ja enpä ole ennen moista koiran hyysäämistä nähnyt :( Sisko on ostanut koiralle täytettävän uima-altaan ja lekotteli siinä rotikkansa kanssa puolialastomana naapurien näkyvillä. Kuivasi koiran sen omaan pyyhkeeseen ja sisätiloissa oli koiraa varten laitettu kattotuuletin. Eikö nuo eläimet ole ennenkin pärjänneet helteissä ihan paapomatta?
Käytiin isosiskon luona kyläilemässä
9
217
Vastaukset
- voi pientä
Kävikö noin kovasti kateeksi että piti tulla tänne avautumaan :)
- timo:)
Oletko kateellinen siskollesi?
Mieluummin tuollaista koiramaista onnea katsoo, kuin markettien parkkipaikoille tulikuumaan autoon jätettyjä koiraparkoja.
Kaikilla ei ole lähiseudulla koirien uittamiseen sopivaa paikkaa, joten ei tuo allas ole huono ratkaisu ollenkaan, vaan mukavasti siinäkin voi viilentää oloa sekä emäntä, että koira :D- MIKSI?
Tässä yksi uutinen lisää samanlaisten joukkoon: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011061113876352_uu.shtml
- muudari
luojan kiitos tuollaisiakin ihmisiäkin on olemassa.Koira on paras ystäväni. ( olen ihminen).
- Voi elämän kevät
Ai ?
Olet ihminen :)
Hetken jo luulin jonkun rottweilerin tänne kirjoittelevan.
- Ihmisen paras ystävä
Ihanaa :)
Meil on kans koiralle ostettu pihaan allas jossa saa käydä viilentymässä silloin kun haluu ja on myös tuuletin.. Vetäkääpä ite turkki päälle ja olkaa helteellä pihalla niin tiedätte miltä koirasta tuntuu!! - asasasasas
No mitä hyysäämistä tuo on jos haluaa koiralle mahd hyvät ja viileät olot kesäkuumalla?
- Hyvä viilennys
Kyllä meilläkin on kesähelteillä koiran viilennystä varten pieni uima-allas, jossa se tykkää kahlata ja viilentyä. Mielestäni JOKAISEN koiranomistajan pitäisi harkita sellaista koiralleen kesähelteellä tai viedä uimaan :) Se kuumuus on todella tuskaista eläimelle ja vedellä viilennys todella tehokasta ja terveellistä! Ei ole mitään koiran paapomista vaan koirasta välittämistä.
Käyttikö siskosi samaa pyyhettä sen jälkeen, kun oli sillä koiransa kuivannut? ;) Tuskinpa! - kapi tarttuu
Minä en koiran kanssa samassa altaassa olisi. Koira ei ole hygieeninen. Ties minkä tartunnan voi saada :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000604987324h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92441Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2101795Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231573- 711010
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.42956Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74862Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57852En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43822Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä77745