Miten saan Ford mondeon vm-04 sumuvalon (EI pyöreä) umpion vaihdettua? Miten siis sen saa irti etumaskista? Olis kiire saada apua ennen seuraavaa katsastusta!
sumuvalon umpion vaihto.. KIIRE
10
4459
Vastaukset
- dtyt
Maalaa sen lasit mustaksi, mihin niitä sumuvaloja tarvitset?
Eihän ne mMondeon valot edes palaessaankaan valaise mitään. Ihan turhat kapineet. Siis aerosolia, ja lasi mustaksi, ja sumareiden sulake irti.- Sicke Sumari
Samat sanat poistin koko sumualot koska polttimot oli kärähtänyt ja muutenkin
kyseiset valot ovat täysin turhat, tosin jotkut lippispojat ajelevat sumarit kokoajan
päällä korostaakseen kosliaan joissa vanteet ja pakoputkenpä on arvokkaampia
kun itse auto mutta ei he sitä itse vielä tiedosta..
- fdgdfgggg
Ainaki aikasemmissa mondeoissa on ollu sellaiset vedettävät tapit (2kpl per umpio) jolla lähtee umpio irti maskista ja siitä sitten helpompi vaihtaa, monikaan ei tätä tiedä.
- ????
juu niin on kyllä ajovalojen umpiossa, mutta ne ei ole sumareiden umpion lähelläkään......
- fogg
Kiva että joku muukin on samaa mieltä noista sumuvalojen tehosta, kokeilin usein sumussa laittaa niitä päälle ja pois, muut valot oli välillä poissa välillä päälllä, mutta en ikinä huomannut että ne olisivat valaisseet edes tienpintaan asti, siis silloin kun olisi tarvinnut ihan sumuvaloa...
Keulamaski, kojelauta ja läpivientien teko tuntui aika projektilta että olisi asentanut kunnon lisävaloja, kai sekin mahdollista on? - Mondeojeejee
Alappa katella sieltä edestäpäin. Puskurin alareunassa olevan reiän kautta saat irroittettua sen ainoan sumuvaloa kiinnipitävä ruuvin. Sen jälkeen sumarin yäreunasta pienen ruuvarin kanssa kampeamaan klimsejä auki. Siitäpä se sumari sitten lähteen eteenpäin ja ulos koko paketti.
Aja etupyörät sopivan korekkeen päälle ( 2 kertaa kakkosneloset palat vaikka) niin näet sinne puskurin alle ja sisään, missä se pirun ruuvi on ja mitä olet tekemässä.
Tämä pätee sellaisille kantikkaille sumareille ja sellaiset sinulla on.- Anonyymi
Kiitos ,täytyypä kokeilla jos vaikka onnistuis.
- Anonyymi
Tämä on toimiva ohje. Kiitos.
- Näin on
Kyllä irtoo 3lla pultilla ;)
- Anonyymi
Lyö lekalla irti
T, Köffffff hahhaaaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1647323Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334429Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1202535- 682092
- 881543
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2121495Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731121Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202151031- 481009
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225977