Derbi senda drd x-treme 2011

Jebouuuu

Onko kyseinen mopo hyvä? Kiihtyykö? Paljo kulkee vakiona, entä pikku virillä? Kertokaa jos on kokemuksia =)

15

2089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kovis äijä

Vakiona menee sellaiset 45 km/h. Vireillä menee suoraan poliisin tutkaan.

• dfg4

Ihan hyvä mopo on. kiihtyy vakiona ja viritettynä paskasti, koska sehän on vain pikkuruinen 50cc moottori.

• DerbiMaster

Ittelläni on ja vakiona kiihtyy 50 km/h

• adfhadfhgfbfr

"vakiona kiihtyy 50km/h" Derbimies taas vauhissa..

• sdf3

Kyllähän tuo periaatteessa on aivan oikein sanottu, koska kiihtyyhän se 50 km/h:hon asti.

• cvzngfn3563563
        sdf3 kirjoitti:

Kyllähän tuo periaatteessa on aivan oikein sanottu, koska kiihtyyhän se 50 km/h:hon asti.

Jos joku kertoo moponsa huippunopeuden, niin se tuskin sanoo "Mun mopo kiihtyy 50km/h". Kuulostaa v*tun tyhmältä.

• Derbi11

Itsellä sama. Kiihtyy suht hyvin vakiona ja mullakin meni vakiona yli 50km/h. Kyllä se suht tehokas muihin vakiomopoihin verrattuna. Huippunopeus kasvaa sopivasti eturattaan vaihdolla paria piikkiä isompaan. Kuitenkin pysytellään vielä verorajan alla niukasti :)

• dfg4

Eikä mennyt vakiona yli 50 km/h. Mittarin mukaan joo, mutta se kusettaa vähintään 5 km/h yläsuuntaan..

• 78787845

EI kyllä kiihdy kovin hyvin vakiona :D Ainakin itse vakio SR:lläni jätin jo kaikki Derbit ihan reilusti joten surkea kiihtymään tuo vehje on :D

• Derbi11

Itseasiassa dfg4... se meni oman mittarin mukaan 58km/h joten kyllä se meni yli 50km/h oikeaa nopeutta, minusta ei ainakaan yksikään vakiomopo mennyt ohi silloin kun itsellänikin oli vakiona, pystyin kyllä itse ohittamaan muita vakioita, mutta onhan niitä yksilöllisiäkin eroja joten en sitten tiedä. Ja kyllä se suht hyvin minulla kiihtyi.

• derbii

Itellä menee vakiona 56km/h gps:ssään. Paljonkohan menisi jos ostaisin rajoittamattoman cdi boxin?

• afggujjk

Ihan hyvä mopo on. vikoja ei oo ja vakiona mulla menee 57km/h mittarin mukaan en tiedä kusettaako vai ei ja kyllä kiihtyy muita vakio mopoja paremmin DTkin jää komeasti taakse viivoissa:D

• DerbyMobiili

Itse olen vaihtanut rajoittamattoman cdi-boksin ja vaihtanut suuttimen 9 numeroa isompaan niin menee 65 tasaisella :)

• OstaDerbi

Itellä on x-treme 2013, kertaakaa ei oo leikannu kii, eikä oo ollu muitakaa ongelmii. Kiihtyvyys ei mitää huippuluokkaa mutta kulkee n 80km/h (alamäessä menty 85 kaks pääl). Edellinen owner laittanu vähä, nii en tiiä mitä kaikkii vaihettu yms. Putki ainaki. Ja komiahan se on. Helppo käynnistää, ei tartte potkii hiki pääs.

• ohgodpls

ei mee vakiona 56 gps ellei oo jo isompaa eturatasta :Dd
      ja mitä vittua sä teet rajottomattomalla cdi jos on vakio???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4312
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1813
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1523
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1287
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1073
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      919
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      833
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe