Sisäänpäin kasvanut penis

juha_14

eli oon iha sairaalloisen lihava, penis ei edes näy kunnolla, näkyy vaan sentin reikä jossa se penis sitten on.kaikki kiusaa koulus siitä lähtien ku uimahallis kaikki huomas sen koko mun paikkakunta juoruu tästä ja kevätjuhlist mul vedettii lavalla housut alas, samalla lähti pikkaritkin ja koko yleisö rupes nauraa ja juhlan jälkeen kaikki tuli kiusaamaan mua. kaikki muut myös pyydettiin luokkalaisten yhteiselle tapaamiselle,paitsi minut. haluaisin saada joskus naisen mutta pelkään että penikseni ei ole välttämättä juuri sen mieleen

30

8900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotkut ihmiset

      on ilkeitä, nauraa ja juoruaa tuommoisesta, mutta eivät varmasti alkuunkaan kaikki. Useimmat varmaan pitävät niitä naurajia ja juoruilijoita typeryksinäkin.

      Lihavuus kuitenkin on myös terveyskysymys, ja ehkä sä voisit kysyä terkkarilta apua _hitaaseen ja maltilliseen_ laihduttamiseen. Uiminen ja pyöräily on ainakin sopivia liikuntalajeja ylipainoisillekin, ja niillä voi aloittaa. Sit syödä tavallista ruokaa ja paljon vihanneksia joka päivä. Herkkujen syömistä voi huoletta vähentää. Sun iässä laihtuminen on melko helppoa, ja saa pysyviä tuloksia todennäköisemmin kuin vanhempana.

    • niimpäniin.

      Aa sä olitkin trolli.

    • öö...

      Missä paikkakunnalla sä asut? Mä taidan kyllä tietää sut. Oon nähnyt sut joskus uimahallissa ;) Sun kannattais kyllä tosiaan laihduttaa.

    • qgq

      Tää on trolli pellet...

    • Tuomas__15

      Näin kerran Itäkeskuksen uimahallissa tosi lihavan pojan, jolla ei näkynyt pippeliä juuri lainkaan kun se oli hautaantunut niin syvälle läskikerrosten sekaan. Se taisitkin olla juuri sinä.

      • James-95

        Mikä ihmeen jätkä sä oot, ku kattelet toisten miesten sukupuolielimiä? Mun muistaakseni heitä kutsuttiin homoiksi.


      • Eivitussaolluse

        No ei se oli joonas se on 12 ja painaa 80kiloo (oikeesti)


      • kukamitäteki
        Eivitussaolluse kirjoitti:

        No ei se oli joonas se on 12 ja painaa 80kiloo (oikeesti)

        Kuka on Joonas? Ei kukaan 12 vuotias paina 80 kiloa.


    • 23

      hahahaa tää on trolli tai sitten oikeesti läski tyyppi.

    • huh, huh.......

      Ilkeitä ootte! Tosi on että penis kasvaa pituutta kun laihduttaa... Rakasta itseäsi niin että alat elää terveellisesti. Mulla on veli myös sairaalloisen lihava. Kyllä sä varmaan lihavan tytön ainakin joskus löydät...

    • ex-läski

      Mulla oli kans vähän samanlaisia ongelmia joskus 12-15-vuotiaana. Olin tosi lihava ja läskiä oli joka puolella kehoa. Penis oli lähes kokonaan uponnut läskien sisään. Lisäksi mulle kasvo rinnat kun lihoin vain lisää koko ajan. Koko kroppa oli sellainen naismaisen pehmeä ja pyöreä. Mua jopa luultiin kerran tytöksi yhdessä kaupassa, tosin se johtu varmaan myös siitä että mulla oli pidemmä hiukset silloin.

      En todellakaan viitsinyt näyttäytyä toisten poikien seurassa alasti, joten lintsasin kaikki koulu-uinnit yms. Sitten kerran luokkaretkellä yks opettaja pakotti mut menemään suihkuun toisten kanssa, kun olin ollut melkein viikon peseytymättä ja vaihtamatta vaatteita. Hiki haisi varmaan aika lailla. Kyllä siinä sitten riitti toisilla pojilla nauramista kun näkivät mut alasti. Ilkeitä kommentteja tuli joka puolelta. Itku oli silloin herkässä. Sitten joskus 16-17 vuotiaana tajusin ettei näin voi enää jatkua. Otin itseäni niskasta kiinni ja aloin laihduttaan. Tiputin parissa vuodessa yli 50 kiloa. 18-vuotiaana olin normaalipainoinen, aloin käymään salilla ja mulla oli vihdoin tyttöystävä. Hävettää vieläkin ajatella että olin sellainen läskipallero joskus nuorempana.

      • Kilm-

        Heh, hyvä tarina. Kaikkien läskien teinipoikien pitäis ottaa susta mallia ja alkaa laihduttaan jos haluavat joskus saada tyttöystävän.


      • Anonyymi

        Mulla se on ongelma kohta useita kertoja tiputtanut 20g ja vielä on siellä läskiä mulla on sellainen voimannostaja kroppa joten en langanlaihaksi haluaisi enkä pääse pakkoajatuksia asiasta rasva imu


    • isissoturi

      Nyt voi liittyä transuksi HOMOPAPIN jalkapuihin

    • vanhus123
    • Pappuroinen

      Ylipainoisella aikuisella miehellä erektio-ongelmia. Eli olit trolli tai ei pyri normaalipainoon.

    • herkuntoisj

      kauheen kannustavaa porukkaa tääl jee, no sama se. Nyt on kevyttä oloa oottaa poikakaverii...

    • seksioloogi

      laihduta hyvä mies vähintään 20 kiloa
      tee 10 km lenkki joka päivä hölkäten syö paljon vihanneksia jätä rasva pois ja kahvi
      ole selibaatissa vähintään vuoden ajan.

      näillä ohjeilla sitten vaan eteenpäin

    • kivessyöpä123

      osta peniksen kasvu pillereitä

      • Juha_14_nytJuha_21

        Vihdoinkin kunnon neuvo, tilasin heti 1000 kpl ja sain kaupanpäälle vielä 1,5 litraa hevoshormoonia!
        Kyllä nyt varmasti alkaa mela kasvaa kiitos vinkistä vielä!


      • Anonyymi

        Ei ne kasvu pillerit voi vaikuttaa jos on rasvaa ja läskiä munan ympärillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne kasvu pillerit voi vaikuttaa jos on rasvaa ja läskiä munan ympärillä

        Ei ne vaikuta muutenkaan. Pelkkää huuhaata.


      • Anonyymi

        Ei ne toimi dum


    • Anonyymi

      Sun mitää laihduttaa jos näät roska ruokaa heitä se roskikseen tai rikose pesäpallo maillalla ja syö terveerisesti

    • Anonyymi

      Rasvaimu 899e-1290e yksityisellä. Mene julkiseen terveyden huoloon saat ilmaiseksi sano että sattuu/tuntuu epämukavalta liikkua ja hygienia syyt ym

    • Anonyymi

      Kannattaa syödä terveellisesti,ja käydä lenkillä.kun olet 15, käy salilla. Siten se käy.Ja pidät roskaruuan kanssa kurin. Hyvin menee!

    • Anonyymi

      Minullakin on sama ongelma! Koitin itseäni kerran laihuttaa nuppineulalla puhkaisemalla mutta ei tuntunut toimivan, pippelini tulee melkein perseestä ulos kun on niin valtava, mutta sisäänpäin kasvanut

      • Anonyymi

        Pieraisin uimahallin saunassa ja lauteilta lähdettyäni huomasin pari senttiä munaa jonka päätin laittaa taskuun seuraavaa käyttöä varten


    • Anonyymi

      Pieraisin niin leensi pari senttiä munaa housuun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe