Deturin family apart

Täpytintti

Onko tältä kesältä kenellä ko. hotellista kokemusta? Esim. ilmastoinnin ja tallelokeron hinta? Ja kaikki mitä mieleen tulee.

20

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai acllä

      mitä ihmettä tekee tallelokerolla?

      • joka jätkä

        tarvitsee ilmastoidun tallelokeron.

        Ja huoran.


      • käynyt

        Niin nää on niitä persauk..mietteitä. Mutta todellisuudessa tallelokero kannattaa aina ja ehdottomasti vuokrata. Hinta on n. 40e/2vkoa.


      • köyttää kiinni
        käynyt kirjoitti:

        Niin nää on niitä persauk..mietteitä. Mutta todellisuudessa tallelokero kannattaa aina ja ehdottomasti vuokrata. Hinta on n. 40e/2vkoa.

        Kerro nyt oikeesti mitä sä teet sillä tallelokerolla? Asutko jossain teltassa vai onko sulta usein pöllitty rahaa? Itse olen matkustellut koko ikäni ja koskaan ikinä ei ole mitään huoneesta kadonnut, puhumattakaan laukusta, jonka jätän aina rannalle uimaan mennessä, ravintolan tuolille vessassa käydessä jne. Toki passin säilytän huoneessa laatikossa, mutta rahat ja kortit on aina mukana.

        Kummallista pelleilyä suomalaisjunteilta taas...


      • eivoiollatotta**
        köyttää kiinni kirjoitti:

        Kerro nyt oikeesti mitä sä teet sillä tallelokerolla? Asutko jossain teltassa vai onko sulta usein pöllitty rahaa? Itse olen matkustellut koko ikäni ja koskaan ikinä ei ole mitään huoneesta kadonnut, puhumattakaan laukusta, jonka jätän aina rannalle uimaan mennessä, ravintolan tuolille vessassa käydessä jne. Toki passin säilytän huoneessa laatikossa, mutta rahat ja kortit on aina mukana.

        Kummallista pelleilyä suomalaisjunteilta taas...

        Rahat ja kortit aina mukana... Se ei tarvi olla kuin yksi kerta, kun sut käännetään sun tietämättä. Sinne meni rahat ja kortit. Eikä tarvi lähtee kuin tuohon Baltiaan niin saat sanoa hyvästit hyvin helposti rahoillesi ja korteillesi. Vain tyhmä
        kuljettaa koko matkakassaa mukana!


      • pelleilyä taas
        eivoiollatotta** kirjoitti:

        Rahat ja kortit aina mukana... Se ei tarvi olla kuin yksi kerta, kun sut käännetään sun tietämättä. Sinne meni rahat ja kortit. Eikä tarvi lähtee kuin tuohon Baltiaan niin saat sanoa hyvästit hyvin helposti rahoillesi ja korteillesi. Vain tyhmä
        kuljettaa koko matkakassaa mukana!

        No nythän oli puhetta Turkista, ei Baltiasta.

        Viisas pääsee vähemmällä, ja tyhmältä viedään kaikki, myös se vähäinen järki!


      • käynyt
        pelleilyä taas kirjoitti:

        No nythän oli puhetta Turkista, ei Baltiasta.

        Viisas pääsee vähemmällä, ja tyhmältä viedään kaikki, myös se vähäinen järki!

        Voi hyvä sylvi! Onhan siellä Turkissakin turisteja ympäri mailmaa ja sekaan mahtuu kaikenlaista pitkäkyntistäkin!
        Tuo on kyllä jo järjen köyhyyttä, jos kortit, rahat ja passit mukana koko ajan. Minä ainakin haluan rentoutua ja maksan mielelläni jonkun kympin tallelokerosta! Turha mainostaa, ettei TURKISSA kukaan kähvellä. Olet joko matkustanut todella vähän tai sitten et ollenkaan, kun tuollaisia neuvoja jakelet.


    • järki käteen

      Luulis noin paljon matkustavan tietävän, mitä tallelokerolla tehdään, ettei tarvis täältä kysellä. Ehkä vain hyvää tuuria tai pelkkä provo? Jätät rahat ja laukut rannalle kun menet uimaan? Äly hoi???Tai sitten ei ole mitään vietävää, hih!!

      • äly hoi, älähän jätä

        No todellakin jätän, en kai mä niitä sinne mereen raahaa mukanani!!!! Just tollaset suomalaiset juntit on pahinta mitä tiedän, vyölaukku viedään lukkojen taakse, jos aikoo uimaan mennä. Haloo! Ehkä hyvää tuuria, mutta nyt ollaan turkkipalstalla ja aina olen voinut laukkuni tai puhelimeni pöydälle ravintolassa jättää käydessäni vessassa ja rantakassissani on aina lompakko kortteineen kun käyn uimassa tai kaupassa. Koskaan, ikinä ei ole kukaan mitään vienyt. Tosin en ole rahoillani pröystäillytkään alkoholinhuuruissa. Tai sitten olen vain vieraillut luotettavilla rannoilla.

        Ja kyllä siellä kassissa on puhelimeni, hiukan rahaa ja muutama luottokortti.

        Juuri tuollaisesta hysteerisesta ja moukkamaisesta käytöksestä erottaa juntin suomituristin.


    • järki käteen

      Kyllä täytyy myöntää, että olet tosi valveutunut ja fiksu matkaaja - ainahan tuollainen käytös juntin voittaa! Tuuria vaan sulle, ettei mitään koskaan viedä, mutta eihän noin fiksulle mitään ikävää satukaan! Eihän nyt toki! Provo!!!

      • kohta kohteessa

        kyllä valitettavasti täysin totta, ei provo! En koskaan ole eläessäni vuokrannut tallelokeroa, ilmastoinnista puhumattakaan. Jos ne on hotellihuoneessa vapaasti käytössä, olen joskus käyttänyt, mutten aina. Mutta aina olen voinut kassini ja tavarani jättää rannalle tai ravintolan pöydälle käydessäni uimassa, vessassa, kaupassa tai naapurin kanssa juttelemassa. Liekö sitten tuuria vai normaali käytäntö, mutta mitään ei ole koskaan viety. En tosin kännissä pyöri tuntemattomissa paikoissa, vaan tutuissa ravintoloissa ja rannoilla.

        Mutta jos joku haluaa maksaa 40e tallelokerosta lomallaan, eihän se multa ole pois. Itse tosin mieluummin tuon summan käytän viikon asumiseen kohteessa. :)


      • järki käteen
        kohta kohteessa kirjoitti:

        kyllä valitettavasti täysin totta, ei provo! En koskaan ole eläessäni vuokrannut tallelokeroa, ilmastoinnista puhumattakaan. Jos ne on hotellihuoneessa vapaasti käytössä, olen joskus käyttänyt, mutten aina. Mutta aina olen voinut kassini ja tavarani jättää rannalle tai ravintolan pöydälle käydessäni uimassa, vessassa, kaupassa tai naapurin kanssa juttelemassa. Liekö sitten tuuria vai normaali käytäntö, mutta mitään ei ole koskaan viety. En tosin kännissä pyöri tuntemattomissa paikoissa, vaan tutuissa ravintoloissa ja rannoilla.

        Mutta jos joku haluaa maksaa 40e tallelokerosta lomallaan, eihän se multa ole pois. Itse tosin mieluummin tuon summan käytän viikon asumiseen kohteessa. :)

        Juuri näinhän se menee. Kantapään kautta. Mutta kun kerran viedään jotain, niin siitä ehkä oppii. Turkki on siinä suhteessa hyvä paikka, että siellä on oma kansa aika rehellistä, koska rangaistus on todella kova. Kannattaa ottaa huomioon, että myös turistit varastelevat. Turkissa minulta on turisti vienyt huoneesta kameran ym. Siihen ei alkoholilla ole ollut osuutta.
        Missään päin mailmaa ei ole järkevää jättää esim. rannalle tai ravintolan pöydälle mitään arvokasta omaisuuttaan. Liian sinisilmäinen ei kannata ola, eikä sillä ainakaan rehvastella.
        Minulla on aina varattu matkan ja käyttörahan lisäksi sen verran ylimääräistä, että pystyn tallelokeron lunastamaan. Ilmastointi tarpeen mukaan. En halua lomaani pilata moisilla pikkupuutteilla. Mutta hyvää tuuria toivottelen!!


    • !

      Ihana hotelli ja paljon suomea puhuvia työntekijöitä, seinät kun pahvia mutta muuten täys 10 :)

      • Sussu74

        Juuri sieltä tulleena: vaatimaton, mutta siisti ja rauhallinen. Mukava, sydämellinen henkilökunta. Tallelokero taisi olla 15,- en ole ihan varma ja ilmastointi olisi ollut muistaakseni 30,- mut ei otettu, ei tarvittu. Siivooja kävi joka päivä. Hotellissa oli pieni marketti, josta sai tärkeimmät elintarvikkeet. Allasbaarissa aika vaatimattomat eväät. Pääkadulle matkaa ehkä 150 metriä (Dolmusbusseja 5 min välein) ja rantaan tuplaten. Pääkadun risteyksessä ravintola No Name jossa hyvää ruokaa ja illalla menevää ohjelmaa. Nenisin uudelleen, jäi hyvä fiilis.


      • <3

        PALJON suomea puhuvia työntekijöitä?? Olimme viime kesänä ja ei ollut ainoatakaan joka olisi suomea puhunut?? Perhehotelli jossa henkilökuntaa on muutenkin vähän...onko siis nyt tullut uusia työntekijöitä??
        Kuukauden päästä olemme menossa samaan hotelliin juurikin sen vuoksi että on pieni ja mukava hotelli jossa kylläkin rapusta äänet kuuluu erittäin selvästi:D


      • mä vaan
        Sussu74 kirjoitti:

        Juuri sieltä tulleena: vaatimaton, mutta siisti ja rauhallinen. Mukava, sydämellinen henkilökunta. Tallelokero taisi olla 15,- en ole ihan varma ja ilmastointi olisi ollut muistaakseni 30,- mut ei otettu, ei tarvittu. Siivooja kävi joka päivä. Hotellissa oli pieni marketti, josta sai tärkeimmät elintarvikkeet. Allasbaarissa aika vaatimattomat eväät. Pääkadulle matkaa ehkä 150 metriä (Dolmusbusseja 5 min välein) ja rantaan tuplaten. Pääkadun risteyksessä ravintola No Name jossa hyvää ruokaa ja illalla menevää ohjelmaa. Nenisin uudelleen, jäi hyvä fiilis.

        Ky hotelliin menossa ekaa kertaa, mutt pakko kommentoida No Name baariin :). Todella hyvä meno, mutta varotuksen sananen ky paikan baarimestarista..jos ei tallelokeroa hotellilla tarvii niin...sen miehen kohdalla pitäkää kiinni aivan kaikesta. Tuntenut jo edellisistä paikosita ja ... no joo, mutta taas kohta mennään


    • määjatapparanmies

      No eipä siellä kyllä suomea kukaan puhunut, paitsi ne "terve, kiitos, hei ja mitä kuuluu" jotenkin sujui osalta, mutta enpä sitä suomen molotusta siellä kaipaakaan. Käytävä äänet kuului kyllä selvästi, siksi varaudunkin aina korvatulpilla. Muuten oli hiljaista, mutta kuului, kun yöllä asiakkaat palaili reissuiltaan.. :) Rauhallista väkeä eikä paljon lapsia, sopi mulle:) Työntekijöitä muistelen nähneeni 7 siivooja mukaan lukien.

    • Tananaa

      Olin 2 vuotta sitten Familyssä! Pieni, mutta viihtyisä hotelli! Turkkilainen ilta oli ainakin meidän kertanamme parhain, kuin aiemmissa hotskuissa! Hyvää matkaa! ;--)

    • LuppiksenMuija

      Viime kesänä ekaa kertaa Familyssa ja ens viikolla lähdössä uudelleen. Mukava ja rauhallinen pieni huoneistohotelli :) ystävällinen ja avulias henkilökunta, joista osa kyllä puhuu suomea jonkin verran.

    • minaaaa

      Tänään sieltä tulleena. Yksikään hotellin henk.kunnasta ei puhu suomea, osaavat kyllä ne samat, yksi olut, kiitos, hyvää yötä jne.....
      Kyllä siellä 2vk viettää kun ei asumaan tarvitse jäädä:D Hyvää lomaa kaikille jotka sinne ovat menossa:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe