miten mä saan aksut lisääntymään? tartteko ne jotain erikoista? terran koko? ruoka? luin et ne ei tarttis mitään ihmeellistä mut kun lapsia ei kuulu niin oisko vinkkejä? mulla on kaksi aikas isoa kotiloa ollut jotain 3kk tahtoo kotilon lapsiaaaaaaaaaaa!!!
kotiloiden lisääntyminen
5
318
Vastaukset
- .
Kyllä aksut lisääntyvät, kun on niille sopiva aika. Muista pitää terraario kosteana ja puhtaana sekä ruokkia monipuolisesti (muista myös seepiansuomu).
Onhan terraario tarpeeksi suuri? Kahdelle aikuiselle aksulle väh.40- litraa, mieluummin enemmän.
Ole kärsivällinen, eiköhän niitä munia ala kohta tulemaan jo liiankin kanssa. :)- otlie
seepiansuomu on ryystääkin sitä iloisesti :) voinko mä laittaa aksut isoon akvaarioon on jotain 200litranen? en oo uskaltanut laittaa kun on niin iso meinasin et jos ne ei löydä ruokaa..?! on niin koomisen näkönen iso akvaario ja kotilot. nyt ne on säilytyslaatikossa ja koko on just toi minimi
- otlie
noniin nyt sitten odotus palkittiin ja löysin hetki sitten munia! näyttäis joku pari kymmentä olevan oon täs kotiloille puhellutkin et pikkukotilot ois ihan jees vaiks myyjä sano et ne puhuu ruotsii...! uskallanko mä kaivaa munat pois ja laittaa erikseen asumaan kun luin et aikuiset vois syödä ne?
- akaattikotiloihminen
Sinuna kaivaisin munat HELLÄSTI pois ja laittaisin esim johonkin karkkirasiaanja tietenkin turvetta pohjalle. :)
- Rakkaudella aksuille
Mulla on 5 kpl suku kypsiä aksuja ne on 8-9kk vanhoja mut ne ei ole vielä lisääntyneet? Haluaisin poikasia sillä ne on söpöjä......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 474481
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on184469Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h623507Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist443493Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai893338En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛143287Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1662876Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?52550- 252479
Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta192077