Onko kyseinen mopo hyvä? Kiihtyykö? Paljo kulkee vakiona, entä pikku virillä? Kertokaa jos on kokemuksia =)
Derbi senda drd x-treme 2011
15
2089
Vastaukset
- Kovis äijä
Vakiona menee sellaiset 45 km/h. Vireillä menee suoraan poliisin tutkaan.
- dfg4
Ihan hyvä mopo on. kiihtyy vakiona ja viritettynä paskasti, koska sehän on vain pikkuruinen 50cc moottori.
- DerbiMaster
Ittelläni on ja vakiona kiihtyy 50 km/h
- adfhadfhgfbfr
"vakiona kiihtyy 50km/h" Derbimies taas vauhissa..
- sdf3
Kyllähän tuo periaatteessa on aivan oikein sanottu, koska kiihtyyhän se 50 km/h:hon asti.
- cvzngfn3563563
sdf3 kirjoitti:
Kyllähän tuo periaatteessa on aivan oikein sanottu, koska kiihtyyhän se 50 km/h:hon asti.
Jos joku kertoo moponsa huippunopeuden, niin se tuskin sanoo "Mun mopo kiihtyy 50km/h". Kuulostaa v*tun tyhmältä.
- Derbi11
Itsellä sama. Kiihtyy suht hyvin vakiona ja mullakin meni vakiona yli 50km/h. Kyllä se suht tehokas muihin vakiomopoihin verrattuna. Huippunopeus kasvaa sopivasti eturattaan vaihdolla paria piikkiä isompaan. Kuitenkin pysytellään vielä verorajan alla niukasti :)
- dfg4
Eikä mennyt vakiona yli 50 km/h. Mittarin mukaan joo, mutta se kusettaa vähintään 5 km/h yläsuuntaan..
- 78787845
EI kyllä kiihdy kovin hyvin vakiona :D Ainakin itse vakio SR:lläni jätin jo kaikki Derbit ihan reilusti joten surkea kiihtymään tuo vehje on :D
- Derbi11
Itseasiassa dfg4... se meni oman mittarin mukaan 58km/h joten kyllä se meni yli 50km/h oikeaa nopeutta, minusta ei ainakaan yksikään vakiomopo mennyt ohi silloin kun itsellänikin oli vakiona, pystyin kyllä itse ohittamaan muita vakioita, mutta onhan niitä yksilöllisiäkin eroja joten en sitten tiedä. Ja kyllä se suht hyvin minulla kiihtyi.
- derbii
Itellä menee vakiona 56km/h gps:ssään. Paljonkohan menisi jos ostaisin rajoittamattoman cdi boxin?
- afggujjk
Ihan hyvä mopo on. vikoja ei oo ja vakiona mulla menee 57km/h mittarin mukaan en tiedä kusettaako vai ei ja kyllä kiihtyy muita vakio mopoja paremmin DTkin jää komeasti taakse viivoissa:D
- DerbyMobiili
Itse olen vaihtanut rajoittamattoman cdi-boksin ja vaihtanut suuttimen 9 numeroa isompaan niin menee 65 tasaisella :)
- OstaDerbi
Itellä on x-treme 2013, kertaakaa ei oo leikannu kii, eikä oo ollu muitakaa ongelmii. Kiihtyvyys ei mitää huippuluokkaa mutta kulkee n 80km/h (alamäessä menty 85 kaks pääl). Edellinen owner laittanu vähä, nii en tiiä mitä kaikkii vaihettu yms. Putki ainaki. Ja komiahan se on. Helppo käynnistää, ei tartte potkii hiki pääs.
- ohgodpls
ei mee vakiona 56 gps ellei oo jo isompaa eturatasta :Dd
ja mitä vittua sä teet rajottomattomalla cdi jos on vakio???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791