Mikä mahtaa olla?

Stinky

Videolle kuvattu jokin "valopiste" öiseltä taivaalta joka ei ainakaan ole satelliitti, lentokone taikka helikopteri. Mutkittelee, pysähtyy, kääntyy takaisin päin ja ampaisee lopussa pois hirmuisella nopeudella.

Jollain kauko-ohjattavallakaan ei sellainen kiihdytys yksinkertaisesti onnistu ja mikään hyönteinen taikka lintu tuskin asialla. Feikin mahdollisuus on varmaan olemassa, mutta jos kyseessä ei ole feikki, niin silloinhan se on ufo on ihka aito ufo siihen saakka kunnes kohde tunnistetaan.

Katso video ja kommentoi sitten jos siltä tuntuu.

http://www.realufos.net/2011/06/ufo-stops-then-shoots-off-at-speed.html

15

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+1

Tällä kertaa ufot ovat taas näkymättömiä, näkyvät vain valonvahvistimella alun top secret -varoituksen mukaan :-)

Valonvahvistin vahvistaa olemassa olevaa valoa, ei tee näkymättömästä näkyvää.

• Stinky

Joo, ihme skeidaa latovat. Video itsessään on siitä huolimatta hyvä.

• 99,naintinain

Mä en usko et toi on feikki, ku oon itekki nähny tollasen..siis en iha mut sen kiihdytykse tai en iha sitäkään vaa ku jokin lensi sellaista vauhtia mitä toiki siinä lopussa ja teki kaks 90 asteen mutkaa siin vauhdis, site et se sen lentorata oli kuin U-kirjain, sillee pitkänä valojuovana ku tos. Mä oon siit jo kertonu aiemminki, joten en mä enää sit enempii rupee.
      Ku monet kattoo mielellään y t v:ta nii mä etin ton sielt. Iha kiva ois ku joku kertois mikä se videon kohde oikeest on, nii ehkä se munkii näkemä ufo selityy samal.
      http://www.youtube.com/watch?v=whbpXACBikA

Ny mä lähen kuitenkii takas beatsil ja sillee

• nainti kuules, ei millään pahalla, mutta tuo sinun kirjoitustyylisi on aika syvältä.

• 99,naintinain
        jumalainen_ kirjoitti:

nainti kuules, ei millään pahalla, mutta tuo sinun kirjoitustyylisi on aika syvältä.

Kuis nii, ei kukaan muu ole valittanu siit mitää ja mun kaverit kyl huomauttas. Ei kai jumalaista kaivele vielä se ku mä sanoin vanhaks :) oon mä kyllä kuulu et vanhat miehet on hyvii sillai, jote löytyy siit korkeest iäst hyvikii puolii nii ku kans ;)

• 99,naintinain kirjoitti:

Kuis nii, ei kukaan muu ole valittanu siit mitää ja mun kaverit kyl huomauttas. Ei kai jumalaista kaivele vielä se ku mä sanoin vanhaks :) oon mä kyllä kuulu et vanhat miehet on hyvii sillai, jote löytyy siit korkeest iäst hyvikii puolii nii ku kans ;)

Kuis nii ...antaa olla, ei sillä ole väliä. Voisi se tietysti kaivella joitain, muttei minua, ei sitten vähääkään sillä sehän on vain sinun mielipide. Ja tiedoksi, minä olen enemmän kuin vain hyvä "sillai", olen suorastaan jumalainen.

• huonokymppi

juups, ja itte kamerassakin näkyy olevan sisäänrakennettuja valopilkku uffoja :)
      yritys hyvä kymppi kuiteski videon tekijältä :)

• Stinky

Pölyä, jymähtäneitä pikseleitä...mutta kuvattu kohde on silti ufo, ei ne siihen seikkaan vaikuta olleenkaan, ellei sitten mene ja kuvittele että ne olisivat jokin merkki feikistä :)

• Kas kummaa, olet saanut laitettua toimivankin linkin.

Videosta: Katsoin aluksi, että ei helkkari ei kai tässä taas vaan tehdä jostain saakelin satelliitista jotain numeroa, mutta ei se sitten kyllä mikään satelliitti tosiaankaan ollut. Vaikea sanoa mikä se mahtaa olla, eli ufoksi jäi, toistaiseksi. Näistä oudosti käyttäytyvistä valopisteistä saa monesti lukea ja täälläkin moni on kertonut nähneensä vastaavanlaista. Hyvä että joskus onnistuvat niitä myös videomaan.

• Stinky

Tarkistan kyllä aina laittamani linkit. Sille en voi mitään että jokin video poistetaan jälkeenpäin taikka jokin sivusto suljetaan. Ja jos ruvetaan arvostelemaan, niin kylläpä täydellisyyttä hipovalle jumalaiselle sattuu usein ihan selkeitä kirjoitusvirheitä... jos kysytään, niin varmaan ihan tarkoituksella tehtyjä :D

• Kävin eilen tekemässä aloituksen tuosta videosta sutin foorumille, mutta eipä siellä ole vielä sitä ensimmäistäkään kommenttia tullut. En tiedä pystyisikö tuollaisen valotäplän saamaan aikaiseksi jollain laserosoittimella, en oikein muutakaan keksinyt jos siinä videossa olisikin vilpistä kyse. Kirjoitin sutin foorumille sen mitä huomasin itse videoinnista ja kopsaankin sen sellaisenaan tänne.

"Tuo että kuvaaja jää lopuksi kuvaamaan tyhjää taivasta on kuitenkin aika luonnollista, sillä tuskin monikaan sitä ufon äkillistä poistumista edes huomasi kuvatessaan, vaan jatkaisivat hetken aikaa sen kohdan kuvaamista jossa ufo oli viimeksi nähtävillä. Joten jos feikki, niin hyvin sellainenkin seikka oltaisiin kuitenkin huomioitu."

Toisin sanoen en tiedä onko aito vaiko ei, mutta mielenkiintoisen videon olet kuitenkin onnistunut poimimaan pähkäiltäväksi. Se oli taas sellainen video joka tästä nautittavasta kesästä huolimatta laittaa ihan odotttamaan niitä pimeämpiä vuodenaikoja.

Pitäisi vissiin käydä useammin kirjoittamassa jotain, kun oli jo tuon kirjautumisen kanssa pieniä muistista johtuvia ongelmia :)

• Tiedoksi vaan

Tietäähän sen jo lapsikin ettei se voi olla laser kun siinä näkyy aina se säde

• Stinky

Taitaa olla mykistävän hyvä video :). Sitä loppua en tullut edes ajatelleeksi tuolta kantilta, mutta niinhän siinä todennäköisesti kävisi, hyvä oivallus.

• nimimerkki blogilta

kuulostaa iha normaalilta havainnolta. nuota näki iha kyllästymiseen asti. en kattonu videota eikä tarvi kattoo. eile linkiti yhe vastaava video joka kuvattu zoom objektiivilla.

jos kysyy mikä o nii ei oo koskaa nähny tai ei tiedä että ei tarvi lähemmäs päästä ku tunnisttaa jo lentoominaisuuksista ettei oo tunnettu laite. normaalisti hyppivät ja pomppivat taivaalla ja katoavat ja ilmestyvät koska kulkevat 4 ulotteisesti eikä 3 ulotteisesti.

ihmiset aina koettaa keksiä uusia tekosyitä. kyseessä ei oo radioohjattava polttomoottorilennokki.

alkaa puuduttaa ihmiste ajatuste lento. eikö oo muuta faktaa ku ihmettely ?

• J.N. ja kumppanit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4980
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1089
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1033
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      940
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      897
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      832
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      55
      742
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe