Ketään menossa kesäkuussa mallorcalle ?
Mallorcalle
4
522
Vastaukset
- Real Mother
Olen. Sellaiseen K18-hotelliin :D
- Zansu ja Zensu
Ollaa lähös kamun ja äitin kaa kesäkuussa! :) Siit tulee hauskaa :D
- -JJH
Tuskin Mallorcalle KUKAAN on kesäkuussa menossa.
- lennuennulennu
Mallorcalla kannattaa ehdottomasti mennä Palman keskusta alueelle tai Arenaliin. Riippuu mitä harrastaa. Jos on älykkö taide, kultturelli ihminen, niin ehdottomasti keskusta alueelle. Keskustassa rantakadulla on myös kaikki trendikkäät kalliit yökerhot. Jos taas on tärkeintä aurinko, piletys ja nautintoaineiden käyttö, niin sitten arenaliin. Arenalissa on myös sellainen messuhallin kokoinen kansanravintola, jossa iltaisin hyvä rento meininki. Rantaa ja rantabaareja viiden kilometrin matkalla. Palman keskustaan pääsee kätevästi paikallisbussilla 1.5€. Bussit ei liikennöi öisin noin klo 02.00-06.00 välillä. Viikonloppuisinn menee jotain yövuoroja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722