Kuinka hoidot sujuvat ja niiden jälkeen?
Harvinaista hellettä näin kesäkuun alussa. Teitä on monta, joten ei voida kysyä yksitellen kysyä kuulumisia.
Olisi kivaa lukea teidän kuulumisianne rankkojen hoitojen jälkeen tai niiden aikana. Myös koskee muita hoidoissa olevia syöpäpotilaita.
Kohta tulee vähän huonompia ilmoja, toivottavasti te ehditte kerätä voimia hyvinä päivinänne. Joskus hellepäivät ovat harmillisia mutta toisaalta kivoja. Tsemppihalit teille ja kirjoittakaa kuulumisianne! :)
Lyhytsuoliset! Kuinka te voitte?
5
136
Vastaukset
- Lysu10
Kiitos kysymästä. Minulla on nyt kohtalaisen hyvä olo, kun tällä viikolla on vapaata lääkityksestä. Jo saadut lääkkeet tai poistetut imusolmukkeet aiheuttavat sen, että suussa ei makuaisti pelaa kunnolla joten ruokien todellinen maku ei tunnu. Ei oikein huvittaisi ruokailla ja juomien kohdalla sama juttu. Ensi maanantaina menen taas sairaalaan saaman suonensisäisen lääkityksen ja sitten on pari viikkoa huonompi olo. Muuten on kesä ihan OK mutta tuo ruohikko kasvaa lämpimillä ilmoilla vähän liikaa varsinkin, kun sateita on siinä lomassa tyllut myös. Täytyy nytkin mennä leikkaamaan. Mutta kaikille palstalaisille toivotan oikein hyvää kesän jatkoa ja juhannuksen odotusta!
- mä vaan
Heippa vaan. Kuuluu muuten ihan hyvää, mutta lääkkeet käyvät aina vaan niin kovasti mahan päälle niin ettei voi nauttia,,,,
- pete-j
"Lomaa" on vietetty ja nautti lämmöstä ja suomen kesästä. Pari viimeistä hoitokertaa on mennyt varsin vähillä oireilla, toki hieman väsymystä, etovaa oloa, iho oireilee ja suu välillä täynnä aftoja. Eihän tuo lämpö ja hikoilu hyvältä tunnu ihon kannalta, mutta kyllä kunnon kesäkelillä on paljon enemmän hyviä puolia.
Yllättävän hyvin on meikäläinen noita hoitoja kestänyt vaikka monenlaista yhdistelmää on jo kokeiltu. Toivotaan että sama meno jatkuu ja juhannuksen jälkeen saadaan hyviä kuvia.
Kesän jatkoja kaikille, nautitaan hyvistä hetkistä ja yritetään kestää niitä huonoja hetkiä ! - lysu
Kiitos kysymästä, hyvää kuuluu. Loma Kreikassa oli onnistunut ja on ihana olla koko kesä vuorotteluvapaalla, hoitaa puutarhaa ja touhuta mummun kullanmurujen kanssa.
Toivottavasti tämä kesä olisi kaikille syöpäpotilaille mahdollisimman hyvä! - v mbkh ä
njghdlh öuolvhgä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822607
- 392131
- 331912
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488