Mulla on tullut veristä vuotoa kohta varmaan jo viikon. Ei voi olla kyse tavallisista kuukautisista, koska ne olivat juuri pari viikkoa sitten. Vuotoa tulee kohtuurunsaasti ja joka kerta kun pyyhkii, tulee verta. Alavatsakin on hieman kipeän tuntuinen. Mulla on ollut ennenkin välivuotoa (aina silloin tällöin, ei joka kerta), mutta ollut todella niukkaa ja kestänyt 1-2 päivää.
Olen 25 v. En voi olla raskaana enkä käytä e-pillereitä.
Välivuotoa vai mitä ihmettä?
4
85
Vastaukset
- KivutonZ
Käyppä gynellä! Ei kuulosta normaalilta. Mulla just oli sama tilanne ja löyty myoomia kohdusta. Kannattaa hoidattaa. Tsemppiä!
- Mhmm
Vielä pari päivää katselen, ja sitten on pakko mennä... Onko myooma(t) helposti hoidettavissa?
Luulin jo tuossa illalla, että vuoto olisi loppunut, mutta ei, taas oli pikkareissa verta... Alavatsaakin sattuu yhä. - KivutonZ
Mhmm kirjoitti:
Vielä pari päivää katselen, ja sitten on pakko mennä... Onko myooma(t) helposti hoidettavissa?
Luulin jo tuossa illalla, että vuoto olisi loppunut, mutta ei, taas oli pikkareissa verta... Alavatsaakin sattuu yhä.Jos vuotavia myoomia on niin kyllä ne hoidetaan kuntoon, mut eihän sitä tiedä mikä sun vuodon aiheuttaa, joten kannattaa vaan selvittää, stressaahan se itseäkin tuo tilanne kun huolettaa mikä on! Eipä se helppoo oo mennä aina lääkäriin mut koeta mennä kuitenki!
- kanssasisar
hei nuori nainen.asiaan voi liittyä erimoisia syitä mm myomat ,polyypit ,tulehdukset ym.mutta tilaa aika lääkäriin ja jos ei rahasta ole kiinni niin yksityigynelle.tk,n kautta joutunee odottamaan naistentautien klinikalle kiireellisyysasteesta riippuen joitakin viikkoja.mä olen jo varttuneenpi nainen ja mulla on 35vv saakka ollut erilaisa välivuotoja aika ajoin ja syynä voi olla hormonaaliset häiriöt,kuten mulla,sekä kaksi kertaa nisastu polyyppi kohdunkaulalta,ei satu mutta aiheutti yhdynnän jälkeistä verentuloa ja välivuotoa sillointällöin.ei kannata pelätä ,saathan apua ja selvyyden t kanssasisar
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069