Olin menossa naimisiin, ja luulin että aviomieheni rakastaa minua. Sisareni oli kaaso, ja luulin että valintani osui oikeaan, mutta kaikki taisikin mennä päin mäntyjä.
Sulhanen tunnusti vähän aikaa sitten, että on pettänyt minua sisareni, eli kaason kanssa. On kamalaa, että hän tuli tekemään sen juuri häiden alla. Olen unelmoinut häistäni niin kauan, ja sitten tapahtuu tämä.
Kaaso ei edes kadu tekojaan. Hänen mukaansa sulhanen rakastaa ainoastaan häntä, ja olen tyhmä jos kuvittelen tästä enää häitä syntyvän.
Mitä minun pitäisi tehdä?
Sulhanen petti kaason kanssa
4
1030
Vastaukset
- Nooooo.....
Lopettaa satujen keksiminen ja hankkia vaikka harrastus?
- muikku__
Tulee hieman myöhässä, mutta toivottavasti sulla menee nykysin paremmin. Vai miten sulla menee?
Toivottavasti siskosi tuli järkiinsä tai edes otit etäisyyttä, sillä tuskin tekee hyvää olla väleissä ihmisen kanssa, joka petti luottamuksesi. Kuuluuhan siskojen olla toistensa ns. parhaita ystäviä. - Avioerojuristi.
No voittehan silti mennä naimisiin, niin saat sen miestä olet aina unelmoinut eli häät.
- Petetty morsian
Menee ihan hyvin, olen väleissä siskoni kanssa koska en voi vihattakaan häntä ja hän on katunut asiaa. En mennyt naimisiin, en pystynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665151Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1293757Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483194Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652257Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4501964Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771648- 631365
- 641306
- 2611107
- 471082