PRINCE EI KÄY KAUPAKSI !

OU NOU!

https://secure.lippu.fi/prince-Lippuja-helsinki.html?affiliate=ADV&doc=artistPages/tickets&fun=artist&action=tickets&key=607187$1523240&jumpIn=yTix&kuid=200674&from=erdetaila

Aikeisempina kertoina lipuista on tapeltu, mutta nyt ennakkomyynti takkuilee.
Vain alakatsomon etuosa on tätä kirjoittaessani varattu täyteen, kaikkia muita lippuja on yhä saatavilla. Käykö niin, että nyt konsertti peruuntuu vähäisen kiinnostuksen vuoksi?

18

1614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tond

      Voi viimeikin ihmiset on tullut järkiinsä HYVÄ SUOMI

    • anttir-

      No itseasiassa useampikin sanoi olleensa kiinnostunut mutta vajaa puolitoistasataa euroa halvimmista lipuista yllätti.

      • Mitä sä sekoilet

        Kalleimmat liput on 137 ja halvimmat 115.


    • Paffiaivo

      Kalliit hinnat ja korkea peruuntumisen riski. Ikävä yhtälö. Toivottavasti ei peruuta, vaan laskee hintoja kohti h-hetkeä. Jenkeissä muutamaan keikkaan oli päässyt 25 taalalla.

      Itse odottelen tuonne heinäkuun puolelle ja ostan huutonetistä tarjoten alle ovh:n. Trokarit voivat alkaa tuossa vaiheessa olemaan kypsiä myymään ja nielemään tappioita.

    • Muhahahahaha

      No nyt alakatsomoonkin saa lippuja. Peli on selvä. Konsertti on peruttu! Prince on homoutensa myötä menettänyt ainakin suomalaisten luottamuksen. Harmillinen paikka.

    • juuhhniinpä4

      Ei siihen maailma kaadu jos Prince ei käy kaupaksi tai konsertti peruuntuu.

      Äijän on pitänyt jo muutamaan otteeseen tänne tulle ja aina on peruttu ties mihin syyhyn vedoten, joten peiliin katsominen kannattaa tässäkin tapauksessa artistin suorittaa jos liput ei mene kaupaksi.

    • kalle träkuk

      Kuka on Prince? Joskus 80-luvulla sellainen hukkapätkäneiti oli hetken pinnalla vinkumassa, mutta sehän muutti nimensä Häkkyräksi. jonka jälkeen tyyppi on ollut "the artist formerly known as talented".

    • Sacco&Vancetti

      Mun kaverilla oli vessan seinällä juliste jossa tyyppi istuu prätkän selässä. Mä kysyin kuka toi on, hän sano en mä tiedä. Tää oli lähemmäs kolkytvuotta sitten. Mut se jotenkin summaa koko asian.

    • Daddy Pop

      Juliste on elokuvasta Purple Rain (1984), jonka pääosassa näytteli Prince. Hän myös ohjasi elokuvan ja sävelsi, sanoitti, sovitti ja tuotti sen musiikin. Levyn soundtrack oli USA:n albumilistan ykkösenä puoli vuotta. Prince oli kuitenkin noussut amerikkalaisten lauluntekijöiden eturiviin jo edellisellä albumillaan 1999. Näiden lisäksi ainakin Sign 'o' the Times kuuluu jokaisen itseään arvostavan rockin, popin, funkin ja r&b:n keräilijän hyllyyn.

      1990-luvulla nimenmuutokset ja muut oudot tempaukset peittivät suuren yleisön silmiltä sen tosiseikan, että mies on aikamme parhaita lauluntekijöitä ja muusikoita. Tällä vuosituhannella Prince otti käyttöön alkuperäisen nimensä ja teki myös yeisöystävällisempää musiikkia kuin 1990-luvun loppupuolen yhä hämmentävämmiksi ja massiivisemmiksi menneet kokeilut (tripla-albumeita, uskonnollista julistusta ja instrumentaalijazzia). Musicology (2004) oli ensimmäinen "normaali" Prince-levy pitkään aikaan, ja palautti miehen huipulle niin kaupallisessa kuin taiteellisessakin mielessä. Seuraava levy 3121 (2006) menikin suoraan jenkkilistan ykköseksi, ensimmäisen kerran sitten vuoden 1989. Prince on yhä mustan musiikin ruhtinas, eikä hänen asemaansa legendojen joukossa uhkaa enää mikään, ei edes hän itse. Ja livenähän mies on aina ollut sellaisessa vedossa ettei parempaa ole.

    • JK

      TAITAA PERUUNTUA

    • HomoPRinssi

      Nyt on 27.6.2011 ja ainoastaan alakatsomon etuosa on loppuunmyyty. Muihin paikkoihin on rutkasti vielä lippuja jäljellä.

      Hahaha kuinka ironista. Nyt kun viimein Prinssi albertti olisi valmis esiintymään Suomessa niin kukaan ei halua mennä häntä katsomaan. Voi voi taisi prinssi menettä suomalaisten luottamuksen. Mitäs perui kaikki aikaisemmat suomen keikat. Homoksi syntynyt homoksi vanhenet. PS. pese meikit pois Prinssi. Hahahahahahahahaha

      hah
      a
      hahaha
      ha
      a
      ha
      ha
      haahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahahhaahahahah

    • onhan...

      ... tuohon keikkaan vielä aikaa. Voi olla parempikin tunnelma kun katsomossa on vain niitä jotka tulevat paikalle rakkaudesta musiikkiin.

    • Paffiaivo

      Kun tarkastelee hieman tarkemmin Lippupalvelun myynnistä katsomoittain, huomaa että tuollaiset 65% on lipuista myyty ja ennenkaikkea kalleimmista kategorioista. Uskon, että konserttipäivän lähestyessä myynti vilkastuu, puhumattakaan paria päivää ennen. Prince aloittaa Euroopan kiertueensa 30.6 Pariisissa ja mikäli keikka menee hyvin (myynnillisesti), muutkin keikat toteutuvat.

      Eli - pari viikkoa sitten pidin keikkaa epätodennäköisenä, mutta kun ei vielä ole peruttu, niin varmastikin toteutuu. Ja täysi Hartwall todistaa maagisen keikan.

    • Paffiaivo

      Korjataan edellistä. Joku aktiivinen fani (lähde prince.org) oli selannut läpi nuo katsomot ja arviolta noin 10000 lippua on jo myyty (max noin 13000). Eli keikka ei jää ainakaan lipunmyynnin takia toteutumatta, mutta ainahan jotain muuta voi tulla eteen.

      Pariisin avauskeikka 30.6. on sitten ei enempää eikä vähempää Stade De Francella, kapasiteetti 80000. Lipunmyynti ei ole siellä sujunut aivan satasella, joten eilisen Montrealin keikan jälkeen Prince lensi Ranskaan ja juuri äsken (ma 27.6 klo 21:00) heitti studiokeikkaa Canalplus:lla. Yleisö aivan pähkinöinä ja on se kumma, jos ei tuolla esityksellä mene tuollaiset 10000 lippua lisää. Harvoin, jos koskaan olen nähnyt musiikkivieraan varastavan noin totaalisesti koko ohjelman.

      On se vedossa ja bändi myös.

    • loveprince♥

      jaahas mutta prince on paras artisti ja myös kitaristi koko maailmassa. kunnioitan häntä suuresti.

      • lkfnlh

        Hah hah, aika hyvä heitto.


      • hyvä heitto
        lkfnlh kirjoitti:

        Hah hah, aika hyvä heitto.

        ja kaiken lisäksi totta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe