Hei! Olen juuri lukiosta valmistunut 20 vuotias nuori nainen ja olen lähdössä kesäkuun lopussa Hurghadaan pidemmäksi aikaa. Onko kenelläkään tietoa erilaisista työmahdollisuuksista? Rahoituspuoli minulla on jo kunnossa ja työtä tekisin lähinnä ajankuluksi ja miksei myös lisäansioiden saamiseksi:) Egyptin palkkatason tietäen, työn palkalla ei ole kovin suurta merkitystä vaan työn tulisi olla jossain määrin mielekästä ja mukavaa. Tähän lopuksi voisin vielä sanoa, että puhun hyvää englantia ja olen aurinkoinen ja iloinen ihminen. Minusta on kiva tutustua uusiin ihmisiin ja erilaisiin kulttuureihin. Olisi kiva jos joku ehtisi vastaamaan!:)
Töitä Hurghadasta
3
239
Vastaukset
- jfklöa
Ensiksi kysyisin suurlähetystöstä, saatko tehdä töitä turistiviisumilla. Toinen vaihtoehto on työviisumi, josta kannattaa kysyä, että saako sen helposti?
laita viesti minulle [email protected]
taalla on 1 kauppa mihin voisit menna toihin?Minuunkin voi ottaa yhteyttä. Vallankumouksen jälkeen ei ole myönnetty työlupia ja jokainen täällä työskentelevä ulkomaalainen on 99%:sti työluvatta.
Hotelleista löytyy paljon animation-hommia ja kiinteistönvälitys hakee aina. Palkka voi olla monessakin hommassa 1500 puntaa/kk ja asumiseen menee n. 1000/kk, joten jos niillä pälkoilla aikoo tehdä hommia, on oltava säästöjä. Suhteilla ja tuurilla löytää paremmin palkattuja duuneja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971625- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 81689
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661