Tämä on vain tytöille !!!

uusi täällä

No niin , tämä ketju ei ole trolleille tai muille vittuilioille, mutta asiaan . Mitä piirteitä arvostatte poikkiksessanne ???
Kirjottakaa luonteesta,elänmäntavoista,ulkonäöstä.
KIITOS!

22

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moi sinulle:)

Moi uusi täällä !
      Hyvä aihe sulla .
      Itte tykkään, kun poika tuoksuu puhtaalle . Ei siis polta , juo tai muuta sellaista .
      Ja jos se tekee aloitteen .
      Mulla sytyttä pojat , joilla on ns. otsatupsu , ja iso söpöt silmät .
      JA jos se on lämmin ja ei pakota , mun poikkis on sanonu et seksii eikä haluu nähä mua ilman vaatteita ellen mä itte palavasti haluu , tätä arvostan paljon .

• poke man

öhrm.. ai mäkö trolli/vittuilija? saa kai ny iha asiaa laittaa tonne ulkonäkö puolelle! =)

mä oon muute POKE MAN ja haukkujille haistatan vitut !!

• uusi täällä

Moi!
      Mä en tiiä täältä ketään , kirjoitin ennen toiselle osoitteelle (plaza) ja oon tottunu kirjottaa noin . sorry.

• ei se mitää :)

kuha et syyttä suotta ala haukkuu ketää enää..
        ton oman keskustelun mä tein muute siks, ku mä oon kyllästyny vähä tyttöjen ulkonäkökuvailuun ja halusin saada tyttöjen mielipidettä pojan ulkonäköön ja hiukan elämäntyyliin, mistä ne tykkää
        ja mä aattelin et mikäpä etten laittas kerranki sellasta keskusteluu mis mietitää vaa ulkonäköö, voi olla mielenkiintostaki millasii postauksii tulee..

• Oona90

Mun mielest se on tosi arvostettavaa, että poika ei ole koko ajan vonkumassa seksiä. - Sen aika tulee jos on tullakseen, sanoi mun oma kulta.

Ulkonäöllä ei oo niin suurta välii, kunhan kehtaa kattella. Henkevyys on tärkeetä, minkään poikapissiksen kanssa ei tulis mitään, ainakaan mulla.

• poke man

nii, en tiedä tajusinko oikein, mut sovitaanko siis tasapuolisuuden nimissä että tää palsta pyrkii kuvaamaan ensisijasesti luonnetta ja toi mun alottama ketju ensisijasesti ulkonäköö ja elämäntapaa, hiffaattekste?

- POKE MAN

• uusi täällä

juu , katoinkin just et sun ketjussas ei oo luonteesa ,käyhän toi mulle

• ADF.LY
    • kristalbi

-suuri penis
      -lihakset
      -kiusaa nörttejä

• ....

-lihaksia
      -Pitkä
      -Mukava
      -Rehellinen
      -Pitää olla kunnon mopo; saa sit kyytsätä mua
      (Derbi, gilera jne.)

• ti

Eikö auto tai moottoripyörä kelpaa? :)

• NII JUST
        ti kirjoitti:

Eikö auto tai moottoripyörä kelpaa? :)

Derbi on homoille.

• -.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Luonteesta:
      -Kiltti (ei tietenkään täysin ylikiltti)
      -Arvostaa muita ihmisiä
      -Hauska
      -Mukava
      -Tulee ihmisten kanssa toimeen
      -Haluaa tehdä kaikenlaista, ei vaan dataa 24/7 tai ole muutenkaan mikään lusmu
      -Semmonen ihana!
      -Rehellinen, ei valehtele
      -Auttavainen
      -Pitää tyttöystävästään huolta, hemmottelee, pussailee ja halailee

Elämäntavoista:
      -EI juo!!
      -EI polta!!
      -EI kiroile (ainakaan koko aikaa, se on kamalaa kuultavaa jos joka toinen sana ois vittu...)
      -Syö silleen tavallisesti, ei esim. joka päivä mäkissä ja muita roskaruokii

Ulkonäkö:
      Mun mielest kaikkein tärkein juttu on luonne! Jos luonne on 100% hyvä, en sillon kyl kiinnitä paljoon ulkonäköön huomioo. Mut totta kai nyt ulkonäkökin jonkun verran vaikuttaa.
      -Söpö (:
      -Ei laiha eikä lihava. Normaalikokoinen. (Pakko kyl sanoo et mielummin vähän lihava kun vähän laihempi, laihat pojat on nimittäi aika kamalaa katseltavaa mun mielestä, anteeksi. :DD)
      -Pidempi mua! :) Ei ois kivaa olla pitempi ku oma poikaystävä... Onneks oon vaan ite 164cm niin aika monet pojat on mua paljon pidempii.
      -Pitää huolta itsestään, hygieniastaan, ei haise pahalle, peseytyy (rasvaset hiukset ois aika kamalat)
      -Käyttää puhtaita vaatteita. Ja omistaa vaatteita. En haluu olla pinnallinen, enkä olekaan, mut ois se aika tyhmää jos pojal ois joka ikinen päivä
      sama paita ja housut

Sit mä en tajuu niit jotka väittää et pojan täytyy olla lihaksikas!? Mun mielest ei tarvi, mua oikeestaa ällöttää semmoset lihaskimput. Siis voihan niit lihaksii olla silleen vähän, normisti. Mut jos se kävis suunnillee joka päivä salil kasvattamas lihaksii nii... eieiei. Ja ei mulle ainakaa tuu mielee heti et "-suuri penis", niiku tuol on mainittu. x') En kyl sitä ikinä ajattele... Ja mitennii suuri? Se sattuu. :D (no okei ehkä se vähän riippuu) Semmonen normaalikokoinen.

Oonpas vastannu aika pitkästi...

• Hk-Plöö

Tuoha on ku mua kuvailis :O

• uusi täällä

Toi sun vastaukses on ihan paras!!!

• HUOMIO!

LUKEKAA:

Tämä keskusteluketju keskittyy lähinnä luonteeseen, ulkonäköä ja elämäntapaa voi kuvata tuolla:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9922180

On ilmeisen selvää, että tässä tapahtuu hieman sekaannusta ihmisillä, ymmärrän, koska monet ovat vilkaisseet vain tämän ketjun aloitusviestiä. Eli lukekaa myös muut viestit huolella, niin vältätte mahdolliset väärinkäsitykset, vaikka aloituksessa lukeekin harhaanjohtavasti ''luonnetta, ulkonäköä ja elämäntapaa''. Mutta älkää siis sekoittako päätänne, tämä on siis virallinen ketju luonteen kuvailuun, ja tuo toinen viestiketju virallinen ulkonäön ja elämäntapojen kuvailuun.

• 16veeemuija

No mulla ei oo ulkonäöllä ei ole niin väliä kunha luonne ois hyvä... tietysti sellasen näköne täytyy olla ettei sitä kattoes oksenna.
      Arvostan mun oikaystävässä näit piirteit:
      - Hellä (halii, pusuttelee)
      - Avulias
      - Mukava
      - Ei vongu seksiä 24/7 ja osaa esittää pervot ajatuksensa oikealla tavalla
      että näin =D

• moi vaan n

Rehti, suoraselkäinen, romanttinen, huolehtiva, ei polta eikä juo, pidempi kuin minä.

• liisa3651

se että munan sisältätä pursuaa karvoja jotka kutittelisivat minun isohkoa (n.10cm) ja löysää vaginaani

• 524rft43

kaikkee tytöissä arvostetaan: Hyvä perse, karvaton pillu, isot tykit, blondi, hyvät muodot, ulkonäkö ei saa olla missään karvoja paitsi päässä

• hhgh

pojissa on mielestäni tärkeää vain ulkonäkö, ja että sillä on iso muna.... itse kyllä ajelen karvani olisihan se inhottavaa pojasta jos olisi karvoja puoliksi vaginassa

• tyttå17

sori vaa kaikille, mut eks tää oo se luonteenkuvauspuoli ja toi toine ulkonäköö varte?

no hyvä, mä haluun että mun poikkiksella on tosi iso muna

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3495
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      394
      3269
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      79
      3084
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2899
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2388
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2105
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      94
      2014
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1929
    9. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      43
      1914
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1909
    Aihe