Työ- ja elinkeinotoimiston virkailija katsoi, että kahden viikon päästä olevat hääni ovat luvaton poissaolo työvoimapoliittiselta kurssilta. Olen raivoissani! Onko ihan laillista, että virkailija käskee minua siirtämään häitäni kurssin takia?
En pääse naimisiin!
2
389
Vastaukset
- rikkautta kehiin
Sun pitää ottaa niin rikas aviomies, että se elättää sut. Sitten sun ei tarvi käydä mitään työvoimapoliittisia kursseja. Sen kun oot vaan kotirouva, vedät lonkkaa kaikki päivät ja kun sun mies tulee illalla kotiin, annat sille pillua ja anusta.
Sillä tavalla elät onnellisena elämäs loppuun saakka. - Rouva O
Ei taida olla laillista.
Me menimme maistraatissa naimisiin maistraatin aukioloaikana, eli työpäivänä. Mieheni sai palkallisen vapaapäivän töistä.
Löysin tämän työvoimatoimiston oman asiakirjan, jossa viitataan lakikohtaan, jossa määräys palkallisesta vapaasta hääpäivänä ja läheisen hautajaispäivänä on määrätty:
http://www.mol.fi/mol/fi/99_pdf/fi/06_tyoministerio/06_julkaisut/10_muut/tyoehtosop_syrjinta.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921