Tulevana jouluna mulla on yli kuukausi vapaata ja ajattelin heittää tämmöisen keikan: Finnairin suoralla Bangkokiin, taksilla Pattayalle ja 1-1.5 viikkoa siellä.
Netistä liput Bkk-Mnl-Bkk, hinta Cebu Pasificilla noin 120 euroa. Filpuissa noin kolme viikkoa, koska viisumitta suomalainen voi olla maassa 21 päivää.
Manilasta Puerto Galeraan, jossa noin viikko ja sieltä joko Palawanille tai Boracaylle ja ehkä Cebuun muutamaksi päiväksi.
Olin kuukauden Philippiineillä (Manila-Palawan-Boracay- Bohol-Cebu-Manila)huhti-toukokuussa ja minusta matkailumaana Phil. ohittaa Thaikkulan.
Perustelut: Joka paikassa puhutaan englantia, noin 20% halvemmat hinnat, ihmiset yhtä ystävällisiä kuin Thaimaassa, turvallista, eipä suomalaisia näkynyt ;O), jne. Jos kysyttävää, voin kertoa lisää.
Viisumiasioissa ei pitäisi olla mitään epäselvää??
Jos poistun maasta (Thaimaasta) noin viikon päästä, mulla pitää vissiin olla ostettuna tuo Bkk-Mnl-Bkk-lippu jo maahan tullessa?
Ja Filippiineilä voin olla 21 vrk viisumitta. Ja kun tulen takaisin Thaimaahan, mulla pitää olla paluulippu Suomeen tai jatkolippu toiseen maahan? Näin se ymmärtääkseni menee...
Thaimaa-Phillippiinit reissu
6
154
Vastaukset
- unelma matka
Saako teitin suunnitelmaa plakioida ?
Jotkut tekee vastaavan Honkkarin kautta, mutta mieluummin Thaimaa, Honkkari on niitä kolmen päivän ja kiitos kohteita - ex paroni
Tuttu ja hyväksi havaittu kuvio mulle Filippiineillä tultu käytyä muutaman kerra thaimaan matkan yhteydessä.
Moro, tulihan niitä kommentteja. Suunnitelmaa voi tottakai plakioida ;O)
Nyt harkinnassa tämmöinen vaihtoehto. Vain menolippu Air Berlinillä Tegelin kautta BKK:hon,, josta taksilla Pattayalle. Noin viikon lomailun jälkeen Zest airilla tai tuolla Cebu pasificilla Bkk:sta Manilaan, ja sieltä sitten vapaavalintaisesti kolme viikkoa Philippiineilä.
Tai menopaluu Finnair/Air France//Turkish Airlines/Air Berlin Bangkokiin. Zest Airilla myynnissä valmiita pakettejakin Filppuihin tyyliin kolme päivää/kaksi yötä kohteessa.- suositus
tapsu55 kirjoitti:
Moro, tulihan niitä kommentteja. Suunnitelmaa voi tottakai plakioida ;O)
Nyt harkinnassa tämmöinen vaihtoehto. Vain menolippu Air Berlinillä Tegelin kautta BKK:hon,, josta taksilla Pattayalle. Noin viikon lomailun jälkeen Zest airilla tai tuolla Cebu pasificilla Bkk:sta Manilaan, ja sieltä sitten vapaavalintaisesti kolme viikkoa Philippiineilä.
Tai menopaluu Finnair/Air France//Turkish Airlines/Air Berlin Bangkokiin. Zest Airilla myynnissä valmiita pakettejakin Filppuihin tyyliin kolme päivää/kaksi yötä kohteessa.vähintään 5 pvä Filippiineillä, mutta kukin tyylillän
suositus kirjoitti:
vähintään 5 pvä Filippiineillä, mutta kukin tyylillän
Niin, kyllä tarkoitus on olla se täydet kolme viikkoa Filippiineillä, koska sen 21 vrk voi olla ilman viisumia, ja kovin lyhyeksi aikaa, esim viikoksi, ei kannata 3300 peson pidennystä ottaa. On vaan runsaudenpula, siis harkinnassa Puerto Galera, Cebu, Palawan, Boracay, Angeles City. Taidan mennä ensin tuonne Angeles Cityyn ja kysyä lisää paikallisilta suomalaisilta (Petri Kymenlaakso) ja lisäksi pohjois-Filppula jäi viime reissulla käymättä (Luzon). Petri varmaan järjestää kyydin Manilan lentokentältä.
- ex paroni
tapsu55 kirjoitti:
Niin, kyllä tarkoitus on olla se täydet kolme viikkoa Filippiineillä, koska sen 21 vrk voi olla ilman viisumia, ja kovin lyhyeksi aikaa, esim viikoksi, ei kannata 3300 peson pidennystä ottaa. On vaan runsaudenpula, siis harkinnassa Puerto Galera, Cebu, Palawan, Boracay, Angeles City. Taidan mennä ensin tuonne Angeles Cityyn ja kysyä lisää paikallisilta suomalaisilta (Petri Kymenlaakso) ja lisäksi pohjois-Filppula jäi viime reissulla käymättä (Luzon). Petri varmaan järjestää kyydin Manilan lentokentältä.
Angels City, Quezon city ja Cebu mun käydyt mestat. Hyvät suunnitelmat sulla. itse menen elo-syyskuu kuukaudeksi thaikkuihin ehkä käyn Quezon Cityssä moikkaa pari tuttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036603
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875007Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1083258Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313128Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272308Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191676Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961301Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391262Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311166- 48944