Kotisiivous Turun alue?

Turunmaa

Mites kun noita siivouspalveluita näkyy olevan aika paljon niin osaako joku suositella tänne turun seudulle jotakuta firmaa?
Onnenkotia ja Ellys on kokeiltu. Onnenkoti ihan surkea, Ellys oli alussa hyvä, heidän organisaatiomuutoksen jälkeen siellä vaihtuu porukka useimmin kun käy vessassa ja laatu on todella kärsinyt.
Haen siis siivooja joka osaa siivota yksityistalon, n 160 neliötä, sillä tavalla että talo tulee puhtaaksi, eli mitään ei jätetä!
Asialliset vastaukset kiitos.

131

17049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • as

      Moikka, kokeile hakea firmasatama.fi :stä.. itse löydettiin ihan mukava pienyrittäjä sieltä, vaikkakin epäilimme tuota juttua hirman :)

    • hom

      www.la8.fi

    • Turunmaa

      Ellys oli mennyt konkurssiin....enpä yhtään ihmettele.

      Löytyi Helmi Palvelut tilalle, kokeiltu pari kertaa ja ihan hyvä lopputulos :)

    • turusta82

      Et ole kokeillut fast nine siivouspalvelua?
      On ollut minun mielestäni hyvä ja edullinen ja yrittäjät itse ovat tekemässä

    • Sarah-tiimi

      Moi! käy katsomassa www.sarahtiimi.net

    • Hei!
      Yrityksemme tekee kotisiivoukset urakkahinnoittelulla vuosisopimuksissa, jolloin kuukausihinta on sama läpi vuoden riippumatta ikkunanpesuista, suursiivouksista ym.. yksittäiset siivoukset ja harvemmin kuin 2kertaa kuukaudessa tapahtuvat teemme aikaperusteisella sopimuksella.
      Meillä sama työntekijä tekee kohteen kuukaudesta toiseen, tietysti mahdollisuuksien rajoissa.
      Teemme kaikenlaiset siivoustyöt vuosien ammattitaidolla ja luotettavasti!
      Palvelemme teitä Turun talousalueella!

      Ota Yhteyttä, arviokäyntimme on ilmainen!

      Talonmies ja Remonttipalvelu
      Myynti:046-6835210
      Työstämme saat luonnollisesti myös kotitalousvähennyksen 60%

    • kypsääntynyt

      Meillä samaa ongelmaa. Ollut jo ainakin 5 eri tekijää. Alussa hyviä, sitten homma laantuu. Laatu ei vain ole hyvää. Nyt meillä käy Dr-siivous, laatu on ollut priimaa ja olemme tyytyväisiä.

    • Maikkutku

      komppaan edellistä!

    • Annukka A

      Kokeileppa Dr-siivousta...ihan huippuhyvää jälkeä tekevät ja ihanan raikasta aina siivouksen jälkeen!!!!

      • Ei meillä hyvä

        Itse en ollut tyytyväinen Dr-siivoukseen. Vessan peilikaapista löytyi edellisen asiakkaan vanhoja korvakoruja, eli itse siivosin uudestaan. Sovittiin puhelimessa kolmesta siivoojasta ja vain kaksi tuli. En tilaa toiste!


    • Huvittunut 2012

      Eipä tuolla Terveysresurssi Oy :n aputoiminimellä vissiin kauhean hyvin mene, kun joutuu täällä itseään hehkuttamaan

      • Lähihoitaja 2012

        Huh heijaa ...onpas katkera ihminen siellä kun edes tollasta viitsii kirjoittaa.....mut hei jos sulla menee huonosti niin tsemppiä kuiteskin ;)


    • Beth84

      Meillä kävi kotisiivous mi-vi keväällä ikkunat pesemässä, ihanan puhtaat tuli. Työkaveri suositteli kun tekee heille viikkosiivousta :) ajattelin itsekkin syksyllä kysellä jos voisi tulla kahden viikon välein :)

    • neuvoa antava

      Kannattaa olla tarkkana myös piilokulujen kanssa. Joillakin on alhainen tuntilaskutus, mutta sitten tuleekin lisähintaa siitä ja tästä. Oikeat firmat hoitavat siivouksen lisäksi vain omilla välineillään.

    • kepettinen

      Kellään kokemusta tästä palvelusta: www.kotisiivous.info/turku?

    • siivoja223

      noh suosittelen www.aton.fi

    • Kastu

      Sama tilanne täällä kuin nimimerkillä Turunmaa. Ellyksen mentyä nurin naapuri suositteli Helmi-palveluita ja erittäin tyytyväinen olen ollut: www.helmi-palvelut.fi

      • jokuöä

        ellyksen entiset kaksi esimiestä omisti ellyksen kaatuessa helmi palvelut ;)


    • entinen kypsääntynyt

      Aika kiva ylläri: Dr-siivous pesi meidän uunin ilman eri korvausta. Oli kuulemma joku siivousesimiehen tempaus. Makeeta. Nyt ollaan asian ytimessä!

    • Siivousalan yrittäjä

      http://www.arkipalvelut.com/
      tämän firman perustaja ollut töissä helsingissä meillä ja nyt muutti turkuun jonne perusti oman firman. työn laatu erittäin huolellista meillä, joten suosittelen lämpimästi ainakin kokeilemaan.

    • Tyytyväinen

      Meillä on vuosien saatossa käynyt monenlaista siistijää. Aika ailahtelevaa on työn tulokset olleet. Tällä hetkellä kodissamme käy Kotipalvelu Aura ja laatu on ollut aikaisempiin verrattuna todella hyvää!

    • Sillä siisti!

      Varokaa Pikku-Lumikkia! Erittäin huono työn laatu! Monesti olivat "unohtaneet" wc:n pesun, eteisen imuroinnin, pölyjen pyyhinnän yms., ja reklamaatioista huolimatta olivat todella ylimielisiä ja ynseitä. Kaverilla aivan samat kokemukset ja nyt ollaan molemmat vaihdettu siivousfirmaa. Suosittelen Dr- tai Helmi-siivousta.

      • Laatua arvostava

        Sama ikävä pettymys meillä on Siivouskirpun kanssa: osa paikoista jäi siivoamatta, yrittäjä tunnusti jättävänsä osan paikoista pyyhkimättä, pölyjä jäi leijumaan. Reklamaatioon reagoitiin ylimielisesti että heillä on "tyytyväisiä, suuria asiakkaita". Tunneissakin huijasivat kun meni muka kauemmin kuin toisella firmalla vaikka tuli huonompaa jälkeä. Ei mitenkään mene järkeen. Tai sitten kirppuina siivosivat yksinkertaisesti niin huonosti!


    • ekosiivous

      www.rannikkoseudunekosiivous.fi

      Kuinka luotettava kyseinen yritys on? Firma näytti ainakin olevan aika uusi.

    • Liisa G.

      Kokeiltiin tuota Arkipalvelua ja oli kyllä hyvä! Tulivat ajallaan ja työn laatu oli ok. Itse pidin tuosta kk / veloitus systeemistä niin tietää paljonko se maksaa tarkasti..

    • Jusa D

      Ite löysin sellasen pienen firman kun www.cleancontrol.fi ja otin heiltä kotisiivouksen. Oli hyvä. Voin suositella.

    • RainaK

      Kotipalvelu Aura on laadukas yritys joka hoitaa asiakkaansa todella hyvin.

    • kotimaatiala

      me kyllä osataan tehdä kiitettävää työtä ja eikä ole hinnalla pilattu käy katsomassa www.kotimaatila-apu.fi

    • siivous apua

      koti ja maatila-apu toimii asiallisesti ja luotettavasti kemiö---------- turku -----salo ym alueella toimeen kuvaan kuuluu siivous , talonmies palvelut, mökkihuolto, ja kaikki piha puutarha työt edullisesti . yhteys tiedot löytyvät www.kotimaatila-apu.fi sivuilta teemme urakka ja tunti hinnoilla vaikka muutto hommat alusta loppu siivoukseen jos tarvitset joulusiivousta tai mökki huoltoa vaikka muuta siivous apuä niin olemme käyttettävissänne

    • likastaja

      Edukas on hinta, mutta meille Turkuun tulisi jo 42 e kilometrikorvausta, josta ei saa edes kotitalousvähennystä. Kokonaishinta olisi kalliimpi kuin muilla...

    • Hintoja ym ??

      Meillä käy siivoaja satunnaisesti muutaman kerran vuodessa. Laatu on ollut saman tasoista, hinnassa ja työajoissa on ollut eroja.. Esimerkiksi Siivousfirma lemonin ja la 8 siivous kesti asuntoomme koko päivän, ainakin laskun mukaan ( asuntomme on reilu 100 m2 ) mielestäni perussiisti asunto. Nyt viimeisimpänä tilattiin joulusiivous turunseudun siivouspalvelusta ja lasku tuli 5 tunnilta...
      Tuntihinnoissakin oli huomattava ero, la8 taisi laskuttaa jonkun muun kuin tuntien perusteella.. nyt en ole ihan varma.
      Kuinka monelta tunnilta siivousfirmat on muita laskuttanut suurinpiirtein saman kokoisen asunnon siivouksesta?
      Olen harkitsemassa siivoajaa joka toinen viikko.. tällä hetkellä olen kallistumassa turun siivouspalveluun, koska olin tyytyväinen siivoustulokseen, että laskuun, joka oli aikaisempaa reilusti pienempi.
      Mitä siivouksiinne yleensä sisältyy ym..

    • Laadukas kotisiivous

      Hei,

      Onko kellään suositella todella hyvää ja laadukasta kotisiivousta jossa työn taso pysyy hyvänä eikä vaihtele tekijöiden mukaan eikä ajan kanssa huonone? Mielummin pieni yritys jossa samat siivoojat käyvät ja tekevät työnsä huolella ja tunnollisesti. On kokeiltu Helmi-palveluita ja oli todella surkea.

      • hyvä siivousfirma

        iteselle tulee mieleen ainoastaan Siivouspalvelu P.Kylänpää
        Sieltä tulee aina samat siivoojat ja tuntihinnat on kohtuulliset eikä omissa laskuissa ole ollut piilokuluja vaan on ollut sovitut tuntimäärät


      • Anonyymi

        Ibra siivouspalvelu tunti hinta 25€
        Puh 0443492336


    • pöly

      Jos haluat siivota ennen tai jälkeen siivousfirman niin tilaa kotiisi siivous dr-siivoukselta. Taso hirveän huono, pölypallot juoksevat pitkin lattioita siivouksen jälkeen.

    • Sesta1

      Meillä on nyt muutaman kerran käynyt siivooja Lehtorannan SiivousPalvelusta.Työ-
      kaveri alunalkaen suositteli,enkä enää ihmettele,miksi...Siistijä huomioi tarkasti
      toiveet ja siivoaa huushollin moitteettomasti...siivoaa kyllä paremmin ja huolellisemmin kuin mitä itse olen kuuna päivänä tehnyt.Tällä viikolla tehtiinkin "jat-
      kuvasopimus".Kaiken lisäksi hinta on edullinen.Ja minusta ainakin on hyvä,että sii-
      vouksen tekee sama tuttu siivooja.Välillä ollaan kotona touhuumassa siivouksen
      aikana,välillä lähdetään asioille,kun ollaan jo opittu tuntemaan luotettavaksi,että
      uskalletaan jättää työn touhuun...Tätä firmaa uskallan suositella.

      • Laadukas kotisiivous

        Yritin etsiä netistä kyseistä yritystä mutta en löytänyt edes yhteystietoja. Onko antaa puhelinnumeroa?


    • Wemo

      Kiitos vinkistä!Tilasin sieltä Lehtorannan Siivouspalvelusta kodin siivouksen,ja voi
      että olen tyytyväinen.Kaikki siivoustoiveet toteutettiin ja todella hyvää jälkeä tuli.Mel-
      kein "lumouduin" puhtaasta huushollista,ihan piti lähteä maljakkoon ostamaan
      nippu tulppaaneita,ja sitten vaan istuin ja nautin...Mieheni kanssa keksittiin hyvä
      lahjaidea..hän ostaa siivouslahjakortin vanhemmilleen ja minä omille vanhemmil-
      leni.Taisi tästä siivousfirmasta tulla meidän vakisiivooja.

    • Hrn1

      Onko kellään tietoa mitä tapahtui Helmi-palveluille?

      • Mandelkola

        Samaa ihmetelty täällä. Tuli kuulemma työntekijöillekin puskista.


    • saaraja

      Meillä kävi ja jatkossa käy Siivouspalvelu Reija Suomento. Niilä oli joku laite jolla meidän keittiön kivilattia tuli melkeen ku uudeks. Muutenki tekivät tosi hyvää jälkeä. Äiti ja tytär yhdessä touhuaa ja ovat tosi mukavia.

    • Ccce

      Talvella ilmestyi postilaatikkoomme täällä Raisiossa Lehtorannan siivouspalvelun mainos.Päätimme kokeilla tätä,sillä aiemmin käyttämämme siivousfirman työn jälki huononi kerta toisensa jälkeen,vaikka asiasta ystävällisesti reklamoin.Harmitti
      maksaa huonosta työstä,varsinkin kun hinta oli melko korkea.Lehtorannalta
      käytiin ensin kartoittamassa meidän perheen toiveet siivouksesta,ja sovittiin siivous tehtäväksi ennen pääsiäistä.Ja nyt on kyllä pakko mainostaa hyvää työn jäl-
      keä!Huolellista työtä ja kivan positiivinen tekemisen meininki.Jäi itsellenikin hyvä
      mieli.Meillä Lehtorannalta käydään tästä eteenpäin kahden viikon välein.Ja melkoi-
      sen kivaa sekin,että hinta huomattavasti halvempi kuin edellisen käyttämämme fir-
      man.Lisään tähän vielä heidän yht. tietonsa 044 9902469 [email protected]

    • tuulikki1

      Onko kokemusta SiivousWimmasta Turussa? Kuulin mainoksen radiosta olen kokeillut pariakin eri firmaa, työ jälkeen en ole ollut tyytyväinen

      • pauliina8

        Hyvä siivous ja mukavat tytöt. Ovat todella joustavia , joskus lapset olleet kipeitä ja siivouksen voi peruuttaa tai siirtää vaikka samana aamuna. Eikä tarvii sitoutua mihinkään vaan voi ottaa vaik muutaman siivouksen silloin tällöin. Suosittelen kokeilemista.
        Meillä käyvät nykyään jokatoinen viikko.


    • Jope R

      Etsin meille kotisiivousta ja katselin netistä tarjontaa. Tosi moni ei ilmoita selkeästi hintaa ja sitten hintaan lisätään sitä ja tätä. Ärsyttävää. Uskon, että pienistä firmoista saa parhaan hinta-laatusuhteen. No katsotaan.

    • sukujuhlat

      Järjestimme hiljattain meille niin tärkeät sukujuhlat,ja tapani mukaan stressasin
      niiden onnistumista,kun halusin niin niiden onnistuvan jotakuinkin täydellisesti....
      Ja kyllä onnistuivatkin...sisareni loihti kauniit kukka-asetelmat,anoppi auttoi herkul-
      listen tarjottavien valmistuksessa ja siivouksen hoiti mallikkaasti Lehtorannan
      siivouspalvelu;koti oli niin siisti ja puhdas.Nämä kaikki sekä tietysti vieraiden
      viihtyminen takasivat ihanan päivän.

    • minun valinta

      Jope koita justiinasiivous.fi

    • rouel

      Meidän huushollin siivosi ylioppilasjuhlia varten Lehtorannan siivouspalvelu.
      Niin tyytyväisiä oltiin,että varattiin sama firma siivoamaan tulevia rippijuhlia varten.

    • hiku1

      onko kellään kokemusta siivoustasosta: reinhartspalvelut pääkaupunkiseudulla?

    • anjaleena1

      Päätin jossain vaiheessa,ettei meidän kotiin oteta enää yhtäkään siivousfirmaa,
      niin totaalisen pettynyt olin työhön....kuka pesi yhdellä ja samalla liinalla niin wc:n
      kuin keittiönkin,kuka jätti sovittuja kohteita kokonaan tai osittain siivoamatta,joku tuli
      paikan päälle useita tunteja myöhässä mitään etukäteen ilmoittamatta.....MUTTA,
      eräillä illanistujaisilla tuli ylipäätään puheeksi kotien siivoukset,ja isäntäperheessä
      kehuivat käyttämäänsä siivoojaa.Sain heiltä yhteystiedot,tilasin "koesiivouksen",ja
      nyt tärppäsi!!Erinomaista työn jälkeä,puhtaat siivousvälineet,sopimus piti ja kaikki
      oli niin kuin mielessäni toivoinkin.Lehtorannan siivouspalvelu käy meillä nykyään säännöllisesti,työn jälki joka kerta moitteetonta ELI OLEN ERINOMAISEN TYYTYVÄINEN.

    • Seppä jo syntyessään

      Taas käynyt näin. Keskustelupalsta muuttunut firmojen omakehu palstaksi tyyliin "asiakas kertoo omia kokemuksiaan". Näin esimerkiksi yllä oleva firma jonka porukka käy vähän väliä hakemassa ilmaista mainostilaa täältä kun eivät viitsi muuhun markkinointiin panostaa. Nyrkkisääntö! jos juttu kuullostaa mainokselta tai käsikirjoitetulta, niin se on sitä. En löytänyt edes kotisivuja hmm... no se siitä. Se mihin kiinnittäisin huomiota ja mitä kysyisin kotisiivousta tilatessa: onko vahinkovakuutukset kunnossa. Jos sattuu vesivahinko tai vaikka kallis kristallivaasi hajoaa, niin useimmat pienet parin hengen toiminimet nostavat kädet pystyyn(syystä että vakuutus on kallis ja siksi sitä ei oteta) ja sitten alkaa kamppailu siitä saatko euroakaan korvaukseksi. Myös pimeä talous eli kuititta teko rehottaa pienissä nyrkkipajoissa. Tästä syystä valitsisin semi ison ja mahdollisimman luotettavan yrityksen vaikka se olisi hitusen kalliimpi, syystä että maksavat veronsa. Isommissa taas kysyisin työntekijöiden olojen perään (suht vaikeaa jos ei kysy suoraan työntekijältä itseltään). Ja lopuksi ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA TEHKÖ SOPIMUKSIA JOISTA ETTE PÄÄSE HELPOSTI EROON, kyllä firmoja löytyy paljonkin joissa voi lopettaa palvelun silloin kun sitä itse haluaa. Tässä muutamia pointteja joista jokainen voi painotta asiaa joka itselleen on tärkeää.

      • Minä miniä

        Enpä usko,että ko. yrityksen tarvitsee täällä käydä itseään kehumassa.Me tilasimme
        kotisiivouksen appiukon ehdotuksena,hän itse oli tästä yrityksestä saanut vinkin
        senioriporukan kaverilta ja ensisiivouksen jälkeen oli perfektionistina varannut joka-
        viikkoisen ylläpitosiivouksen.Oli miehelleni sanonut,että niin kauan kuin hän kotona
        kykenee asumaan,hän haluaa kotinsa olevan puhdas.Iäkkäältä leskimieheltä ihan
        varteenotettava ajatus.Niin että kyllä se vaan asiakkaiden tyytyväisyys takaa työtä
        varmasti jatkossakin.


      • TindeTam

        Voiko paljon typerämpää kirjoitusta olla kuin tuo yllä oleva. Kaikenlaista se
        kateus teettää....


      • Korjaus
        TindeTam kirjoitti:

        Voiko paljon typerämpää kirjoitusta olla kuin tuo yllä oleva. Kaikenlaista se
        kateus teettää....

        TindeTamin kirjoitus oli tarkoitettu tuolle "seppä jo syntyessään.EI SIIS "MINÄ
        MINIÄLLE".Sori,kun eksyi väärään paikkaan.


    • höpöt sulle

      No olipa kateuden sävyttämää tekstiä nimimerkillä "Seppä jo syntyessään".
      Ja sitäpaitsi,kukaan ei maksa pimeästi,sillä jokainen haluaa kotitalousvähennyksen!!! Näin on!

    • Hannu K

      Seppä puhuu asiaa! Kysykää, onko vakuutukset kunnossa. Jos siivous on "liian" halpaa, niin raha tahtoo mennä suoraan omistajan taskuun ja verot unohtuu.... oli miten oli mutta näin on.

    • teija9

      En tunne yhtäkään siivousfirmaa,jonka taksa olisi minkään mittapuun mukaan
      "liian halpa".Suoraan sanoen en millään ymmärrä näitä "omaan taskuun laittajia"
      -juttuja,sillä verottaja kyllä pitää huolen,että omansa saa...Enkä myöskään ole
      kertaakaan törmännyt tilanteeseen,että palvelun tuottaja olisi vaatinut maksun ilman kuittia. Joka kerta maksusta on pyytämättä kirjoitettu kuitti asianmukaisine
      tietoineen, ja useinmiten olen saanut pankkisiirron. Esim. siivousalan palveluja
      olen käyttänyt jotakuinkin 4 vuotta, ja aina on asiat hoidettu niin kuin kuuluukin.

    • lumimaaria1

      Kiva yllätys kaksosten kanssa kotiin synnytyssairaalasta tullessa: koti oli siivottu !
      Tavarat siististi paikoillaan, ja joka puolella niin puhdasta. Mieheni oli tietämättäni tilannut siivousfirmasta "kokonaisvaltaisen" siivouksen.Kyllä nyt osui juttu naulan-
      kantaan!! Ristiäiset tulossa lähitulevaisuudessa,ja sovittiin,että viimeistään ristiäis-
      juhlia varten otetaan sama yritys siivoamaan,meillä siis Lehtorannan siivous.

    • Palvelujen käyttäjä

      Ei puhu "seppä" asiaa....ihan pöpeliköstä on väite,että ns. pienissä yrityksissä
      mukamas kuitittomuus rehottaisi,useimmiten ne juuri hoitavat lakisääteiset asiat
      tunnontarkasti.Samaten väite vastuuvakuutuksen puuttumisesta on hölmö.... mistä
      ihmeessä "seppä" repii noita väitteitänsä- ei ainakaan faktoihin perustu !!! Ja ihan
      vaan tiedoksi: vastuuvakuutus EI TODELLAKAAN OLE HINNASTA KIINNI, jos hiukankaan viitsii pyytää vakuutusyhtiöistä tarjouksia; hintaeroja löytyy.Väkisinkin
      haiskahtaa katkeruus /kateus "sepän" kirjoittelussa.

    • Hilkka H

      Ei tosiaankaan aivan asiaa tämä "seppä" puhu. Tosin kun saa sen käteiskuitin kannattaa katsoa onko kuitissa juoksevat numerot. Ainakaan aiemmin verottaja ei hyväksynyt kuitteja joissa näitä ei ollut. Meillä siivousta suorittava firma käyttää laskutuspalvelua eivätkä suostu edes ottamaan käteistä rahaa. Olen pyytänyt näyttämään myös vastuuvakuutuksen kattavuuden sekä voimassaolon. Yrittäjä ei edes hätkähtänyt vaan esitti tositteet nähtäväkseni sopimusta allekirjoittaessamme. Kyseessä on pieni kahden hengen firma ja puolen vuoden kokemuksella pitää sanoa että tekevät työnsä todellakin ammattitaidolla.

      • Pölyhuiska

        Mikä tälläinen pieni firma on, mielenkiinto heräsi!?


      • Hilkka H
        Pölyhuiska kirjoitti:

        Mikä tälläinen pieni firma on, mielenkiinto heräsi!?

        Siivouspalvelu Reija Suomento on käynyt meillä enkä enää joudu kokeilemaan mitään muuta.


    • Tuparit

      Oli viikonloppuna tuparit ja ilman ulkopuolista siivousapua en olisi ehtinyt hoitaa kaik-
      kea kuntoon vieraiden tulla.Lehti-ilmoituksesta bongasin Lehtorannan siivouksen.
      Hyvää työtä tämä firma teki.Varasin joulusiivouksenkin.

    • Johanna5

      Moni on kehunut Lehtorantaa eikä kukaan ole sanonut firmasta pahaa sanaa. Päätimme kokeilla lehtorantaa siivoukseen. Netin kautta on vaikea löytää yhteystietoja. Onko Lehtorannalla nettisivuja tai löytyykö firman tiedot jostakin virallisesti, vai toimiiko pelkästään lehti-ilmoitusten avulla?

      Ylempänä oli tällaiset tiedot:
      044 9902469 [email protected]

      Nämä ovat ilmeisesti firman yhteystiedot. Onko siivousifirman nimi "Lehtoranta"?

      Kiitos tiedoista :)

      • Siistityttö

        Soita vaan sinne;sieltä oltiin menneellä viikolla meillä siivoamassa,ja hyvää jälkeä
        tuli. Lempinojatuolinikin puhdistui sellaisella pesuhärvelillä(tuolin olin jo vähällä
        laittaa pois,mutta hyvä,etten ehtinyt,sillä nyt se on taas siisti).Voin kyllä suositella.


    • testeri1

      Kyllä on kuitittomia siivousfirmoja, Turussakin joku Mustikka tai vastaava. Vanha nainen kertoi, että maksaa siivouksen aina käteisellä, koska ovat sanoneet, että siten saa alennusta

    • Saan kuitin

      Kuule, ei käteisellä maksaminen tarkoita kuitittomuutta. Itsekin maksan siivous-
      palvelun käteisellä, ja joka kerta saan siitä asiallisen kuitin.

    • Äitskä

      Tilasin minäkin pitkästä aikaa siivousfirman meille siivoamaan pääsiäiseksi.
      Hyvinkin tyytyväinen olin työn laatuun,siksipä jo pyysin lapsiltani äitienpäivälahjaksi
      siivouslahjakortin. Meillä työn teki Lehtorannan siivous.

    • Anni--

      Hei, olemme vuosien varrella läyttäneet Sannan Siivouspalvelua epäsäännöllisen säännöllisesti. Välillä oli taukoa kun tein lopputyötä kotona, nyt taas kuukausittain. Mukavasti on mennyt ja olen tyytyväinen.

    • tyytyväinen asiakas

      Miran Siivous yksityisyrittäjä on ollut meillä siivoamassa. Tämä firma on tehnyt
      laadukasta työtä, olen ollut erittäin tyytyväinen!
      Olen voinut luottaa, että sieltä tulee sovittuun aikaan siivooja. Nopea ja tehokas
      työnjälki puhuu puolestaan. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan tätä siivous-
      firmaa. Hinta/laatu on kohdallaan!

    • Oho3

      Ihan taitaa olla firman omakehu tuo edellinen.....

      • ulkopulinen 1

        Taitaa Mira olla jonkun Siivous firman vihollinen.


    • Faktatäti

      Olen toiminut siivoualan yrittäjänä 28 v ja nyt olen eläkkeellä.Tuonpa tässä
      esiin faktoja elävästä elämästä yrittäjän/työntekijän näkökulmasta...
      Varmasti meitä palveluntuottajia sekä tekijöitä on moneen lähtöön,mutta niin on
      kuulkaa asiakkaitakin.Asiakas kun tilaa siivouspalvelua,painottaa hän moneen
      otteeseen,että heillä tarvitaan siivousta kahden viikon välein.Yrittäjä järjestää
      asian hoitumaan.Vaan kun on siivoamassa käyty n. kaksi kertaa,asiakas venyyt-
      tääkin siivousväliksi 4vkoa / 6 vkon välein etc.Luonnollisesti hän keksii erinäisiä
      tekosyitä,vaan kyllä se yrittäjä tietää,että kyse on vain ja ainoastaan rahasta.
      Tällaiset vekslaamiset vaan kun sekoittavat jo tehdyt työlistat / aikataulutukset.
      Mutta eihän asiakkaalle tule sellainen edes mieleen.
      Ja sitten on näitä ihmisiä,joilla on tarve siivouspalvelulle ennen vieraiden tuloa.
      Hyvä niin,mutta kun siihen jo tehtyyn siivoukseen ei sitten kaikilla löydykään
      rahaa....ei tahdo millään hoitua se laskun maksu.Itse laitoin melko nopealla
      aikataululla erääntyneet saatavat perintään.Joukossa oli myös asiakkaita,
      jotka tilasivat siivouksia vuoronperään eri firmoista,ja jättivät laskuja maksa-
      matta.Tällaisista henkilöistä olisi hyvä olla yrittäjille "varoituslista",aivan kuten
      huonosti asiat hoitavista yrittäjistäkin on ns. "mustalista".
      Joku tälläkin palstalla on purnannut,ettei joku siivousyritys vastaa s-postiin.
      Tottahan toki on korrektia mahdolliselle asiakkaalle vastata,mutta kokemuk-
      sen perusteella s-postitse yhteyttä ottavilta henkilöiltä 99 % ei tule loppujen
      lopuksi minkäänlaista toimeksiantoa.Luonnollisesti tämä kyllä turhauttaa
      yrittäjän.
      Ja asiakkat,yrittäkää ymmärtää,että siivoustoimenpiteet sovitaan etukäteen
      siksi,että siivooja pystyy aikatauluttamaan kohteen sekä varaamaan asian-
      mukaiset välineet ja aineet mukaansa.
      Entäs nämä yrittäjän "painajaisasiakkaat".... Asiakkaalla on piiiiiitkä lista
      suoritettavista siivoustoimenpiteistä,mutta asiakkaan mielestä ei niihin nyt
      aikaa mene nimeksikään..."ite kun huolella 250 neliön talon kaikki paikat
      kuuraan ja matot tamppaan,ei siihe mee ku jotain 1,5 tuntii!!!?????
      Näissäkin tapauksissa kyse on vain ja ainoastaan rahasta.

      Huomautan tässä vielä,että SUURIN osa asiakkaista olivat aivan kertakaik-
      kisen ihania; ihan ystävyyssuhteitakin tuli solmittua ja toivottavasti ne säilyvät.
      Kyllä ne "hankalat" asiakkaat olivat vain marginaalisen pieni osa.

      • Kuu-sipuu

        Joo ja firmathan ei lainkaan harrasta tätä siivousajan kanssa huijaamista? Itekin juuri etsin siivoojaa ja meinasin kuolla nauruun, kun Freska suosittelee sivuillaan 60-neliöiseen kämppään 3,5 tunnin siivousta. Ei jumapliut, minkä kilpikonnan ne sieltä lähettää siivoamaan?!? Ja homma senkun parani, kun siivoustarvikkeista olis tullut lisäveloitus 8e (ja SILTI piti olla oma imuri ja moppi heille käytettäväksi!). Turha edes mainita, että tästä eteenpäin ei tilaus jatkunut. Joku raja.


    • Minä löysin

      Itse löysin meidän perheelle siivousfirman vähän eri tavalla..... Käyn eräässä
      yrityksessä viikottain aamuisin ja olen kiinnittänyt huomiota paikkojen siisteyteen
      ja erityisesti wc-tilojen puhtauteen.Niiden siivouksessa ei todellakaan ole fuskattu.
      Sain selville siivousyrityksen ja olenkin tilannut ko. firmasta meille huushollisii-
      vouksen. Kyseinen yritys on Lehtorannan siivouspalvelu.

    • kijukki

      Mikä on sitten hyvä hinta/laatu suhde rahassa per tunti?

    • Joku39

      Perin mielenkiintoista seurata tämän foorumin keskusteluja. Olen itse alan pitkäaikainen yrittäjä ja minulla on paljon erittäin tyytyväisiä asiakkaita jopa yli kymmenen vuoden takaa. Minulla taitaa olla huomattavankin tyytyväisiä asiakkaita koska heidän ei tarvitse käydä enää tällaisilla sivuilla lukemassa ja kommentoimassa kotisiivouksesta. Eipä juuri muidenkaan siivousfirmojen tyytyväiset asiakkaat täällä roiku paitsi Lehtorannan "asiakkaat". Voisitteko lopettaa oman firman puffaamisen siellä Lehtorannalla ja antaa oikeiden ihmisten kommentoida siivouksia välillä. Tähänkin viestiin Lehtoranta on varmaan kärppänä kommentoimassa että taitaa vain olla kateellinen tuo kirjoittaja. Huoh! Omaa yritystäni en täällä suostu mainostamaan, vaan hoidan mainostamisen ihan jossain muualla.

      • Minä vielä

        Näköjään nimimerkki Joku39 on kovastikin kiinnostunut keskusteluista tällä
        sivustolla,vaikka antaa toisin ymmärtää.Ilmeisesti tietyt seikat hiertävät,koska
        kirjoituksen sävy noin negatiivinen.Kateudelle on turha antaa sijaa,sillä ei voita
        yhtään mitään yhtään kukaan.Meikäläinenkin on antanut tällä foorumilla kiitosta,
        ja käsittääkseni olen ihan "OIKEA IHMINEN" !!
        "...ja antaa oikeiden ihmisten kommentoida siivouksia välillä" ; joko kirjoittaja on
        itsekin hoksannut,miten typerä lause em. on? Kateusko se siellä kaikesta huoli-
        matta.....???


    • hehheh1

      Heh heh heh,mites näillä palstoilla niinku kielletään ihmisiä kommentoimasta
      asioita? Mites sä kiellät,siis millä tavalla? Ite käyttäisin siivouspalvelua,mutta
      työttömänä mulla ei ole varaa.Miten muuten " yrittäjällä" on aikaa roikkua päiväs-
      aikaan täällä,eiks silloin tehdä töitä? Siis jos niitä on... tai onkohan sulla ollenkaan
      firmaa...en tiedä,enkä välitä.

    • söpökovatyö

      Terve,olen tosi reilu siivojaa...ammattitaitoinen mies...jos joku tarvetsie koti siivojaa..olen täällää...olen luotettava ja auttavainen mies...mulle nyt on töitä...mutta etsin vaan viikonlopuisien töita.....ota mun yhtettää[email protected]

    • Kaupat_ohi

      Lehtorantaa on kehuttu, mutta tietoja ei löydy mistään. Olisi ollut helppo joululahja, mutta eipä ollutkaan.

    • saipuu

      Tää on kovapalsta et alan yrittäät saa kehua itseään ja kadettua toisia kun saa mutaman euron emepi kuin toinen.! Jaa Lehoranta bra ! se on aika jännää jokunen vuosi sitten tiedän tän pimun jos on laatuhyvää niin ei oo kyllä sitten laatu odotuksetkaan korkealla kun tiedän mitenkä itse on hoitanut omien asuntojen siivoukset. Ei ainkaan silloin pysynyt riepukädessä !

    • Redlightson

      Kova homma. Monta tuntia estetiikalle..

    • entinenputsari

      Tuolla olikin kirjoitusta asiakkaista, jotka mitoittavat asuntonsa siivouksen liian niukalle ajalle. On oikeasti asiakkaita, jotka ajattelevat suuren talonsa siivouksen ajankulun aivan liian pieneksi. Ei kukaan siivoa kaikkia pintoja ynnä muuta 1,5-2 tunnissa.

    • 22022009

      Minä osaan siivota. ERINOMAISESTI. t.Antti

      • 22022009

        enkä todellakaan ole yritys.


    • Maarit-sinnikka

      siivousryhmä .oli jälkilaadukasta ja kohtuu hintainen.

    • keinu5

      Ei missään tapauksessa kannata palkata siivousyritys Sirpa Nevalainen Raisiosta. Kaksi naista tulivat kotiini tekemään sisäänmuuttosiivousta. Ikkunat wc . Ikkunoiden pesu oli ok, mutta se on muutakin kuin vain lasien pesua. Nainen, joka pesi ikkunat, jätti kaiken törkeyden ikkunoiden puitteisiin. Pyyhin paperilla näytteen ja kysyin, että onko tämä nyt mielestäsi puhdas.. alkoi siivota tiskiharjalla välejä. Hän ihmetteli, että mistä sitä koko ajan tulee lisää. No sieltä tietenkin yläosasta, josta hän ei niitä ikinä edes puhdistanut. Tein reklamaation, niin tämä Nevalainen haukkui minut sähköpostissa hirviöksi. Sitten nämä naiset keksivät mitä merkillisimpiä valheita minusta, aivan törkeää!!! Yritin soittaa heidän tstoon, joka ilmoitetaan olevan klo 9 eteenpäin auki. Soitin 8 kertaa ja kukaan ei vastannut. Sitten tämä Nevalainen haukkui siitäkin minut, että eivät pysty vastaamaan, jos on vaikka neuvottelu. Kyllä on niin, jos tsto on avoinna tiettyyn aikaan, normaali yrittäjä puhelimeen kyllä vastaa, eikä hauku asiasta. Kyllä oli niin karmea ja hirvittävä kokemus. ÄLKÄÄ IHMEESSÄ OTTAKO TÄTÄ YRITYSTÄ KOTIINNE.

      • Anonyymi

        Niin ja työntekijöitä pakotetaan tekemään työajan päätyttyä palkatta vielä töitä tähän kuuluu autosta likaisien siivousvälineiden pesuun vienti sekä uusien puhtaiden siivoustavarien haku ja auton pakkaaminen ja tästä toimenpiteestä ei kuulemma tarvitse palkkaa maksaa työntekijöille


      • Anonyymi

        Olen työskennellyt ko. firmassa joskus ja kyllä, tuo yrittäjänainen on ehkäpä kaikkein kamalin esimies, jonka olen tavannut. Haukkuu myös työntekijät ja oikein riistäjä ! En ikinä unohda tuota työpaikkaa hyvillä mielin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja työntekijöitä pakotetaan tekemään työajan päätyttyä palkatta vielä töitä tähän kuuluu autosta likaisien siivousvälineiden pesuun vienti sekä uusien puhtaiden siivoustavarien haku ja auton pakkaaminen ja tästä toimenpiteestä ei kuulemma tarvitse palkkaa maksaa työntekijöille

        Riistäjän riistofirma; kuljet koko päivän tauotta työparin kanssa autolla siivouspaikasta toiseen ja eukko maksaa vain siivoustyötunneista. Siivoustyöhön käytettävä aika vedetty aivan piippuun. Tosi törkeä suustaan tuo yrittäjä myös työntekijöitä kohtaan ja seuraa kaikki reitit, joissa työntekijä kulkee ja kyttää, ettei tule ajettua pitempää reittiä jne.


    • keinu5

      Tässä vielä edellisen toisto..
      Ei missään tapauksessa kannata palkata siivousyritys Sirpa Nevalainen Raisiosta. Kaksi naista tulivat kotiini tekemään sisäänmuuttosiivousta. Ikkunat wc . Ikkunoiden pesu oli ok, mutta se on muutakin kuin vain lasien pesua. Nainen, joka pesi ikkunat, jätti kaiken törkeyden ikkunoiden puitteisiin. Pyyhin paperilla näytteen ja kysyin, että onko tämä nyt mielestäsi puhdas.. alkoi siivota tiskiharjalla välejä. Hän ihmetteli, että mistä sitä koko ajan tulee lisää. No sieltä tietenkin yläosasta, josta hän ei niitä ikinä edes puhdistanut. Tein reklamaation, niin tämä Nevalainen haukkui minut sähköpostissa hirviöksi. Sitten nämä naiset keksivät mitä merkillisimpiä valheita minusta, aivan törkeää!!! Yritin soittaa heidän tstoon, joka ilmoitetaan olevan klo 9 eteenpäin auki. Soitin 8 kertaa ja kukaan ei vastannut. Sitten tämä Nevalainen haukkui siitäkin minut, että eivät pysty vastaamaan, jos on vaikka neuvottelu. Kyllä on niin, jos tsto on avoinna tiettyyn aikaan, normaali yrittäjä puhelimeen kyllä vastaa, eikä hauku asiasta. Kyllä oli niin karmea ja hirvittävä kokemus. ÄLKÄÄ IHMEESSÄ OTTAKO TÄTÄ YRITYSTÄ KOTIINNE.

    • keinu5

      Triplata vielä päälle..
      Ei missään tapauksessa kannata palkata siivousyritys Sirpa Nevalainen Raisiosta. Kaksi naista tulivat kotiini tekemään sisäänmuuttosiivousta. Ikkunat wc . Ikkunoiden pesu oli ok, mutta se on muutakin kuin vain lasien pesua. Nainen, joka pesi ikkunat, jätti kaiken törkeyden ikkunoiden puitteisiin. Pyyhin paperilla näytteen ja kysyin, että onko tämä nyt mielestäsi puhdas.. alkoi siivota tiskiharjalla välejä. Hän ihmetteli, että mistä sitä koko ajan tulee lisää. No sieltä tietenkin yläosasta, josta hän ei niitä ikinä edes puhdistanut. Tein reklamaation, niin tämä Nevalainen haukkui minut sähköpostissa hirviöksi. Sitten nämä naiset keksivät mitä merkillisimpiä valheita minusta, aivan törkeää!!! Yritin soittaa heidän tstoon, joka ilmoitetaan olevan klo 9 eteenpäin auki. Soitin 8 kertaa ja kukaan ei vastannut. Sitten tämä Nevalainen haukkui siitäkin minut, että eivät pysty vastaamaan, jos on vaikka neuvottelu. Kyllä on niin, jos tsto on avoinna tiettyyn aikaan, normaali yrittäjä puhelimeen kyllä vastaa, eikä hauku asiasta. Kyllä oli niin karmea ja hirvittävä kokemus. ÄLKÄÄ IHMEESSÄ OTTAKO TÄTÄ YRITYSTÄ KOTIINNE.

      • Neljäs

        Yhdyn edelliseen . Jouduin pesemään itse ikkunat heidän jälkeen.
        Joten lukekaa tarkkaan edellinen


      • Neljäs

        Ottakaa ihmeessä mainoksestanne pois se AMMATTITAIDOLLA!!!


      • Anonyymi

        Ei nuo siivoojat Nevalaisella ole varmaan kovin motivoituneita ja ymmärrettävästä syystä .. tuo omistaja syö ne ihan loppuun .. pitää ku kulkukoiria


    • pikkumyy_ja_muumipeikko

      Freska on käynyt meillä viime syksystä lähtien ja olemme olleet todella tyytyväisiä siivouksen tasoon! Siivoja myös tulee erittäin hyvin toimeen meidän 4 vuotiaan naperon kanssa. :) Myös asiakaspalvelu on ollut joustavaa ja ystävällistä. Ei voi siis muuta kuin suositella lämpimästi!

    • Kiitostenantaja

      Kiitoksia annan kun kiitosten paikka on...Nämä kiitokset menevät Lehtorannan siivous-
      palvelulle.Sain siivouslahjakortin,jolla saan kolme siivouskertaa,joista nyt olen käyttä-
      nyt kaksi. Molemmilla kerroilla siivous hoitui todella mallikkaasti,ei moitteen sijaa.
      Puhdasta ja siistiä,kuten pitikin.Vauvalomalla ei aina ehdi (tai jaksa)pitää kotia niin
      puhtaana kuin pitäisi,joten em. lahjakortti tuli enemmän kuin tarpeeseen. Onneksi
      on vielä yksi siivouskerta tulossa;kun palaan töihin ja rahatilanne sitä myötä parempi,
      aion varata siivouksen aina tarvittaessa.

      • Kiiresiivous

        Kiirekiirekiirekiire!Talo valmistumassa,muutamme Turkuun.Tarvitsemme sinne siivouksen,joten antaisitko Lehtorannan yhteystiedot.Kiitos jo etukäteen!


      • Kiitostenantaja2

        Tarkistin saamastani lahjakortista puh.nron, Lehtorannan siivouspalvelu,
        p. 044 9902469. Terveisin "Kiitostenantaja"


    • Laiskat-asukkaat

      Muutimme Turkuun vuosi sitten ja omakotitalon siivoaminen ei oikein kiinnostanut ketään, joten suosittelujen kautta pyydettiin kolme firmaa paikalle. Valitsimme Sannan Siivouspalvelun. Käy kerran kuukaudessa, olemme olleet tyytyväisiä ja kun sopivasti osuu etätyöpäivä siivouspäivälle niin plussana firman yrittäjä on ilo silmälle..

      • onksnäin

        Tuosta saa ihan käsityksen,että kirjoitus on siivousyrittäjän oma kirjoitus.......?


      • Mammuli

        Meillä kävi Sannan Siivouspalvelu kunnes kyllästyttiin siihen että eivät ikinä olleet paikalla sitä tuntimäärä josta laskuttivat, matka-ajat huomioituna. Kerran korjasivat laskua kun huomautimme asiasta mutta sama meno jatkui joten irtisanoimme sopimuksen. Sääli koska siivoukseen olimme melko tyytyväisiä.

        En voi sietää epärehellisyyttä. Mitenkähän monelle työssäkäyvälle asiakkaalle käy juuri noin, kun ei tiedä miten kauan siivoojat ovat olleet paikalla...?


      • Anonyymi
        Mammuli kirjoitti:

        Meillä kävi Sannan Siivouspalvelu kunnes kyllästyttiin siihen että eivät ikinä olleet paikalla sitä tuntimäärä josta laskuttivat, matka-ajat huomioituna. Kerran korjasivat laskua kun huomautimme asiasta mutta sama meno jatkui joten irtisanoimme sopimuksen. Sääli koska siivoukseen olimme melko tyytyväisiä.

        En voi sietää epärehellisyyttä. Mitenkähän monelle työssäkäyvälle asiakkaalle käy juuri noin, kun ei tiedä miten kauan siivoojat ovat olleet paikalla...?

        Itse ko firmassa aikoinani työskenneellä, voin omasta kokemuksesta sanoa, että ko yrityksen esimies on (johtajatar) hyvin epämiellyttävä ja oman edun tavoittelija, enkä ihmettele yhtään tuota e.m. tapausta.


    • Respectiä

      Kyllä meillä käyvät siivoojat todellakin ansaitsevat luottamuksemme.... Siivouspäivän aamuna käsittelin kiireellä seteleitä,ja yksi seteleistä luiskahti "johonkin",enkä sitä pikaisesti etsien löytänyt,miten niin piiloon voi mennäkään...Koska oli jo kiire töihin,ja sovittu siivouspäivä samaisena päivänä,suunnittelin soittavani siivoojille,että katsovat sillä silmällä,josko seteli löytyisi.
      Mutta niin siinä kuitenkin kävi,että töissä oli kiirehärdelli,enkä missään vaiheessa ehtinyt
      soittaa,joten asiasta ei siivoojilla ollut etukäteen mitään tietoa.Kun illalla palasin kotiin,seteli oli
      pöydällä,ja vieressä lappu,mistä se oli löytynyt! Rehellisiä,sanon minä!!Arvostan kovasti rehel-
      lisyyttä ja kun siivoustyön jälkikin on kiitettävää,yhteistyömme jatkuu. Tällaista yhteistyötä
      toivoo muillekin. Tyytyväisyyteni ilmaisin viestitse suoraan siivoojille,ja muille annankin tässä
      luottosiivouksemme yht.tiedot,Lehtorannan siivouspalvelu, 040 7503501. (s-postiosoitetta en
      tähän hätään muista)

      • Justj00

        Hah hah hah. Onpa hauskaa Lehtoranta. hieman on läpinäkyvää mainontaa.
        Onpa outoa että pikkufirman kaikki asiakkaat sattuvat mainostamaan täällä teitä.
        Jos asiakkaat ovat tyytyväisiä siivoukseen, ei heidän tarvitse enää näillä sivuilla roikkua.
        Ymmärrän jos yksittäiset ihmiset tänne eksyvät jälkikäteenkin mutta jonkun mikrofirman
        kaikki asiakkaat täällä kommentoimassa Haa ha ha.

        Älkää ihmiset ottako ihan tosissanne näitä läppiä mitä täällä jauhetaan.


      • Kokemusmielipide

        Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä,kateellisillakin...Joku syy siihenkin lienee,että nimim.
        Justjoo roikkuu tällä foorumilla,vähän ehkä ristiriitainen hänen kirjoituksensa.No se siitä.
        Minun piti ihkaensimmäistä kertaa tilata ammattisiivooja kotimme suurremontin jälkeistä sotkua siivoamaan,ja sen tilasin Lehtorannalta.Ei pienintäkään moitetta siivoustyön jäljessä.
        Mieheni osti veljensä uuteen taloon muuttosiivouksen,vähän niinkuin hyvityksenä siitä,
        ettemme työvuorojemme vuoksi päässeet muuttoavuksi. Myös tämän Lehtoranta hoiti,perheen
        rouvan mukaan erittäin hyvin(rouva on extrasuperhyper tarkka puhtaudessa).Nämä molemmat
        kokemukset ovat tältä kuulta.


      • Avat
        Justj00 kirjoitti:

        Hah hah hah. Onpa hauskaa Lehtoranta. hieman on läpinäkyvää mainontaa.
        Onpa outoa että pikkufirman kaikki asiakkaat sattuvat mainostamaan täällä teitä.
        Jos asiakkaat ovat tyytyväisiä siivoukseen, ei heidän tarvitse enää näillä sivuilla roikkua.
        Ymmärrän jos yksittäiset ihmiset tänne eksyvät jälkikäteenkin mutta jonkun mikrofirman
        kaikki asiakkaat täällä kommentoimassa Haa ha ha.

        Älkää ihmiset ottako ihan tosissanne näitä läppiä mitä täällä jauhetaan.

        Mistäs nimimerkki Just00 tietää kenenkään yrityksen asiakasmäärää-eikä taatusti tiedäkään!
        Kyllä minä ainakin haluan kuulla asiakkaiden kokemuksia palveluksista,joiden käyttöä olen
        harkitsemassa. Ja niitä kokemuksia ei voi jakaa kukaan muu kuin ko. palvelua käyttänyt. Miten
        nimim. Just00 muuten määrittelee mainitsemansa "mikroyrityksen" ? Jo tuo termi sinänsä tässä yhteydessä vahvasti kielii mistäs muusta kuin kateudesta. Olen aivan varma,että kun työnsä
        tekee hyvin,asiakkaita riittää ja hyvät kokemukset asiakkaiden kannattaakin ilmaista.Toki
        huonotkin kokemukset auttavat mahdollisia asiakkaita arvioimaan yrityksiä.


    • Perhehelle

      Karttakaa yritystä Stella, ihan hirveää jälkeä, työnjohto kiroilee ja vittuiler suoraan .., johto ei ymmärrä mitään siivouksesta .., kauniita sanoja laadusta.. pöh.. toimitusjohtaja soittaa sitten viimeisenä perään kun homma ei muutu.., mutta ei taida itsekään uskoa hommaan,.., eikä,ymmärrä asiakaspalvelusta mitää n..

      • kilppari

        Samaa mieltä! Huonommaksi siivousjälki ja asiakaspalvelu ei voi mennä.


    • siskonsisko

      Siskon luona on käynyt jo jonkin aikaa muuan siivousalan yrittäjä itse ns. siivoamassa. Olen monesti siskolleni ihmetellyt,miten huusholli ei ole siivousten jälkeen yhtään sen puhtaampi.Hän on kovasti arka huomauttamaan asiasta,niin "sovittauduin" hänen luokseen siivouspäivänä.Tähän
      asti yrittäjä on käynyt yksin,mutta nyt mukana oli myös työntekijä.Yrittäjärouva porhalsi ovesta
      tarpeettoman suurin elkein ulkojalkineet jalassa huushollin perälle asti.Työntekijä riisui jalkineensa
      jo ulko-ovella ja laittoi takkinsa naulakkoon tarjoten henkaria myös yrittäjärouvalle. Rouva tokaisi,
      että hän on niin tuttu tässä huushollissa,että hän voi jättää takkinsa mihin vaan ja heitti sen huolimattomasti tuolille.Itse taidan sentään olla vielä tutumpi,eikä mieleenikään tulisi heitellä ul-
      kovaatteita mihin sattuu. Kun hän loppuviimein riisui ulkojalkineensa,jätti hän ne KESKELLE
      LATTIAA! Vaikka mukana ollut työntekijä oli ko. paikassa ekaa kertaa,huomasi hän heti juuri sen
      epäkohdan aiemmissa siivouksissa,josta olisin yrittäjälle huomauttanut.Hän tarttuikin heti toi-
      meen ripeästi ja sai ko. epäkohdan todella puhtaaksi.Yrittäjärouva kävi kyllä useamman kerran
      keskeyttämässä tohottaen miten paljon hän on kouluttautunut ja miten paljon hän on jokapuo-
      lella käynyt siivoamassa,miten ammattitaitoinen hän on...Tuli väkisinkin mieleen,oliko hän niin
      nolo kuitenkin likaisista paikoista,että piti ihan päteä...Työntekijä halusi siivota tietysti muun
      huushollin myös,mutta yrittäjä kielsi!!!!!Työntekijän ilme kyllä puhui puolestaan.Yrittäjän työstä
      ei koko aikana tahtonut tulla mitään,hän kun haahuili ympäriinsä,mutta kävi vähän väliä keskeyttämässä toisen tekemisen.Ko. työntekijä oli kyllä tästä kaksikosta se ammattitaitoinen,
      hyvä työnjälki ja fiksu käytös ( yrittäjärouvalla valitettavasti lähes joka lauseeseen mahtui kiro-
      sanoja).Sattumalta näin seur. viikolla kyseisen työntekijän kaupungilla ja pyysin häntä tulemaan
      seuraavalla siivouskerralla sisarelleni.Hän kuitenkin kertoi,että hän irtisanoutui tämän yrittäjän
      hommista,koska hän ei saanut tehdä niin hyvää jälkeä kuin olisi halunnut eikä kuulemma
      enää jaksanut kuunnella rouvan haukkumista ja kiroamista.Hän myös kertoi,että siskoni kotiin
      sovittu siivousaika olisi riittänyt vaikka kahteen kertaan siivoamiseen.Kiitin häntä erittäin
      hyvästä työstä. Kertoisin tässä kyseisen firman nimen,mutta koska siivous ei ollut minun kodis-
      sani ja siskoni on arka kritisoimaan vaikka aihetta onkin,jääköön nyt nimi mainitsematta.

      • Äidintyttö

        Nimimerkille "Siskonsisko",patista ihmeessä sisartasi vaihtamaan siivous-
        yritystä,sillä kunnollista jälkeä tekeviä varmasti löytyy.Kaikilla ei vaan asia-
        kaspalvelu luonnista eikä piittaa työnjäljestä.Sellaisia ei todellakaan kannata
        hyysätä. Ja palautetta ehdottomasti pitää antaa.


    • Mikko68

      EI STELLA, pimittävät työntekijöiltä matka-ajan palkkoja, joutuvat omalla ajalla kulkemaan ja pakkaamaan tavaroita, homma ihan sekaisin...

    • Suosittelen
    • Pk23

      Kotipuhtaaksi Oy:tä suositellaan ainakin kilpailija Kota-Siivouksen toimesta!

    • Ilpoisista

      Perheemme tykönä kävi ennen salolainen yrittäjä mutta lopetti tällä seudulla tekemisen niin saatiin häneltä yhteystiedot ww.siivousparempiarki.fi yritykseen ja ollaan kyllä tykätty!

    • Anonyymi

      Meillä käy säännöllisesti heppahei.com auttava ystävä.

    • Anonyymi

      Mikä firma tää on?
      https://www.kotipuhtaaksi.fi/kotisiivous-turku/

    • Suosittelen Avi Clean Turun alueella.
      www.aviclean-siivous.fi =)

      • Anonyymi

        Hei Justus, kirjoitit hiukan väärin tuon www osoitteen. Käytimme itsekin samaista siivoajaa.
        Oikea ww osoite on www.aviclean.fi ja puh, nro on 040 8715358


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      www.aviclean.fi
      Toimii Turussa, erikoistunut kotisiivouksiin ja toimii usein vanhuksien ja eläkeläisten apuna. Ikkunat tulivat puhtaiksi ja saimme myös eläkeläisalennuksen. Kiitos!

      • Anonyymi

        Aviclen.fi toimii jälleen, Korona hiljensi tahtia mutta voimaa tuntuu tekijöissä olevan.
        Siivosivat maskit päällä ja hanskat kädessä, desinfiointiaine tuoksui WC tloissa ja koti oli puhdas.

        Puh. on 0404112949 - henkilökohtaisille asiakkaille, vastaavat jos voivat 24/7, ja jos eivät ole tavoitettavissa soittavat takaisin

        Kiitos Avi


    • Anonyymi

      Otin yhteyttä Lehtorannan siivouspalveluun tämän keskustelun pohjalta ja olen kyllä tyytyväinen. Alkuun yritin soitella tuohon 044 alkuiseen numeroon eikä ollut käytössä.. Sitten huomasin jonkun laittaneen toisen numeron tänne. Kuulemma numero vaihtunut jo muutamia vuosia sitten.

      0407503501 / Lehtorannan siivouspalvelu

    • Anonyymi

      Freesikoti Oy on paras siivousfirma. Luotettava a

      • Anonyymi

        Freesipoikien omakehu...kirjoittavat itse muka asiakkaiden kehuja. Kyllä on läpinäkyvää,hahhah😖


    • Anonyymi

      Olen osa eläkkeellä oleva 63 v nainen. Olen tehnyt töitä vaativissa olosuhteissa. Mm ruumiinavaussali, koti,- sairaala-,toimisto sekä porrassiivouksia

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Turun siivouspalvelu on Turkulainen siivousfirma turunsiivouspalvelu.fi

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe