Savolais mies huutaa vaimolleen: "TuusSuapillua"
(tule Saabin luo)
Huuto vaimolle
6
5613
Vastaukset
- Aeto Savolaenen
Koettakeehan oppija tuo savon keilj oekeen, enneku ruppeetta nuilla seka sotkujlla oekeeta yrittämmää, nuoha oovat enemmännii sijansaksoo.
Ee naarattanna yhtää!- pallo
taettaapi vuan olla assiin laeta niin, jotta se on kielj...
- Aeto Savolaenen
pallo kirjoitti:
taettaapi vuan olla assiin laeta niin, jotta se on kielj...
Kieljpä hyvinnii,oot oekeessa. Vuan ku nuo sormet hakkoo noppeesti, niin männöö kirjaemet sekasi.
- inkku
nehän ne vasta naarattaaki kun eevät rassukat ossoo riittävän kierosti kirjottoo, männä kesänännäi piäsin aeheuttammaan ylleistä epätoevoo, kun mänin ostammaan hämmeessä ruoka tarpeita, nii jootuhan sitä ihan liha tiskilläe oekommaan välillä kieroja sana kiänteetään kun eevät meenanneet millää savvoo ymmärtee.
- toinenpaha
...sano mummo, kun Kemiran piiput siilinjärvellä ohitettiin....
- Elä hyvä immeinen
pilluuta ihtees, sano mummu kun kirkolle läksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855000- 1003210
- 473192
- 1992443
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302220- 1332009
- 1781590
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51569Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161561- 171485