fanaatikot haluaisivat laittomaksi kun ei satu olemaan laillinen Microsoftin tuote?
Mulle on ihan sama vaikka Windows olisi yleisin tavallisen käyttäjän käyttis. olen tavallinen käyttäjä ja koneessani on Linux nimenomaan siksi, että Windows ei sovi muille kuin oikeasti nörteille joilla riittää aikaa ja viitsimystä ylläpitää järjestelmää, ajella virusskannauksia ja asennella käyttistä uudelleen aina kun löytyy pöpö. Näinhän wc-drinkki käskee tekemään. Linuxin kanssa ei tarvitse tehdä mitään näistä asioista eikä ajella levyn eheytystä eikä edes bootata konetta likipitäen ikinä. Siksi mulla on tavallisena käyttäjänä Ubuntu eikä Windows.
Windows-käyttäjien suurin virhe on yrittää pakottaa Windows kaikille, niillekin jotka ovat Windows-uskovaisuudesta irtisanoutuneet jo ajat sitten kuten minä. Eivätkä ymmärrä lainkaan kun selitetään SELVÄT syyt miksi EI Windowsia enää ikinä koneeseen.
Lyömätön turvallisuus yksinään ihan riittävä argumentti Linuxin käyttämisen puolesta. Linuxiin ei pääse käsiksi edes poliisi koska niillä ei ole Linuxiin takaportteja eikä tule koska yhteisö huolehtii siitä, ettei Linuxia vakoilla. Se on ihan riittävä syy torjua Windows ja samalla viranomaisten harjoittama kotikoneen vakoilukin. Yhteiskunnan suuntaan meikeläiseltä hyvin selvä keskisormi, joka toivottavasti myös ymmärretään sellaisena.
Windows ei sovi kaikille, joten onneksi on vapaus valita joku muu käyttis kuin se Windows. Jos olisin yhteiskunnan kanssa edes jollakin tasolla jostakin asiasta samaa mieltä, voisin käyttää Windowsia. Nykyinen mielipiteeni suomalaisesta yhteiskunnasta on kuitenkin melko tasan tarkkaan se, että näytän kaikille vähintään henkistä keskisormea näin netin välityksellä. Sekin on laillinen kannanotto, koska yhteiskunnalle saa myös kääntää selkänsä jos systeemi ei kiinnosta. Muutan muutenkin maasta joka tapauksessa enkä maksa tulevaisuudessa veroja tähän saatanan kirottuun pohjoiseen paskakasaan joka on muuttunut kyttäys ja poliisivaltioksi.
Miksi muuten viha pitäisi muka kieltää? Viha on voima joka ajaa tekemään muutoksia ja parantamaan maailmaa ja yhteiskuntaa. Toimin mm. poliittisesti siksi, että viha antaa voimaa ja jaksamista tehdä niin. Vihaan, joten taistelen vastaan. Vapaus kun ei koskaan tule valkoisella ratsulla taivaasta, vaan syntyy yhteiskuntaa vihaavien ihmisten taistelusta paremman yhteiskunnan puolesta. Vapaus syntyy aina vihasta nykyisyyttä kohtaan. Myös kaikki vallankumoukset ovat tapahtuneet vihan puhdistavassa tulessa. Viha on tässä maailmassa voimista se suurin.
Omaa taisteluani paremman huomisen puolesta inspiroi nimenomaan leimuava raivo ja syvälle patoutunut viha yhteiskuntaa kohtaan. Se antaa voimaa toimia ja olla mukana myös puolueessa jota kannatan. Viha Microsoftia kohtaan on syy olla Linux-käyttäjä.
Jos en voi tuhota Microsoftia, niin voin ainakin vihata sitä vahingoittaa sen taloutta boikotoimalla sen tuotteita. Sekin on vahva kannanotto Microsoftia vastaan, isku pienen ihmisen vihalla vasten Microsoftin kasvoja. Hyvin tyydyttävä isku antajalleen kaiken lisäksi.
Toki teen kaikkeni Linuxin eteen, koska se edustaa valoa ja oikeudenmukaisempaa huomenta.
Mikään ei muutu ilman, että ihmiset kääntävät turhautumisensa ja vihansa Microsoftia kohtaan myös toiminnaksi, eli lakkaavat ostamasta sen tuotteita ja lakavat boikotoida Mikkisoftaa. Silloin viha on oikeudenmukaisuuden käytössä ja luomme yhdessä parempaa huomista ilman Microsoftin kaupallista paskaa ja pakkovaltaa ympäri maailmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685