Oliko xp:lle ohjelmaa, jolla konetta voisi hidastaa, että vanhat pelit pyörisivät siedettävällä nopeudella vai mikä avuksi?
Vanhojen pelien hidastus
3
341
Vastaukset
- xpn omistaja!
...jos sulla on home edson niin tässä ohje:
klikkaa ´käynistä kuvaketta´sitten ´ohjelmat´sitten ´apu ohjelmiin!´sitten ota ohjelma nimeltä:ohjattu ohjelman yhteen sopimaadvuuten varmistaminen!klikkaa seuraava sitten joko valitse ohjelman listassa,haluan määrittää ohjelman cd levyltä tai haluan määrittää ohjelman siainnin!sitten ota MILLE AIKAISEMMIN ILMESTYNEELE SE PELISI ON ASENNETTU elikkä ota joku niistä windouksista jotka on:95,nt 4,0(Service Pack 5) ,98/me tai windous 200!valitse joku windous nuista ja valitse seuraava!sitten valitse 256väriä,640 x 480 näytön tarkkuus tai poista valitut teemat kun ohjelmaa eikäytetä!(voi valita vaikka kaikki!)sitten näkyy ohjelman nimi ja mitä asetuksia käytetään!sitten seuraava sitten cd tai ohjelma aukeaa ja pitäisi toimia!!voit lopuksi lähettää tiedot mikcro sorfille!(ei ole pakkolähettää tietoja!)ja minä sain vanhan win 95 pelin toimimaan!!!! - dakeepermaster
ei auta.. :P sorry, ei ainaka dk editoris..
- muistaakseni.noin
10 FOR I=0 TO 1000000000
20 NEXT I
RUN
Siinä on basic kielinen viivelooppi :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683011
- 912813
- 492057
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201515- 151309
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51288Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131281Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131233Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241202- 171188