Miten valloitan sinut?

verditti

Yksinkertaista,- vain sanomalla haluan sinut sänkyyni.
Olen käyttänyt metodia muutaman vuoden ja koskaan
ei ole tullut korville. Nainen! voiko kukaan ylittää imar-
telussaan minut? Eilen, jyrkässä myötämäessä lippis
lensi päästäni ja juuri ohittamani nainenn huusi minä
tuon sen. Osoittautui syvällisesti uskonnolliseksi saar-
naajaksi ja kun sain suunvuoron sanoin kuolemattomat
sanat. "Haluaisin koskettaa sinua!" " Haluan sinut sänkyyni!"
Tämä upea nainen mykistyi, ja toivuttuaan seurasi minua
takapihalleni Kirjoitti kauniilla käsialalla puhelinnumeroni
muistiin.
Tiedän hänen ajattelevan minua!

82

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heikunkeikku

Niin, onhan tuo yksi tapa. Tosta-noin-vaan-heti-systeemillä.

Mies voi tehdä vaikutuksen naiseen monen monituisilla tavoilla. Hää voi olla Kohtelias ja Hellä, Hyväillä sillee sille vähäkö, Halailla, Suudella suoraan suulle ja sekin toimitus sillee Sillee, sit voi kosketella, kuunnella, tukemalla, suojelemalla, hoivaamalla.... ja...ja...
      Naisella on vähän helpompi systeemi. Nainen voi tehdä vaikutuksen mieheen....hmmm....
      (nyt pieni mainoskatko) Kestää jotain yhen minuutin. Loppuhuipentuma tuloo mainoskatkon jälkeen:)

• Heikunkeikku

Mainoskatko Ohi.

Jatkuu....

-Nainen voi tehdä vaikutuksen mieheen - riisuuntumalla.

Hih ja heh vuorosiin:)

• verditti
        Heikunkeikku kirjoitti:

Mainoskatko Ohi.

Jatkuu....

-Nainen voi tehdä vaikutuksen mieheen - riisuuntumalla.

Hih ja heh vuorosiin:)

Mietippä! Eikö vain menetelmäni olekkin hienovaraisempi?

• Heikunkeikku
        verditti kirjoitti:

Mietippä! Eikö vain menetelmäni olekkin hienovaraisempi?

Olen nyt miettinyt.
        Minusta "hienovaraisempi"-sana ei ole parahin sanavalinta, koska se ei Sovi kaikkiin erilaisiin Tilanteisiin.

Tokihan kaikki riippuu siitä, mimmoset ihmiset on kyseessä ja ennenkaikkea, mitä he Haluavat.

Jos tahtoo vain hypähtää toisen kanssa sänkyyn, eikä tahdo hänestä mitään muuta, niin reilumpaa on sanoa suoraan, että "Tuuhan mun kaa sänkyyn peuhaamaan". Väärimmin, mielestäni, jos alkaa lintujen kielillä, sanat reunustettu kukkakranssilla ja juttelut, kuin kyseessä olisi sinut-tahdon-koko-loppuelämäkseni, niin silloinhan toinen osapuoli saattaa väärillä ajatuksilla hypähtää sinne peittojen alle.

Kaikkinainen rehellisyys, oli kyse ihan mistä tahansa, kolahtelee meikäläisen ajatusmaailmaan.

• yks vaa sivusta;))
        Heikunkeikku kirjoitti:

Olen nyt miettinyt.
        Minusta "hienovaraisempi"-sana ei ole parahin sanavalinta, koska se ei Sovi kaikkiin erilaisiin Tilanteisiin.

Tokihan kaikki riippuu siitä, mimmoset ihmiset on kyseessä ja ennenkaikkea, mitä he Haluavat.

Jos tahtoo vain hypähtää toisen kanssa sänkyyn, eikä tahdo hänestä mitään muuta, niin reilumpaa on sanoa suoraan, että "Tuuhan mun kaa sänkyyn peuhaamaan". Väärimmin, mielestäni, jos alkaa lintujen kielillä, sanat reunustettu kukkakranssilla ja juttelut, kuin kyseessä olisi sinut-tahdon-koko-loppuelämäkseni, niin silloinhan toinen osapuoli saattaa väärillä ajatuksilla hypähtää sinne peittojen alle.

Kaikkinainen rehellisyys, oli kyse ihan mistä tahansa, kolahtelee meikäläisen ajatusmaailmaan.

;)) vain tällainen puree meikäläiseen: http://www.youtube.com/watch?v=ZaQ2Wddrbmg enää;)) mutta...onneksi ei tarvitse nähdä vaivaa...

• Heikunkeikku
        yks vaa sivusta;)) kirjoitti:

;)) vain tällainen puree meikäläiseen: http://www.youtube.com/watch?v=ZaQ2Wddrbmg enää;)) mutta...onneksi ei tarvitse nähdä vaivaa...

Ah, sinul´ on minun luontoni:)
        Juuri tuollaisesta miehestä olen joskus täälläkin kirjoittanut.

Aivan AI-VAN ihastuttavan sopiva laulu. Sanoja kuuntelin silmänvalkuaiset näkyvillä, ne keskikohta-mustuaiset pyöriskeli ihan silmäkuoppien ylälaidassa, vain himpun verran välillä vilkkuen.

• yks vaa sivusta;))
        Heikunkeikku kirjoitti:

Ah, sinul´ on minun luontoni:)
        Juuri tuollaisesta miehestä olen joskus täälläkin kirjoittanut.

Aivan AI-VAN ihastuttavan sopiva laulu. Sanoja kuuntelin silmänvalkuaiset näkyvillä, ne keskikohta-mustuaiset pyöriskeli ihan silmäkuoppien ylälaidassa, vain himpun verran välillä vilkkuen.

meillä muutakin sitten yhteistä mm. Vaasa;)))

• Heikunkeikku

meillä muutakin sitten yhteistä mm. Vaasa;)))

Jaa..ha, sitä pökätään AA:ta kehiin ja pistetään BEE sitten piiloon ja naureskellaan iloisesti:)
        "sininen meri":kö se siellä on sivus?
        Vai onko täällä muitakin vaasalaisia?

-No en Tietenkään ole utelias, kuhan kysyin, ku ei täs ole muutakaan tekemistä:)

• yks vaa siusta;))
        Heikunkeikku kirjoitti:

Jaa..ha, sitä pökätään AA:ta kehiin ja pistetään BEE sitten piiloon ja naureskellaan iloisesti:)
        "sininen meri":kö se siellä on sivus?
        Vai onko täällä muitakin vaasalaisia?

-No en Tietenkään ole utelias, kuhan kysyin, ku ei täs ole muutakaan tekemistä:)

mitäh nyt iso-isän suvun patsaita siellä keskellä Vaasaa, itse en edes käynyt..mutta tulen kyllä tänä kesänä Mustasaaren musiikkifestareihin..;)) Taatusti.

• Heikunkeikku
        yks vaa siusta;)) kirjoitti:

mitäh nyt iso-isän suvun patsaita siellä keskellä Vaasaa, itse en edes käynyt..mutta tulen kyllä tänä kesänä Mustasaaren musiikkifestareihin..;)) Taatusti.

Torin patsas onkin oivallinen paikka hiljentyä hetkeksi ja siitä sitten lähteä musiikkijuhlien antimia kuuntelemaan. Mahtavia esiintyjiä on taas tarjolla vaikka "hurumykket".
        Minä olin toissapäivänä katsomassa/kuuntelemassa Ilmajoen talvisotaoopperaa "Taipaleenjokea". Hieno esitys. Perustuu Yrjö Jylhän runoihin.
        Oli mahtavaa istua katsomossa Näin lämpimässä säässä ja lavastus oli talvimaisema, joka oli sekin hienosti ja onnistuneesti toteutettu.

• Yks vaa sivusta;))
        Heikunkeikku kirjoitti:

Torin patsas onkin oivallinen paikka hiljentyä hetkeksi ja siitä sitten lähteä musiikkijuhlien antimia kuuntelemaan. Mahtavia esiintyjiä on taas tarjolla vaikka "hurumykket".
        Minä olin toissapäivänä katsomassa/kuuntelemassa Ilmajoen talvisotaoopperaa "Taipaleenjokea". Hieno esitys. Perustuu Yrjö Jylhän runoihin.
        Oli mahtavaa istua katsomossa Näin lämpimässä säässä ja lavastus oli talvimaisema, joka oli sekin hienosti ja onnistuneesti toteutettu.

maltamme tuskin odottaa. En ei tätä nyt juttua missata. Monta vuotta vaan ajateltu että, lähdetään. Mutta nyt. Ajattelin et tultaisiin täältä junalla. Ei tarvisisi ajaa. Kuulostaa todella upealta tuo mitä kerroit tuosta esityksessä..ihan kylmät väreet tulivat selkäpiihin..

• :))

• yks vaa sivusta;))
        :)) kirjoitti:

Unohdit jo Taunon ;)))

;)))menneen talven lumia..;))) sitäpaitsi hän oli pelkkä feikki;))) Sitäpaitsi aito on aina aito;)))

• Heikunkeikku
        Yks vaa sivusta;)) kirjoitti:

maltamme tuskin odottaa. En ei tätä nyt juttua missata. Monta vuotta vaan ajateltu että, lähdetään. Mutta nyt. Ajattelin et tultaisiin täältä junalla. Ei tarvisisi ajaa. Kuulostaa todella upealta tuo mitä kerroit tuosta esityksessä..ihan kylmät väreet tulivat selkäpiihin..

Juna on hyvä tapa matkustaa, voi vaan olla möllöttää ja möllötyksestä huolimatta etiäpäin menee ja perille pääsee. Musiikkijuhlien esityksiä on ripoteltu Vaasan ympäristöön jos mihinkäkin, mutta bussikuljetukset on järjestetty Niin hyvin, että ilollahan sitä tällää pepun bussin penkille ja anataa kuljettajan viedä perille.

Joo, kylmiä väreitä minullakin meni oopperaa kuunnellessa, huolimatta ihastuttavasta tosi Lämpimästä säästä. Oikeastaan ensi-ilta oli vasta tänään, mutta olin katsomassa kenraaliharjoitusta, "omaisten näytöstä". Esitys meni nappiin. Monia tuttuja oli orkesterissa ja myös lavalla ja se toi oman mukavan lisän katseluun/kuunteluun.

• :))

;)))menneen talven lumia..;))) sitäpaitsi hän oli pelkkä feikki;))) Sitäpaitsi aito on aina aito;)))

Samaa mieltä, feikki hän oli, parempi unohtaa. :))
        Ihanaa kesää sinulle ja perheellesi.

• Yks vaa sivusta;))
        :)) kirjoitti:

Samaa mieltä, feikki hän oli, parempi unohtaa. :))
        Ihanaa kesää sinulle ja perheellesi.

Lämmin Kiitos. Sitä samaa toivon sinulle;))

• Yks vaa sivusta;))
        Heikunkeikku kirjoitti:

Juna on hyvä tapa matkustaa, voi vaan olla möllöttää ja möllötyksestä huolimatta etiäpäin menee ja perille pääsee. Musiikkijuhlien esityksiä on ripoteltu Vaasan ympäristöön jos mihinkäkin, mutta bussikuljetukset on järjestetty Niin hyvin, että ilollahan sitä tällää pepun bussin penkille ja anataa kuljettajan viedä perille.

Joo, kylmiä väreitä minullakin meni oopperaa kuunnellessa, huolimatta ihastuttavasta tosi Lämpimästä säästä. Oikeastaan ensi-ilta oli vasta tänään, mutta olin katsomassa kenraaliharjoitusta, "omaisten näytöstä". Esitys meni nappiin. Monia tuttuja oli orkesterissa ja myös lavalla ja se toi oman mukavan lisän katseluun/kuunteluun.

Ensin mietin et mennään Tallinnaan siellä perinteiset laulu-juhlat myöskin..Onneksi sit muistin ei hitsi...Vaasan juhlat nyt ensin. Tallinna sit toinen kerta..Mitä turhaa tosiaan lähteä omalla autolla. Kun järjestelyt pelaa? Nyt vaan täytyy muistaa varata liput ajoissa;))

• ???????

Ei ole kukaan palstan naisista ilmoittautunut?
      Eikö niitä kuuluisi jo pörrätä tässä sankoin joukoin?
      Yksi tekosivee vaan?

• alle vai yli 60v

Taitavat olla tuolla ylemmällä tasolla. Niin katosi verdittikin kun totta alettiin puhumaan.

• Älkää nyt herranen aika loukatko miestä jolla on keskellä kirjahyllyä kokovartalopeili... :D

• Kylmää kyytiä!

Saiko valloitusfantasiat kylmää kyytiä?

Duken heitto oli ehdottomasti paras!

• lejanna

Päiväunta vain, aivoissain, voin nähdä minäkin.
      Höpsistä pussiin, todellisuus on toisenlainen.
      Kuin Lyly joskus sanoi, on tullut laukusta päähän, mutta on tullut sitä toistakin, kysyttäessä.
      .

• Teemuna

Verdiittinä on hankala olla kun joutuu puheilla paikkaamaan olematonta suorituskykyään.

Mä haluan käyttää ja käytänkin, kohtuullisesti aikaa ja 'vaivaa' päästäkseni oikean naisen pöksyihin. Ehkä mulla perisyntinä on vielä naisen kunnioittaminen omalla käyttäytymiselläni.

• stickme

Aika, hurja.
      Kun luen tällaisen aloituksen, mietin todella mikä on kirjoittajan motiivi.
      Keksin vain muutaman syyn?

1.Laskeeko hän hurttia huumoria itsestään.
      Mies jonka ympäriltä tuolit viedään, esittää olevansa mies joka saa naisen vain muutamalla sanalla.
      Sillä ei kukaan, saa naista matkaan näin köyhällä repliikillä.
      Viimeksi jäi ainakin tanssilattialle, kaveri joka kysyi suoraan, saanko vai siirrynkö seuraavaan.Annoin siirtyä seuraavaan.

2 onko aloittajalla tosiaan noin syvä halveksinta naista kohtaan, että naiset ovat niin epätoivoisia että mikä tahansa kaksilahkeinen joka seksiä ehdottaa saa osakseen hehkua?

3 onko aloittajalle kuka tahansa nainen "upea" riittääkö siihen että on kolo jalkojenvälissä? Ja ettei laita hanttiin? myö kaikki tiedetään, missä piireissä silloin liikutaan?

4 onko aloittaja näin epätoivoinen että pitää netissä kehua olemattomilla ansioillaan pesää saadakseen?

5 Onko aloittaja yleensäkin niin epätoivoinen että nettikehu tuottaa hänelle omanarvontunnon kohotusta?

6 onko aloittaja harhainen, vai käyttääkö jotain tunnettua kemikaalia?
      Muutama muukin vielä, mut ikävä kyllä, ne on niin negatiivisia juttuja ettei viitsi edes kirjoittaa.
      Kysymys kuitenkin kuuluu?
      Mit hän luulee tällä saavuttavansa?
      Yleensä ihminen ponnistelee jos luvass on jokin palkinto, mikähän se täällä netissä mahtaa olla?

• verditti

Nämä ovat tarinoita minun elämästäni. Todellisesta.
        Mistäkä muusta kirjoittaisin? Älä etsi vastauksia kysy-
        myksiin joita ei edes ole olemassa.
        Saavutinhan tällä ainakin pisimmän lukemani puheen-
        vuorosi. Liikutettuna.

• stickme
        verditti kirjoitti:

Nämä ovat tarinoita minun elämästäni. Todellisesta.
        Mistäkä muusta kirjoittaisin? Älä etsi vastauksia kysy-
        myksiin joita ei edes ole olemassa.
        Saavutinhan tällä ainakin pisimmän lukemani puheen-
        vuorosi. Liikutettuna.

Tuskin ne kuitenkaan ihan tarinoita ovat, enemmänkin toiveajattelua.
        Juu ja ei, ei sinun tarvitte nuolla saappaitani...putsaan ne ihan itse.
        Olet muuten sitten hiukan huonosti lukenut minua menneinä vuosina....
        Ja miten on?
        'Mikäse sun tavoittees on, näillä tarinoillasi?
        kerrohan, niin on helpompi ymmärtää?

• verditti
        stickme kirjoitti:

Tuskin ne kuitenkaan ihan tarinoita ovat, enemmänkin toiveajattelua.
        Juu ja ei, ei sinun tarvitte nuolla saappaitani...putsaan ne ihan itse.
        Olet muuten sitten hiukan huonosti lukenut minua menneinä vuosina....
        Ja miten on?
        'Mikäse sun tavoittees on, näillä tarinoillasi?
        kerrohan, niin on helpompi ymmärtää?

Ajatteleppa, jospa tarkoitukseni onkin opettaa nöösipoikia naistenkäsittelyyn.
        Olen varma että neuvoni ovat yleispäteviä. Jos mielikuvituksesi ei rajoittuneisuudellaan aseta esteitä, kuvittele kaltaiseni mies polkusi tukkeeksi!?
        Ehkä aukeaa. Lievintä mitä voin sanoa, pidän sinusta enkä vain motskareittesi vuoksi.

• stickme
        verditti kirjoitti:

Olen varma että neuvoni ovat yleispäteviä. Jos mielikuvituksesi ei rajoittuneisuudellaan aseta esteitä, kuvittele kaltaiseni mies polkusi tukkeeksi!?
        Ehkä aukeaa. Lievintä mitä voin sanoa, pidän sinusta enkä vain motskareittesi vuoksi.

Mmmh... yleensä ihmiset pitävät minusta niistä huolimatta.
        Polun tuke....just ja niin edelleen, saathan sinä siinä poikittain makoilla, mutta uus pusero saattaa saada renkaan kuviot selkäänsä.
        Aika surkee olen, Niuvvaniemen kamaa, jos alan miehiä katselemaan netistä ;)))
        Toivonpa todella etten siihen päivään joudu...
        Mut jatkakaahan, ittellä on hiukka mielenkiintoisempaa tekemistä just ny...
        Hyvää viikonloppua

• Maija Maitoparta
        verditti kirjoitti:

Ei kannata opettaa miehille tapoja, jotka purevat pelkästään eilispäivään jämähtäneisiin naisiin. Suomifilmillä oli hetkensä.

Harvinainen turmeltumattomuus aikuisessa miehessä tehoaa nykypäivän naiseen kuin halko luolanaiseen. Teemunan valitsema kuva lupaa miehestä jotain, jonka moni mies on kadottanut jo ihan liian kauan aikaa sitten.

• lusiina4
        Maija Maitoparta kirjoitti:

Ei kannata opettaa miehille tapoja, jotka purevat pelkästään eilispäivään jämähtäneisiin naisiin. Suomifilmillä oli hetkensä.

Harvinainen turmeltumattomuus aikuisessa miehessä tehoaa nykypäivän naiseen kuin halko luolanaiseen. Teemunan valitsema kuva lupaa miehestä jotain, jonka moni mies on kadottanut jo ihan liian kauan aikaa sitten.

"Harvinainen turmeltumattomuus aikuisessa miehessä tehoaa nykypäivän naiseen kuin halko luolanaiseen"

Just näin, huoks :-)

• Peräkammarin tyttö

Törkeää ihmisten jaottelua ja itsensä korottelua olemattomilla avuilla. Lienet kenties jokin ammatikseksesi itseäsi jakeleva joka ei ole kyennyt tasapainoiseen parisuhteeseenkaan taipumuksiensa vuoksi.

Kierrätyskeskukset elikkä ravintolat ovat täynnä kuvaamasilailla käyttäytyviä käyttökelvottomia häiriköitä kolahtelemassa useaan suuntaan viikonlopusta ja vuodesta toiseen. Niille on yhteistä se, että löytävät itseään korottaakseen aina joitain esimerkkejä. Sama synndrooma kuin juorulehtien lukijoilla.

On se suorastaan muuten ihme, sama mielisairas tyyppi voi sanoa olevansa onnellisessa parisuhteessa ja sitten häiriköidä silti jossain ravintoloissa muiden pariutumisia. Tähän olemme kehittyneessä yhteiskunnassamme päässeet. Mielisairaat vapaudessa.

• Freudilaista
        Peräkammarin tyttö kirjoitti:

Törkeää ihmisten jaottelua ja itsensä korottelua olemattomilla avuilla. Lienet kenties jokin ammatikseksesi itseäsi jakeleva joka ei ole kyennyt tasapainoiseen parisuhteeseenkaan taipumuksiensa vuoksi.

Kierrätyskeskukset elikkä ravintolat ovat täynnä kuvaamasilailla käyttäytyviä käyttökelvottomia häiriköitä kolahtelemassa useaan suuntaan viikonlopusta ja vuodesta toiseen. Niille on yhteistä se, että löytävät itseään korottaakseen aina joitain esimerkkejä. Sama synndrooma kuin juorulehtien lukijoilla.

On se suorastaan muuten ihme, sama mielisairas tyyppi voi sanoa olevansa onnellisessa parisuhteessa ja sitten häiriköidä silti jossain ravintoloissa muiden pariutumisia. Tähän olemme kehittyneessä yhteiskunnassamme päässeet. Mielisairaat vapaudessa.

No on se niin ikävää vaan sitten kun on jäänyt ihan ilman ;-).

• kerro mitä!!!

Siis onko kadonnut jotain? Olen kyllä katsellut noin silloin tällöin palstaa. Aika nopeesti ovat kadonneet, koska ainakaan minä en ole huomannut mitään kadonneen.

• RIMMIR

Hih, tuli tuosta mieleen eräs tapaus viitisen vuotta sitten. Tapasin erään supliikkimiehen eräässä tilaisuudessa ja hän sanoi juuri nuo sanat mutta eri kielellä. Sanoi vielä että tämä voi olla viimeinen mahdollisuuteni kun tilaisuuksia ei tipahtele meidän ikäisillemme enää juuri koskaan.
      Miten oikeassa hän olikaan. ei ole sen jälkeen kukaan ehdotellut ... :)

• Näin se muuten menee :D Lohdutti kommenttisi suuresti! Tilaisuuksia kun ei tipu mutta onko sillä väliä ;) Hyvää voi hieman odottaa :)

• Arja-Leena

Valloitanko minä sinut, sanomalla että haluan sinut sänkyyni?

• Itse asiassa aika tyhmä aloitus, mutta ilmeisesti täällä on pula puheenaiheista ;) Korville ei kukaan anna säälistä! Ei ole imartelevaa puhua noin tai ainakin minä loukkaantuisin suuresti yleistyksestäsi. Katsoisin pari kertaa ja miettisin pakotietä. Mistä sairaalasta olet karannut? Paras siis toimia rauhoittavasti ja poistua tilanteesta vahingoittumatta. Saarnaaja ymmärsi hätäsi ja voi olla niin että pian saat seurakunnalta puheluita joissa tarjotaan apua. Ota se vastaan!

• Hohhoijaa, vanha, antiikkinen juttu. Ääliöltä kun kysyttiin miten hän pärjää naisten kanssa hän sanoi että sanoo kaikille, mennäänkö sänkyyn? Kun toiset sanoivat että naisethan suuttuvat tuosta, ääliö totesi että turpiinhan tässä saa päivitttäin mutta kyllä sitten sitä p***uakin.

Joten, vaihda vitsikirja edes tälle vuosituhannelle, tai, mikä haasteellisempaa, keksi jotakin omaa...

• nelih

Hahahaa HIH !!!!
      Näkee ne miehetkin päiväunia.

Hyviä "päivä"unia sulle verdiitti;))

:DD

• ymmärrän täysin

Onx nelih oikeeaasa elämässä ollu koskaan? ennenku tuli tääh 24?

• nelih

Ihan varmasti on.
      Sikspä juurii vastaus oli juuri sitä mitä oli. Reagoin nauramalla mikä käsittääkseni on hyvä juttu.

Meinasin alkaa selittämään vaan enpä ala, ei kannata.

• Meriläinen

On mulle noikin sanant sanottu eikä ne miehet ole välttämäti mua valloittanut. Joskus on jopa tullut ihan toisenlainen vastaus täältä.
      Eikä riitä sinullakaan toi sori vaan :))
      En ole lukenut ketjua koska jäin miettimään kuinka MINUT valloitetaan.
      Siihen yleensä kuuluu samanhenkisyys, ja vielä aito sellainen.
      Kun aikansa on sitä kestänyt, siihen kuuluu yhteisiä hetkiä, ja yhteistä naurua.
      Simiin katsoen.
      Ja sitten jossain vaiheessa se mies tajuaa että kutsumalla mut ulos syömään pääsee jo pitkälle.
      Mutta se ulos vienti ei ole missään kapakassa, vaan hyvien eväiden kanssa jossain kauniissa paikassa.
      Oli talvi eli kesä niin nuotiolle ja nokipannukahvit ja makkaraa.
      Ja loppu jääköön sitten salaisuudeksi.
      Nyt alan lukemaan onko täällä muiden naisten paljastuksia.

• Teemuna

No voihan pahus kun mä en tosta makkarasta oikein välittäis. Käviskös nuotioon heitettyjä nyyttejä folioon käärittynä. Nyyttien sisäisen sielunelämän pakkaaminen on jo sinällään kivaa puuhastelua ja varsinkin niiden avaaminen ja niistä ja toisistamme naatiskeleminen. Nokipannukahvi tietty ja ehkäpä siihen loraus sellaista kermaa josta kissat ei tykkää.

• Meriläinen
        Teemuna kirjoitti:

No voihan pahus kun mä en tosta makkarasta oikein välittäis. Käviskös nuotioon heitettyjä nyyttejä folioon käärittynä. Nyyttien sisäisen sielunelämän pakkaaminen on jo sinällään kivaa puuhastelua ja varsinkin niiden avaaminen ja niistä ja toisistamme naatiskeleminen. Nokipannukahvi tietty ja ehkäpä siihen loraus sellaista kermaa josta kissat ei tykkää.

Ai (vesi kielelle) ihanat nyyttiset, tunteella pakatut. Kyllä ehdottomasti käy.
        Mutta kahvi ilman mitään ihan kuumana, niinkun....
        Sinä saat kyllä laittaa "kermaa"kin.

• Teemuna
        Meriläinen kirjoitti:

Ai (vesi kielelle) ihanat nyyttiset, tunteella pakatut. Kyllä ehdottomasti käy.
        Mutta kahvi ilman mitään ihan kuumana, niinkun....
        Sinä saat kyllä laittaa "kermaa"kin.

Maltettaiskos odottaa elokuun iltalämpimille, kas silloin laavulla voitais tavoitella paremmin aistimiselimiämme. Tokihan keskiyön auringossakin aisteilla on töitä.

• Hyvin kirjoitettu! Mietin samaa kuin sinä ja tulin pitkälti samaan näkemykseen kuin sinä :) Ehkä se oikea mies oivaltaa nämä oikeat liikkeet jottei yksin tarvitse olla ;)

• Meriläinen
        Teemuna kirjoitti:

Maltettaiskos odottaa elokuun iltalämpimille, kas silloin laavulla voitais tavoitella paremmin aistimiselimiämme. Tokihan keskiyön auringossakin aisteilla on töitä.

No mutta aina vaan paranee noi sun aatokset.
        Elokuun kuutamoillat, lämpimät ja suloiset.
        Nyssyköitä syöden ja uimaan kuutamosillalle, tai toisin päin :)

• Meriläinen
        amigurumi kirjoitti:

Hyvin kirjoitettu! Mietin samaa kuin sinä ja tulin pitkälti samaan näkemykseen kuin sinä :) Ehkä se oikea mies oivaltaa nämä oikeat liikkeet jottei yksin tarvitse olla ;)

Hyvää kannattaa odottaa, ja odottaa ja odottaa... :)

• Rattus sp.

Olen kuullut, että tuo toimii ja mietin, ettei se ole kertaakaan kohdallani ole toiminut. Harvoin onneksi tuollaista saa kuulla.

Olen huomannut, ettei moni muukaan tapa toimi, sillä olen aina ollut kronkeli ja tulen jatkossakin olemaan. Seksi ihmisen kanssa, joka ei millään tasolla kiinnosta, ei ole sen arvoista.

No, tämä on oma kantani. Jokaisella on omat kantansa ja tapansa.

• Olet aivan ilmeisesti osannut valita oikean kohderyhmän sanoillesi. En edes halua tietää enempää... Tuohan onnistuu keltä vaan.

Syvästi uskonnollinen nainen kirjoitti - saanko arvata - numerosi muistiin:
      Vaihtoehto 1: Tehdäkseen rikosilmoituksen seksuaalisesta häirinnästä.
      Vaihtoehto 2: Hän haluaa pelastaa sielusi ja meni vain katsomaan ohjekirjasta, kuinka kysymyksiisi vastataan ilman että te molemmat joudutte kadotukseen.

• verditti

Kiitokset kaikille kantaaottaneille, vastauksenne miellyttivät minu suuresti.
      Ihan jokainen.

• sänkyyn pyysit

Entä ne jotka on poistettu?

• sac-à-dos
        sänkyyn pyysit kirjoitti:

Entä ne jotka on poistettu?

Veit sanat suustani. Niissä poistetuissa oli mielenkiintoisia tunnustuksia. Muistelen, että toi miäs kerto paljastavansa naisten todellisen luonteen ja auttavansa heitä löytämään oman seksusaalisuutensa. Auervaaramaista touhua. Sitten hän mainitsi jotain tasoisistaan naisista. Aika pahasti verrattu.

• Neilikkaruuusunen
        sac-à-dos kirjoitti:

Veit sanat suustani. Niissä poistetuissa oli mielenkiintoisia tunnustuksia. Muistelen, että toi miäs kerto paljastavansa naisten todellisen luonteen ja auttavansa heitä löytämään oman seksusaalisuutensa. Auervaaramaista touhua. Sitten hän mainitsi jotain tasoisistaan naisista. Aika pahasti verrattu.

Tuon minäkin muistan ja vähän muutakin, erikoisia poistoja tapahtui.
        Auervaara tosiaan, pthyi.

• horsmanruohonen
        Neilikkaruuusunen kirjoitti:

Tuon minäkin muistan ja vähän muutakin, erikoisia poistoja tapahtui.
        Auervaara tosiaan, pthyi.

Auervaarat onnistuvat aina, profiiliin vain yhteystietoja ja ehdokkaita satelee, eikös tuota kerrostaloakin rakennettu samalla tasolla?

Kyssyy vain, että eikös se bordellijuttu ole vähän laitonta netissäkin varsinkin jos isommalle porukalle haetaan seuraa samalla nikillä kalastamalla.

• S. Sac-à-dos
        horsmanruohonen kirjoitti:

Auervaarat onnistuvat aina, profiiliin vain yhteystietoja ja ehdokkaita satelee, eikös tuota kerrostaloakin rakennettu samalla tasolla?

Kyssyy vain, että eikös se bordellijuttu ole vähän laitonta netissäkin varsinkin jos isommalle porukalle haetaan seuraa samalla nikillä kalastamalla.

Se kerrostalohan oli pelkkää TV-sarjan, salkkareiden, perhesarjan, apinointileikkiä. En minä ainakaan havainnut, että siinä olis ollut seuranhaku tai bordelli kysymyksessä. Sulla on vilkas ja tietyn tyyppisiin asioihin kallistunut mielikuvitus, kun näet tommosessa seuranhakua ja bordelleja.

Et sunkaan sä kuvitellut jotain omias, ja lähtenyt kirjoittelemaan ihmisten profiileihin jotain sopimattomia. Jokunen naisihminen kun on poistanut ja piilottanut profiilinsa.

Kyl tää palstakirjottelu jää useimmilla ihan vaan pelkäks arkiseks höpötykseks ilman mitään tuhmuuksia. Se yks hourimo nyt elää jossain kasanoovakuvitelmissa. Lopeta sinäkin niiden pornolehtien lukeminen ja laskeudu maan pinnalle, ettei susta tuu samanlaista runkkua.

• horsmanruohonen

Tätäpä jotakuinkin hain ja mietin mielessäni, että missä menee rikollisuuden raja. Voihan sitä mitä tahansa verhota huumorin taakse. Mutta kun samaa vedätystä jatkaa samalla tyylillä vuodesta toiseen, niin se ei ole enää huumoria ja aitous on harhaa. Ja varmaahan ei ole aina sekään, että onko sama tyyppi aina saman nikin takana vai vaihteleeko kirjoittajat. Tämänkin jokin moninikki myönsi kerran tehtävän.

Sille toiselle: en katsele salkkareita ja kaltaisiaan ja syy on yksinkertainen, ne ovat luonnottomia ohjelmia, en edes suosittelisi lapsille varsinkaan katsottavaksi. Ei ole hyväksi kasvavalle sukupolvelle näyttää kuinka on luonnollista pettää puolisoaan naapureiden ja muiden kanssa piittaamattomasti ja itsekkyydellä. Sarjojen homokiintiöitä unohtamatta. Onko siis ihme, että nykyihmiset mieltävät toimivan parisuhteen nykyään casanoovien ja puumien ihailemiseksi. Surrahhan heitä pitäisi eikä nauraa huumorilla ja kiittää hyvästä käsikirjoituksesta.

Aito huumori ja hyvä mieli, kun ei tule väkisin puurtamalla vaan se on kiinni hetkessä ja tilannekomiikassa ja pulpahtelee jos on pulpahtaakseen.

Joo-o ja en varmaankaan nikittömänä pystyisi kenenkään profiiliin raapustelemaan. Saatikka sitä tietä ajamaan ketään pois tai mihinkään. Enkä lue pornolehtiä, ja en oo ihan varma kenen pitäisi laskeutua maanpinnalle, eli ketä leijuu eniten. Tasapainossa kun on vain erittäin harva.

• sac-à-dos

Tätäpä jotakuinkin hain ja mietin mielessäni, että missä menee rikollisuuden raja. Voihan sitä mitä tahansa verhota huumorin taakse. Mutta kun samaa vedätystä jatkaa samalla tyylillä vuodesta toiseen, niin se ei ole enää huumoria ja aitous on harhaa. Ja varmaahan ei ole aina sekään, että onko sama tyyppi aina saman nikin takana vai vaihteleeko kirjoittajat. Tämänkin jokin moninikki myönsi kerran tehtävän.

Sille toiselle: en katsele salkkareita ja kaltaisiaan ja syy on yksinkertainen, ne ovat luonnottomia ohjelmia, en edes suosittelisi lapsille varsinkaan katsottavaksi. Ei ole hyväksi kasvavalle sukupolvelle näyttää kuinka on luonnollista pettää puolisoaan naapureiden ja muiden kanssa piittaamattomasti ja itsekkyydellä. Sarjojen homokiintiöitä unohtamatta. Onko siis ihme, että nykyihmiset mieltävät toimivan parisuhteen nykyään casanoovien ja puumien ihailemiseksi. Surrahhan heitä pitäisi eikä nauraa huumorilla ja kiittää hyvästä käsikirjoituksesta.

Aito huumori ja hyvä mieli, kun ei tule väkisin puurtamalla vaan se on kiinni hetkessä ja tilannekomiikassa ja pulpahtelee jos on pulpahtaakseen.

Joo-o ja en varmaankaan nikittömänä pystyisi kenenkään profiiliin raapustelemaan. Saatikka sitä tietä ajamaan ketään pois tai mihinkään. Enkä lue pornolehtiä, ja en oo ihan varma kenen pitäisi laskeutua maanpinnalle, eli ketä leijuu eniten. Tasapainossa kun on vain erittäin harva.

Ootteko vähän tosikkoja? Ei ihme, että hymy alkaa hyytyä, jos ootte 15 v., siis viisitoista vuotta roikkuneet S24:ssä .

Onks teistä luonnotonta, että TV-sarjoissa ja nettipalstoilla käsitellään asioita, jotka ovat tavallisen elämän todellisuutta. Ei tosiasioiden salaaminen mitään muuta. Jokaisen on vaan etsittävä oma tiensä viidakon läpi, ja helpompaa se on kun tietää mitä kaikkea viidakossa voi tulla eteen.

Jos joku huumori tuntuu susta väkinäiseltä, niin se ei välttämättä ole sitä muille. Sinun luoneteva huumorisi puolestaan voi olla muille tosi kuivunutta pakkopullaa.

Joo, ja vaikka kirjoittelee nikittä, niin väliaikaisen rekisteröidyn nikin saa nopeasti, mutta uskon kyllä, jos sanot, ettet ole kenenkään profiilia häiriköinyt. Ihmettelin vaan, kun yhtäkkiä profiileja sulkeutui. Ja, jos ei nyt noita verbaalisia itsensäpaljastajia lasketa, niin mitä sinäkin kenenkään tasapainosta tiedät. Ei kannata luulla liikoja itsestään, vaikka tuntuis kuinka täydelliseltä.

• verditti

Vaikutat kovin tosikolta, senpä vuosi ojennankin horsman, koska maantiet eivät ruohoa kasva!
        Noh, jonkinlainen mielleyhtymä nimimerkkiisi. Nainenhan noihin yleisesti tunnettuihin hokemiin liittyy. Mielestäni on kovin mukavaa puhua naisista ja naiselle.
        Itse asiaan, jospa avautuisin sinulle -?. Käsi sydämmellä.
        Ensiksikin teen selväksi, että emme ole sama henkilö minä ja Hatza! Kaipaan häntä kuitenkin palstalle tuomaan väriä, ja luomaan haasteita. Itse en aio siirtyä täältä minnekkään, varmasti kirjoittelen vapisevin käsin tänne kasikymppisenäkin. Te viiskymppiset olette ihania varsinkin jos pääsee teitä vanhemmaksi ja kuitenkin tuntee itsensä teitä nuoremmaksi.
        En ole multinikki en ole tavannut ketään teistä henkilökohtaisesti, kenelläkään teistä ei ole puhnroani. EI, ei minulla ole lirkkupuhelinta. Profiilisani oli sähköpostiosoite tarjolla monta vuotta, mutta kun ykskään nainen ei tehnyt aloitetta, poistin sen. Kolme ehkä neljä teistä tunnen vähän muita paremmin galleria viestiosion kautta ja puolet heistäkin noilta taiteen palstoilta. Ei sitten muuta. Kirjoitan aina verdittinä joko kijautuneena tai ilman. Hatzasta vielä sen verran, että kyllä teidänkin, kateellistenkin on tunnustettava, että mies olisi palstan suola!
        Mitä sitten juttuihini tulee, niissä tosiaankin on hyvin paljon omasta elämästäni, tämänkin ketjun aihe kokonaan. Nainen ärsytti minua kesyyntymättömässä puhetulvassaan ja kun yriti pari kertaa keskeyttää lausuakseni Omar Khaijamin pari rubaijaa uudelleenrakennettavasta taivaasta, sanoin nuo "kuolemattomat sanat." Ja suureksi hämmästyksekseni hän seurasi lauhkeasti minua niin kuin olen kertonut. Opettajan ja oppilaan, paimenen ja lampaan osat olivat vaihtuneet. Siis ei mitää casanovan elkeitä vaan shokeeraava psykologinen liike. Luulen että saman asian olisi ajannut kevyt sivallus poskelle, olisihan se ollut hienovaraimpi, mutt minä kun en naista lyö.
        Mitä muuten elämäntapoihini tulee olen valinnut vapauden. Tyttöystävät vaihtuvat usein ja se sopii minulle. Kännään aika usei ja sekin sopii minulle ja vetäydyn silloin tällöin erakkouteeni ja sekin sopii minulle. Eikä tässä mitään kadehtittavaa pitäisi miehillä olla niin kuin nyt näyttää käyneen.
        Huumori on vaikea laji, eikä se minulta ainakaan onnistu. Totuuden sanoi eräs nainen tällä palstalla, muutama päivä sitten, mutta nyt lienee myöhäistä kiittää häntä tarkkanäköisyydestä ja ihmistuntemuksesta.
        Jaa,a lienee pisin koskaan kirjoittamani puheenvuoro kertokoon se asian tärkeydestä.
        Muuten, lopetin tämän ketjun jo kerran.

• hä hä <<<<<<<xD
        verditti kirjoitti:

Vaikutat kovin tosikolta, senpä vuosi ojennankin horsman, koska maantiet eivät ruohoa kasva!
        Noh, jonkinlainen mielleyhtymä nimimerkkiisi. Nainenhan noihin yleisesti tunnettuihin hokemiin liittyy. Mielestäni on kovin mukavaa puhua naisista ja naiselle.
        Ensiksikin teen selväksi, että emme ole sama henkilö minä ja Hatza! Kaipaan häntä kuitenkin palstalle tuomaan väriä, ja luomaan haasteita. Itse en aio siirtyä täältä minnekkään, varmasti kirjoittelen vapisevin käsin tänne kasikymppisenäkin. Te viiskymppiset olette ihania varsinkin jos pääsee teitä vanhemmaksi ja kuitenkin tuntee itsensä teitä nuoremmaksi.
        En ole multinikki en ole tavannut ketään teistä henkilökohtaisesti, kenelläkään teistä ei ole puhnroani. EI, ei minulla ole lirkkupuhelinta. Profiilisani oli sähköpostiosoite tarjolla monta vuotta, mutta kun ykskään nainen ei tehnyt aloitetta, poistin sen. Kolme ehkä neljä teistä tunnen vähän muita paremmin galleria viestiosion kautta ja puolet heistäkin noilta taiteen palstoilta. Ei sitten muuta. Kirjoitan aina verdittinä joko kijautuneena tai ilman. Hatzasta vielä sen verran, että kyllä teidänkin, kateellistenkin on tunnustettava, että mies olisi palstan suola!
        Mitä sitten juttuihini tulee, niissä tosiaankin on hyvin paljon omasta elämästäni, tämänkin ketjun aihe kokonaan. Nainen ärsytti minua kesyyntymättömässä puhetulvassaan ja kun yriti pari kertaa keskeyttää lausuakseni Omar Khaijamin pari rubaijaa uudelleenrakennettavasta taivaasta, sanoin nuo "kuolemattomat sanat." Ja suureksi hämmästyksekseni hän seurasi lauhkeasti minua niin kuin olen kertonut. Opettajan ja oppilaan, paimenen ja lampaan osat olivat vaihtuneet. Siis ei mitää casanovan elkeitä vaan shokeeraava psykologinen liike. Luulen että saman asian olisi ajannut kevyt sivallus poskelle, olisihan se ollut hienovaraimpi, mutt minä kun en naista lyö.
        Mitä muuten elämäntapoihini tulee olen valinnut vapauden. Tyttöystävät vaihtuvat usein ja se sopii minulle. Kännään aika usei ja sekin sopii minulle ja vetäydyn silloin tällöin erakkouteeni ja sekin sopii minulle. Eikä tässä mitään kadehtittavaa pitäisi miehillä olla niin kuin nyt näyttää käyneen.
        Huumori on vaikea laji, eikä se minulta ainakaan onnistu. Totuuden sanoi eräs nainen tällä palstalla, muutama päivä sitten, mutta nyt lienee myöhäistä kiittää häntä tarkkanäköisyydestä ja ihmistuntemuksesta.
        Jaa,a lienee pisin koskaan kirjoittamani puheenvuoro kertokoon se asian tärkeydestä.

Mutta kun sinä et ole kunkku , etkä määrää kuka kirjoittaa mihin.
        Susta voi tuntu että hutsu on suola me muut ollaan vaan helpottuneita kun siitä päästiin.
        Mee sen mukana sinne minne meni älä vaadi sitä tänne meitän kiusaksi.,Äijä jonka pitää palstalla kehua omaa hyvyyttään ei oo minkään väärti.
        Tiedä se!

• Napoleon Soolo
        verditti kirjoitti:

Niin täällähän on nikkejä, joita käyttää useampi ihminen(?). Joskus pääsee sanomaan ihan rehellisesti, ettei ole se joksi epäillään.

• Teemuna
        verditti kirjoitti:

Huomiota hakeva nimimerkki olet ja aika ykstotisen näkemyksen omaava, siksi hieman simppeli.

• lejanna
        Teemuna kirjoitti:

Huomiota hakeva nimimerkki olet ja aika ykstotisen näkemyksen omaava, siksi hieman simppeli.

Hieman, sanoisinko, ylikypsää tehdä täällä kenenkään älynlahjoista diagnooseja.
        Korkealta pääsee vain alaspäin.
        .

• verditti
        Teemuna kirjoitti:

Meillehän alkaa syntyä keskusteluyhteys. Olen myös huomiota saava, ainakin tässä ketjussa. Teemuna jos ei muuten, niin vetämällä turkki päälle ja karvareuhka päähän kesä helteillä ja hokemalla: Piru kun on kylmä, piru kun on kylmä."

• up up

Tuossa on järkee!

• verditti kirjoitti:

Olen mykistynyt! Arvostan avoimmuttasi ja rehellisyyttäsi suhteessa naisiin ja vapauteen. Kukin kulkee tietään ja on ihan ok vaihtaa kumppania sen mukaan kuin tuntuu sillä elämä on elettävä silloin kun vielä on hengissä! Näin kun tulee mukaan keskusteluun "kesken" kaiken niin ei tiedä taustoja syviä mutta ei ole myöskään ennakkoluuloja joten on ihan pihalla aika ajoin. Virkkauksen ohessa seuraan juttuja ja nyt olen piirun viisaampi enkä enää tyhjästä nyhjäse vastaustani ainakaan sinulle ;) Ihan neutraalisti mukana täällä ja ajanvietteeksi :)

• horsmanruohonen
        sac-à-dos kirjoitti:

Ootteko vähän tosikkoja? Ei ihme, että hymy alkaa hyytyä, jos ootte 15 v., siis viisitoista vuotta roikkuneet S24:ssä .

Onks teistä luonnotonta, että TV-sarjoissa ja nettipalstoilla käsitellään asioita, jotka ovat tavallisen elämän todellisuutta. Ei tosiasioiden salaaminen mitään muuta. Jokaisen on vaan etsittävä oma tiensä viidakon läpi, ja helpompaa se on kun tietää mitä kaikkea viidakossa voi tulla eteen.

Jos joku huumori tuntuu susta väkinäiseltä, niin se ei välttämättä ole sitä muille. Sinun luoneteva huumorisi puolestaan voi olla muille tosi kuivunutta pakkopullaa.

Joo, ja vaikka kirjoittelee nikittä, niin väliaikaisen rekisteröidyn nikin saa nopeasti, mutta uskon kyllä, jos sanot, ettet ole kenenkään profiilia häiriköinyt. Ihmettelin vaan, kun yhtäkkiä profiileja sulkeutui. Ja, jos ei nyt noita verbaalisia itsensäpaljastajia lasketa, niin mitä sinäkin kenenkään tasapainosta tiedät. Ei kannata luulla liikoja itsestään, vaikka tuntuis kuinka täydelliseltä.

Mikäs ymmärryksessäsi hankasi, kun juuri kerroin, että ne eivät ole luonnollista käyttäytymistä mielestäni, ihmisiä jotka eivät vain kykene kohtaamaan yksinkertaista totuutta, et miksikään ei synnytä itsestään vaan itse me teemme elämästämme sellaisen kun se kenelläkin on. Vaihtoehtoja voi valita eesmees itsekeskeisyyden, missä näkee kaikki vai omien korvien välistä eli itsekkyydellä tai sitten näkökanta on laajempi ja tajuaa, että pystymme muuttumaan ja kasvamaan kaikesta eteenpäin. Jonka jälkeen jää uudenlaisia vaihtoehtoja eli haluaako kylvää hyvää vaiko huonoa hedelmää.

"Tosikon vastakohta on huumorveikko joka huutaa valheita totena tuuleen ja antaa tällätavoin väärän kuvan itsestään eikä kukaan tunne häntä todella pinnallisuutensa vuoksi."

Ilmeisesti et tiedä heistä jotka käyttävät aina vaihtuvaa rekisteröityä nikkiä ketä mistäkin syystä. rekattua kun on niin helppo kenen tahansa lähteä seuraamaan syystä taikka toisesta. Oma valintani on pysyä anonyymina täysin. Enkä ole kiinnostunut profiileiden tutkimisista.

• Sac-à-doc

Mikäs ymmärryksessäsi hankasi, kun juuri kerroin, että ne eivät ole luonnollista käyttäytymistä mielestäni, ihmisiä jotka eivät vain kykene kohtaamaan yksinkertaista totuutta, et miksikään ei synnytä itsestään vaan itse me teemme elämästämme sellaisen kun se kenelläkin on. Vaihtoehtoja voi valita eesmees itsekeskeisyyden, missä näkee kaikki vai omien korvien välistä eli itsekkyydellä tai sitten näkökanta on laajempi ja tajuaa, että pystymme muuttumaan ja kasvamaan kaikesta eteenpäin. Jonka jälkeen jää uudenlaisia vaihtoehtoja eli haluaako kylvää hyvää vaiko huonoa hedelmää.

"Tosikon vastakohta on huumorveikko joka huutaa valheita totena tuuleen ja antaa tällätavoin väärän kuvan itsestään eikä kukaan tunne häntä todella pinnallisuutensa vuoksi."

Ilmeisesti et tiedä heistä jotka käyttävät aina vaihtuvaa rekisteröityä nikkiä ketä mistäkin syystä. rekattua kun on niin helppo kenen tahansa lähteä seuraamaan syystä taikka toisesta. Oma valintani on pysyä anonyymina täysin. Enkä ole kiinnostunut profiileiden tutkimisista.

Ei ole ymmärryksessä vika. Juuri kun sinä sanot oman käsityksesi asioista, niin muistutan, että meillä muillakin on omia käsityksiä samoista asioista, ei ehkä ihan samanlaisia kuin sinulla. Siksi kirjoitinkin seuraavaa:

”Onks teistä luonnotonta, että TV-sarjoissa ja nettipalstoilla käsitellään asioita, jotka ovat tavallisen elämän todellisuutta.”

Tavallisen elämässä tapahtuu kaikennäköistä, ja se on todellista. Annan itse kunkin miettiä tykönään, mikä on luonnollista.

Taidat muuten olla uskovainen, kun tuolla tavalla saarnaat, holhoat ja paheksut. Just sen takia mä en tykkää tiukan linjan uskovaisista ihmisistä.

• Kuikan huuto

Katseletko liikaa tv-sarjoja ja luulet niitä oikeaksi elämäksi?

• Sac-à-doc
        Kuikan huuto kirjoitti:

Katseletko liikaa tv-sarjoja ja luulet niitä oikeaksi elämäksi?

Nyt lipes pahasti holhoamisen puolelle! Näenkö jalustan jalkojesi alla?

Ihan nyt vaan tiedoksi, että jokaisella elävällä ihmisellä on todellinen elämä. Jospa pitäytyisit vain siinä, mikä sinun omaasi on. Ahneus ja toiselta varastaminen kaikissa eri muodoissaan ovat ikäviä taipumuksia ihmisessä

• kuikan huuto
        Sac-à-doc kirjoitti:

Nyt lipes pahasti holhoamisen puolelle! Näenkö jalustan jalkojesi alla?

Ihan nyt vaan tiedoksi, että jokaisella elävällä ihmisellä on todellinen elämä. Jospa pitäytyisit vain siinä, mikä sinun omaasi on. Ahneus ja toiselta varastaminen kaikissa eri muodoissaan ovat ikäviä taipumuksia ihmisessä

Sori meni väärän alle.
        Piti mennä tuolle horsmajotain

Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7133
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      95
      5204
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      114
      3463
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3372
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2504
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1846
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1481
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1431
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1336
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1094
    Aihe