Ensiviikolla pitäis tosiaan olla vähän viileämpää ja se on hyvä kun on ma-ke sytotiputus ,veikkaan että tälläsellä helteellä saattas pikkasen tulla huono olo hoitojaksolla. Maanantai aamuna hypätään sit koko perhe autoon ,mies menee lasten kans pitämää hauskaa siksi aikaan kun minä olen tipassa n.6h, sellasen päivä loman pitävät ;D
Onneksi lupasivat viileämpää
6
78
Vastaukset
- Pettynyt!
Aloitan maanantaina päivittäisen, "loistavan" elämän.
Eikös se radioaktiivinen säteilylähde loista?
Nuo sytotouhut ovat käsittääkseni muutamaa astetta vakavampia juttuja kuin pelkkä säteileminen?
Seuraavan viikon maanantaisen leikkauksen jälkeen joskus selvinnee joudunko samaan sytorumbaan vai vältynkö siltä.- C37
Toivottavasti vältyt se on aina parempi jos ei joudu sytopuolelle. Tsemppiä nyt vaan kovasti sinulle ja toivotaan parasta!!!
- -ra
C37 kirjoitti:
Toivottavasti vältyt se on aina parempi jos ei joudu sytopuolelle. Tsemppiä nyt vaan kovasti sinulle ja toivotaan parasta!!!
Sytotiputukset ovat aika kova rääkki elimistölle.Säteet ovat helppo juttu sen rinnalla.Minuutin antavat säteitä,mikäli on pitkä matka sairaalaan on matkat tietysti rankat,Minä sain 25 kertaa peräjälkeen s'teit',sytoja 6 kertaa kolmen viikon välein.
- -09......
-ra kirjoitti:
Sytotiputukset ovat aika kova rääkki elimistölle.Säteet ovat helppo juttu sen rinnalla.Minuutin antavat säteitä,mikäli on pitkä matka sairaalaan on matkat tietysti rankat,Minä sain 25 kertaa peräjälkeen s'teit',sytoja 6 kertaa kolmen viikon välein.
Minulle annettiin 6.sytostaatti hoitoa ja 25.sädehoitoa,sädehoidot viitenä päivänä viikossa viiden viikon ajan.
Sytostaatit annettiin kolmen viikon välein,elimistö ehti toipumaan ennen seuraavaa tiputusta.
- se oli silloin se
mäkin sain sytoja 6 tuntia,rintayöpä potilaat saavat n. 1-2 tuntia,joten kai se sitten tuntuun erilaiselta jälkeenpäin.tiputuspäivä oli ok,ja pari seuraavaa päivää oli huono olo.näin se puoli vuotta meni ja nyt kaikki ok.tsemppiä teille jotka ootte hoidossa.
- -ra
Tiputus päivän jälkeen seuraava viikko oli vaikhea,toinen viikko jo helpompi,ja sitten taas tuli tiputus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3955923- 805298
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484326- 523921
- 523709
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1623400Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003164Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky513158- 432269
- 492195