Ilman turhia introja suoraan asiaan. Miten mielestänne olisi sujuvin tapa aloittaa keskustelua ihastukseni kanssa facebookissa? Miten itse haluaisitte mahdollisen ihastuksen tai tuntemanne henkilön osoittavan kiinnostusta facebookin kautta? Jos te olette itse saaneet ehdotuksia yms. facebookissa, niin sanokaa mitkä niistä toimivat ja mitkä eivät.
Älkää vastatko "Hei. Miten menee?" -ehdotuksilla ja perustellen: "Jos tykkäätte toisistanne, niin juttu kyllä luistaa.", sillä en ole todellakaan varma onko tunne molemminpuoleinen.
FB on tällä hetkellä ainut vaihtoehto (ei nähdä koulussa enkä tiedä hänen numeroaan).
Mielipidettä kiitos. Varsinkin tyttöjen näkökulmaa.
7
254
Vastaukset
- ._.
no paha tiätysti sanoa ku en tunne teistä kumpaakaan... Ehkä voisit yrittää jutella aluks vaa jotaki ihan arkista vaikka harrastuksista(?). yleensä ihmisten on helppo puhua itsestään, etenkin jos kysymys on yksinkertainen. Tai sitten mä vaan luulen niin. Toivottavasti jollain on enemmän ja parempia ehdotuksia :)
- asdfasd
Lähetä kirje!
- Aloittaja - 93
Voisinkin, mutta kysymys olikin mitä minä kyseiseen yhtydenottoon kirjoitan. Koska en tosiaankaan tiedä hänen tunteistaan, en voi vain laittaa mitä tahansa ja saada silti vastausta. Näin ollen minun on ikään kuin voitettava hänet puolelleni, eli luoda hänelle kiinnostusta minua kohtaan.
Koska en ole sinut naisten ajatusmaailman kanssa, kysynkin uudestaan:
Mitä kyseisessä viestissä pitäisi olla? Pitäiskö sen olla treffi-kutsu vai pitäiskö sen olla MitenMenee-tyyppinen? Suoraan sanottuina vai vihjaillen?
- Teinpäs näin
Itse sanoisin asiat mieluumin suoraan kuin vihjaillen :--) Ainakin tulee itsellesi selväksi, onko vastapuoli kiinnostunut vai ei ja säästytään väärinkäsityksiltä. Alkuun voit vaikka jutustella "miten menee" - tyylillä, kysyä kuulumisia, jutustella muista asioista jne. Sitten vaan pamautat, että "Olisi btw ihan mukava nähdä tässä joku kerta, kiinnostaisiko lähteä vaikkaa leffaan/kahville seuraksi?"
Itse tein kutakuinkin samalla tyylillä ja tuotti näillä näkymin tulosta :> Poika tosin oli ilmeisemmin tutumpi minulle kuin tämä vastapuolesi sinulle. Tsemppiä! - nmnmnmnmnmnmnmnm
Pitää olla itsevarma! lähde rennolla ja luottavaisella asenteella juttelemaan. aloita vaan vaikka 'mooi!' tai jtn ja kysele kuulumisia ja kysy mitä se aikoo tehä nytte kesäl ja just niiinku tossa jo joku sanoki että voisit kysyy just et ois kiva nähä lähitistä jonnekkii ulos tai jtn. Jos et tunne häntä hyvin niin kannattaa ensin olla isommassa porukassa kaverien ja hänen kanssa niin tulee rennompi olo ja sitten vasta kaksisteen c(:
- näin meillä
Kannattaa ehkä kuitenkin alottaa keskustelu jollain tyylii moi, hei, moro, terve jne.
Anna jutun luistaa ja kysy esim haluaako hän tutustua, tai jotain muuta vastaavaa..? - hegestia
Kannattaa just aloittaa tollee "normi" keskustelulla, just miten menee, mitä aiot tehä ens vklp jne settiä.. Jos tyttö vastailee mielestäsi ns. kiinnostuneen (eli siis tässä tarkoitan, että jaksaa puhua sun kanssa) oloiselta, niin kannattaa jatkaa.. Sitte muutaman tommosen normichatin (jotka on kuitenki mieluummin enemmän ku kolme kysymystä, ja voit toki kertoo itestäski jottain mitä oot hommaillu jne) jälkeen, voit pikku hiljaa alkaa siirtyä ns. ehdottelevalle puolelle.. Jotkut tytöt saattaa hieman säikähtää jos kysyt suoraan että lähdetkö treffeille.. kannattaa kysyä hienovaraisemmin jotain "hei, leffoissa on nyt tää uus leffa ..... lähtisikkö katsoon sen mun kans" :) Jos tyttö vastaa ei, niin ei se mitään, joka tyttö ei voi kiinnostua.. Toisaalta, jos haluat tutustua tyttöön paremmin, ei ehkä kannata mennä leffaan, koska siellä istutaan hiljaa (ja mahdollisesti myös kiehnätään).. Jos tyttö on esim menossa kaupungille vklpna, niin sano että "vois nähä vaikka".. jos tyttö vastaa "pitää kattoa" tyylillä, niin siinä vaiheessa voisin jo vähän harkita, että sitä ei ehkä kiinnostais.. mutta ääh, me naiset ollaa nii hiton vaikeita ja erilaisia näissä asioissa että vähän paha sanoa.. D:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11536Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva182877Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2767Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42721- 101718
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks28718- 7684
- 60673