30-vuotias seurusteleva nainen etsii uusia ystäviä suunnilleen oman ikäisistä naisista. Kavereita ja ystäviä toki on ennestäänkin, mutta aina on kiva tutustua uusiin ihmisiin:)
Jotain musta: oon tämmönen: rento, reipas, mukava, puhelias, hauska, suorapuheinen, huumorintajuinen, menevä ja vauhdikas luonne:) Joten olis kiva tutustua samankaltasiin meneviin ja vauhdikkaisiin luonteisiin:) Toki viihdyn kotonakin, mutta enemmän kuitenkin ihmisten parissa, koti-illat jees, kunhan ei liian usein:D Vaikka kundikaveri löytyykin niin mulla on myös oma elämä ja omaa aikaa tehdä mitä huvittaa ja aikaa nähdä muitakin ihmisiä:)
Tykkään touhuta kaikenlaista kuten: lenkkeillä, shoppailla, matkustella, bilettää, käydä erilaisissa tapahtumissa, käydä pelaamassa biljardia, hohtokeilaamassa, ulkona syömässä, karaokessa, pitää illanistujaisia ja paljon muuta.
Nyt kun kesä, mikä ainakin on oma suosikki vuodenaikani kaikista niin ois kiva saada seuraa: terasseille, baariin, biitsille, pelaa sulkista, pussikaljottelee, puistoon piknikille ja aikaa viettämään, lintsille ja tarkotus on kesän aikana myös grillibileitä järkätä:)
Jos tunnistat itseäs yhtään kirjotuksesta niin heitähän meilillä:)
[email protected]
Uusia ystäviä Stadista
citygirl30
0
102
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185010Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332762- 342559
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺282249- 1191590
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191438En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91317Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351143Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101104- 851091