Käsittääkseni Kiinassa saa eniten rahaa kun on hyvä virka. Voisiko suomalainen maahanmuuttaja päästä hyville palkoille jos liittyy kiinan kommunistipuolueeseen ja pyrkii johonkin Virkaan esim Pekingissä? Itselläni valtiotieteen maisterin tutkinto, joten hyväksytäänkö se johtaviin virkoihin. Palkka saisi olla alkaen 6000 eur/kk
Vai syrjivätkö kiinalaiset ulkomaalaisia?
Virkamieheksi Kiinaan, onko mahiksia?
3
232
Vastaukset
- Ainakin
kansainvälisten firmojen, tai vaikka EU-työn kautta suomalaisetkin ovat päässeet Kiinaan töihin, ja ihan ovat olleet tyytyväisiä. Show me the money tyyli vaan ei Kiinassa pure, vaan pitää ensin panostaa perusteellisesti työ-ihmissuhteisiin että sinut otetaan vakavissaan.
Kommaritietoja meikäläisellä ei ole, lol.- VM.
enpä usko että yksityiset firmat palkkaa valtiotieteen maisteria, ja eu:lla töissä, on monesti huonot palkat. Mutta eu-lle voisin kyllä mennä töihin jos hyvä virka aukeaa.
mutta haluan nimenomaan Kiinan valtion ja kiinalaisten julkisyhteisöjen palkkalistoille virkamieheksi. niin ja mitä enemmän palkkaa, ja mitä vähemmän vastuita sen parempi. olen kiinnostunut ns lume-työstä koska siinä on vähemmän vastuita, mutta palkka voi olla hyvä
- s9ddd
Kannattaa puhua kiinaa sujuvasti ja englannin taidon olla natiivitasolla, että sopii edes yrittää. Vaikka tuskinpa edes tulet tuollaista työtä noin vain löytämään, tai ainakin saat tehdä järkyttävästi töitä sen eteen ja omistaa loistavan tuurin. Mutta eihän mikään yrittämästä estä.
PS. Tuota valtiotieteiden maisteria on hieman hankala uskoa, kun äidinkielen taitokin rajoittuu pieniin alkukirjaimiin ja yläastetason välimerkkivirheisiin. Onhan meitä moneen junaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423