miten saan asennettua puhelimeeni mitään antivirusta kun ne latautuvat kaikki .exe muodossa? ne pitäisi olla .sis muodossa, puhelimeni on samsung omnia i8910 hd ja symbiani on ..
mobile antivirus
8
<50
Vastaukset
- Eli siis HäH ? ? ?
Mistä lähtien puhelimiin on ollut virus_skannereita?
- NOOOBi
Kaspersky Anti-Virus Mobile (S60...
NetQin Antivirus
F-Secure Mobile Anti-Virus
Kaspersky Anti-Virus Mobile
herää 2000 luvulle pahvi ... saisinko niitä asiallisia vastauksia?
- °°Ýõß
"herää 2000 luvulle pahvi ... saisinko niitä asiallisia vastauksia? "
Pahvi herää ja sanoo että oletko kenties katsonut kunkin ohjelmiston spekseistä että tukeeko ne puhelin malliasi ylipäätään,, sekä oletko lukenut edes asennus ohjeet jossain välissä? Niisä kun kerrotaan kuinka asennus tehdään.- swdrhyu
kuule pässi, ensin tietysti valitaan oikea puhelinta vastaava versio joka ladataan, en ole mikää noi retard :D ne vaan latautuu .exe muodossa ja puhelin ei osaa avata niitä, ne pitäisi olla .sis muodossa.
- °°Ýõß
Lisä arvaus. Tuli mieleen että olisikohan kyse siitä että virusturva ohjelmiston asennus tulee suorittaa siten että itse se ( exe ) käynnistetään normi pc.n puolella ja sen kautta ajetaan se siihen kännyyn vaikka sit siihen sis muotoon?
Eli asennus tapahtuisi toisen osapuolen kautta? Ja lue ne ohjeet eniwei.. - °°Ýõß
°°Ýõß kirjoitti:
Lisä arvaus. Tuli mieleen että olisikohan kyse siitä että virusturva ohjelmiston asennus tulee suorittaa siten että itse se ( exe ) käynnistetään normi pc.n puolella ja sen kautta ajetaan se siihen kännyyn vaikka sit siihen sis muotoon?
Eli asennus tapahtuisi toisen osapuolen kautta? Ja lue ne ohjeet eniwei..Eli siis känny usb piuhalla kiinni koneeseen ja ajaa ohjelmiston sieltä? En tiedä onko mahd. mutta kokeile?
- qwergt
°°Ýõß kirjoitti:
Eli asennus tapahtuisi toisen osapuolen kautta? Ja lue ne ohjeet eniwei..kiitoksia. sain ne .sis muodossa, mutta mikään niistä ei silti toiminut mun puhelimessa vaikka osan sainki asennettua. mun käyttöjärjestelmän tarkka versio pitäisi olla symbian 1^ v9 mistäköhän löytäisin??
- °°Ýõß
qwergt kirjoitti:
kiitoksia. sain ne .sis muodossa, mutta mikään niistä ei silti toiminut mun puhelimessa vaikka osan sainki asennettua. mun käyttöjärjestelmän tarkka versio pitäisi olla symbian 1^ v9 mistäköhän löytäisin??
Hmm.. pahvilla on aina ollut ihan perushalkokänny, joten ei tuttua tuokaan, mutta löytyykö jostain asetuksista "hae päivityksiä" tjs? josta vois ladata sen uusimma / oikean version?? Ja tietty kännyn valmistajan sivuilla on varmaan tuki ja päivitys osasto joka kandee kattoo. Tod.näk. nekin voi olla että joutuu asentaan pc.n kautta. Tutki jos löytyis..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1097197
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h965225Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333392Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961491Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346- 481114