Sopupelimaali

Sopupelaaja

Kävin Hongan kotipelissä ja näin heti sopupelimaalin! Jos saatte jostain kiinni videopätkän HJK:n ekasta maalista. Voitte itse todeta tuon. Demba Savage sai pallon hyökkäysalueen oikealla laidalla edessä kohti kulmalippua etenee oma pelaaja. Syöttö eteenpäin olisi ollut luonnollinen ratkaisu. Paitsiovaaraa ei olisi ollut. Mutta mitä tekee Gambian mies? Kääntyy ympäri keskittää pallon poikki kentän alaspäin suoraan vastustajan keskikentälle ja pian pallo on maalissa Hongan. Näin tuumaa Demba Hongan sivuilla mitä aikoo pelaajauran jälkeen: Go back to Gambia and spend time with family and friends. Rahan keruu on näemmä alkanut.

3

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sopupelaaja

Hesari kirjoittaa tänään: "Avausmaali tuli erikoisella tavalla".

• Päin Honkia
      • Päin Honkia

Totuus olisikin ollut liian nolo Hongan oman kanavan näyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      101
      4013
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      53
      2244
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      73
      1581
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      5
      884
    5. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      814
    6. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      20
      774
    7. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      117
      768
    8. Tiedät sen

Esitän välinpitämätöntä, mutta en ole sitä oikeasti.
      Ikävä
      62
      738
    9. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      49
      728
    10. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      39
      712
    Aihe