...2007.tällä palstalla oli monia ihania syöpäpotilaita,mm. Ihme Sopa,Kevät mielinen,Zom.Muumi äiti..ja monia muita.
Mitä teille kaikille kuuluu nyt vuonna 2011,lämpöisenä kesäkuun iltana,kirjoittakaa te kaikki ja kertokaa miten teidän syövän jälkeinen elämä on mennyt.
Minä sairastin rintasyövän vuonna 2006,olen parantunut , viime viikkoisessa ja viimeissä ,viisi vuotis kontrollissa todettiin että olen terve ja jos sairastun uudelleen syöpään,se on uusi syöpä,ei entisen uusiutuminen., elämä jatkuu,lapset aikuistuu ja pian muuttavat pois kotipesästään..
Teille kaikille vuoden 2006-2007 syöpäpotilaille,jos vielä joskus seuraatte tätä perustamaanne syöpäpotilaiden keskustelu palstaa...KIRJOITTAKAA kuulumisenne:)
Vuonna...
80
335
Vastaukset
- -11 -syöpään sairas
Minäkin haluaisin kuulla jotain näistä vuoden -07.syöpäpotilaista jotka perustivat tämän palstan .
Arkistossa on heidän kirjoituksiaan ja luettuani niitä huomaan että heillä on ollut täällä erittäin hyvä yhteishenki,syöpäpotilaitten vertaistukea parhaimmillaan. - M:M.
Sydämmeliset onnittelut 5 kontran puhtaista tuloksista siinä on jo aihetta juhlaan totta tosiaan.
2008 suolisyöpänen toivottaa sinulle nyt ,ja on paikallaan kakkukaffeet sinulla ja miksei tilkka likööriäkin liene paikallaan.;-) - Syöpäklinikka sanoo
"ja jos sairastun uudelleen syöpään,se on uusi syöpä,ei entisen uusiutuminen"
Mahtaako olla ihan noinkaan? Eiks se solutyyppi ratkase sen, onkos se uusi, vaiko entisen syövän uusiutuminen?
Kyllä mulla pidetään uusitumisena vaikka edellinen oli 1995 ja nyt uudelleen puhkesi 2010, niin tätä sanotaan saman syövän uusiutumiseksi. Se näet katsottiin patologin vastauksesta solutyypistä näin olevan.
Nykyisin suhtaudutaan niin että syöpä voi olla lepovaiheessa todella kauankin. Näinkin kauan. - -ra
Tosi mukavaa olisi jos jotakin kuulisi 07 potilaista.
- ex syöpäpotilas 101
Mutta Ira miksi et soita vanhoille ystävillesi?
- -ra
Olemme puhelimitse yhteydessä.Viimeksi muutama päivä sitten soitti yksi meikäläisistä.Iloinen yllätys.
- .
Aloitusviesteissä mainituista osa on menehtynyt, kas kun et -RA maininnut asiasta kun muuten asioitaan olet toitottanut täällä....
- -ra
On jokaisesta pois menneestä ollut täällä aikaisempaa juttua.
- ;(((((((((((
Niin, miksi et vastannut aloittajan viestiin samalla tavalla kuin tuossa on vastattu, eli kertonut että osa heistä joita aloittaja kaipaa ei enää voi vastata? Osalle se on täysi mahdottomuus, valitettavasti.
Sen sijaan vastasit näin:
"-ra
12.6.2011 06:29
0
Avaa Sulje
Tosi mukavaa olisi jos jotakin kuulisi 07 potilaista. "
Ja jatkoa:
"-ra
12.6.2011 17:38
0
Avaa Sulje
Olemme puhelimitse yhteydessä.Viimeksi muutama päivä sitten soitti yksi meikäläisistä.Iloinen yllätys. "
Eli olet yhteydessä ja kuitenkin annat käsityksen että olisi mukava kuulla heistä.
Koeta nyt päättää........- Mikä oleellista
Ihme saivartelija olet. -ra tarkoitti elossaolevien kuulumisia.
- samaa miettinyt
Oleellista on se, että hän olisi voinut mainita aloittajalle että sattuneista syistä osa mainituista nimimerkeistä _ei_ enää valitettavasti voi kirjoitella palstalla...
Iltaa, olen uusi täällä ja hyvää kuuluu minulle.
Pikkuvaivoja on ollut, ne ovat kuitenkin hoidettavissa onneksi.
Toivon vesisateita, nurmikko kaipaa kunnon kastelua.- 1+1
Claudia; mukava kuulla että sinulle kuulu nyt hyvää. Oletko jo toipunut suolistojutustasi?
Sama täällä, sadetta toivon, sekä luonnon että itsekkäästi omasta puolestaniEn ole siitä toipunut, oireet ovat poissa mutta käytän Metrodiazolia, joka häätää sitä bakteeria. Minä sain sen antibiootista johtuvan suolistotulehduksen, ja se voi joskus uusia kun kuuri on ohi, jos se uusii hakeudun heti sitten taas hoitoon.
Onhan tämä harmittavaa, onneksi tämä on hoidettavissa:)
- -ra
Sama täällä.Luonto kaipaa jo vettä ja niin minäkin.
- Lirkutinna
No Irkku meeppä suihkuun ja juo vettä,sillä pääset siitä vaivasta:)
- -ra
Kävin sairaalan labrassa siellä ei kauaa tarvitse odottaa niin muin tervarissa.Onneksi saa valita missä verinäytteet otetaan.
- 10+18
Joo ei oo helppoo kun on kiirelinen ja aikaa menee odottamisenn,hyvä että oot löytänyt nopeen paikan kokeiden ottoon.
- Heitä kaipaan
Kaipaan eniten Elisamaa. Hän tuki kaikkia kärsiviä ja puolusti sorrettuja. Raspikurkku oli samaa maata.
- Lusiina4=Korri
Onhan palstalla Lusiina 4,joka tekee samaa asiaa,tai luule ainakin omasta mielestään:(
- lusiina4
Lusiina4=Korri kirjoitti:
Onhan palstalla Lusiina 4,joka tekee samaa asiaa,tai luule ainakin omasta mielestään:(
No ehken minä ole mikään naispuolinen Robin Hood kuitenkaan, vaikka mieli tekisi ;-).
- -07...............
lusiina4 kirjoitti:
No ehken minä ole mikään naispuolinen Robin Hood kuitenkaan, vaikka mieli tekisi ;-).
.heh,kyllä sinä korvaat kaikki vuoden -07.syöpäpotilaat,ihmesopa .ym.jää toiseksi sun rinnallasi,olet aito tsemppaja:)
- lusiina4
-07............... kirjoitti:
.heh,kyllä sinä korvaat kaikki vuoden -07.syöpäpotilaat,ihmesopa .ym.jää toiseksi sun rinnallasi,olet aito tsemppaja:)
Jaaa, taitaa olla sarkasmia tuo ;-). Tuon ajan syöpäpotilaat lienevät luku sinänsä, en kyllä vertaa itseäni heihinkään.
- guga se oli
oliko elisama se entinen murhamies joka täällä kirjotteli vai paateriko se oli se murhaaja
- rituli.
guga se oli kirjoitti:
oliko elisama se entinen murhamies joka täällä kirjotteli vai paateriko se oli se murhaaja
Oliko elisama sitte murhannut jonkun? se oli kiivas ja kiukkuinen henkilö...
- rituli.
rituli. kirjoitti:
Oliko elisama sitte murhannut jonkun? se oli kiivas ja kiukkuinen henkilö...
ira se yllytti elisamaa toisten kimppuunn, oli muka niin avutonta ja kilttiä, että...
- Yllytti hyvinkin
rituli. kirjoitti:
ira se yllytti elisamaa toisten kimppuunn, oli muka niin avutonta ja kilttiä, että...
Tuo on totta, riitelyä alusta alkaen.
- syöpäpotilas-11
joo oot tosi ainutlaatuinen siinä asiassa että et kunnioita millään lailla syöpäsairaita ihmisiä,ivalet heitä täällä jatkuvasti,outo huvi ihmisellä.
- Niina.
Lusiina 4.ei ole syöpäpotilas,vain syövän sairastanut pysytyy aidosti tukemaan toista syövän sairastanutta.
Vuoden -07.kirjoittajat olivat kaikki syöpäpotilaita ja tukivat toisiaan,mm. Seija on myös yksi heistä, hän oli ainutlaatuinen tuon ajan tukihenkilö. - lusiina4
Paljastan viimein miten saatte minut täältä pois: elekää puhuko mulle tai minusta mittään. Jooko?
- vaihda laa heti
lusiina4 kirjoitti:
Paljastan viimein miten saatte minut täältä pois: elekää puhuko mulle tai minusta mittään. Jooko?
sä oot tosi dorka,kerro nyt ne ILOT mitä saat kun kiusaat syöpäpotilaita tällä tavalla.Potilasparat jotka sun kohteeksi joutuvat,oot antanut tosi hyvän kuvan ittestäs,ja kuulut tähän sarjaan missä ihminen on ihan väärällä alalla duunissa.
- lusiina4
vaihda laa heti kirjoitti:
sä oot tosi dorka,kerro nyt ne ILOT mitä saat kun kiusaat syöpäpotilaita tällä tavalla.Potilasparat jotka sun kohteeksi joutuvat,oot antanut tosi hyvän kuvan ittestäs,ja kuulut tähän sarjaan missä ihminen on ihan väärällä alalla duunissa.
Lapsi kulta. Minä en ole hoitoalalla koskaan ollutkaan ja eläkeläisenä millekään alalle en enää "vaihda" joten kaunista loppukesää vaan sinullekin ja parantavia hoitoja.Ollaan ihmisiksi.
- silipatihippan
lusiina4 kirjoitti:
Lapsi kulta. Minä en ole hoitoalalla koskaan ollutkaan ja eläkeläisenä millekään alalle en enää "vaihda" joten kaunista loppukesää vaan sinullekin ja parantavia hoitoja.Ollaan ihmisiksi.
kirjoitikos sinä ennen kägösen nimellä
- lusiina4
silipatihippan kirjoitti:
kirjoitikos sinä ennen kägösen nimellä
Noup, kyllä Kägönen oli Kägönen ja Lusiina on Lusiina, siis kaksi eri henkilöä, kuinka niin?
- Päivystävä nick, L4?
lusiina4 kirjoitti:
Noup, kyllä Kägönen oli Kägönen ja Lusiina on Lusiina, siis kaksi eri henkilöä, kuinka niin?
Oletpa ahkera päivystämään jos viittaa nimimerkkiisi. Vaikka lupasit lähtemään pois............
- lusiina4
Päivystävä nick, L4? kirjoitti:
Oletpa ahkera päivystämään jos viittaa nimimerkkiisi. Vaikka lupasit lähtemään pois............
Nykyajan teknikalla ei tarvitse päivystää ;-).Ja toki saan vastata kysymyksiin!
- Kansankynttilä
Päivystävä nick, L4? kirjoitti:
Lupasit lähtemään kirjoitetaan oikeasti lupasit lähteä.
- -ra
Saman neuvon annan minäkin omalta osaltaniEo sitä yksin viitsi kirjoitella.
- -ra
lusina älä välitä noista änkyröistä.ei heillä ole asiaa muuta kun yrittää jotakin kiusata.Minut obat jättäneet rauhaan kun en usein enää kirjoita.Ovat ottaneet sinut kiusattavaksi. Joku heillä täytyy olla jota härnätä,ne voi jättää omaan arvoonsa.
- 3+10
kiitos ira että olet lopettanut kirjotamisen joka ikisestä askeleestasi täälä.Ootko hankkinut sen blogin vihdoinkin:)Kiva kun vihdoinkin oot tajunnut tän palstan tarkoituksen.Jos sais ton Korrin myös ymmärtään asian.
- Potut pottuina
Juu voi, mutta kuka ehdoin tahdoin haluaa pilata oman kesänsä ja mahdollisen lomansa ilkeilyn mereissä, en minä ainakaan.
Nautitaan kesästä! Ainahan voi kirjoittaa millä nikillä milloinkin, ei täällä kenenkään tarvitse tunnnistaa :-). - -ra
Kirjoitan silloin jos näen jotain nokittavan.Minä sain enemmäm kuin oman osani.mutten toivo jotta ketään mokattaisiin jatkuvasti.Ikävä kyllä on ihmisiä jotka nauttivat mollaamisesta,ja mitä pahemmin sen paremman mielen saavat.
- piltti pienoinen
onko nuo kaikki kuolleet eikös elisa ja rapsi poistuneet joteski oudosti
- Pakko kirjoittaa
Taas valehtelet,kirjoitat koko ajan,miksi?
- Ei mollattu
Tulin huomanneeksi, että muita syöpäpotilaita ei mollattu! Vain -ra ja Lusiina4-nimimerkeille tuli runsaasti palautetta, jatkuvasti.
- Born to be wild
Ei mollattu kirjoitti:
Tulin huomanneeksi, että muita syöpäpotilaita ei mollattu! Vain -ra ja Lusiina4-nimimerkeille tuli runsaasti palautetta, jatkuvasti.
Näin näyttääpi olevan. Ja ne ketjut joissa mollataan, saaneet eniten kommentteja ja lukijoita, mistä johtuu?
- -ra
Olisipa vieläkin.Välillä palstalle ei kirjoita oikein kekaan.Minulle ja Lusiaanalle tulee kaikkein ilkeimpiä vastauksia,
- lusiina4
Aivan -ra. saapa sanoa jotta enpä ole täällä reaalimaailmassa kokenut yhtä ilkeitä kommenteja kuin täällä syöpäsairaiden palstalla.Ihmist eivät yleensä käyttäydy toisiaan koht näin. Ehkä tämä kun saa puskista huudella, riohkaisee kaikki kukkae kukkimaan ;-).
- 16+9
Mnkäköhän takia juuri teille kahdelle?Mietippä sitä. Ookko kuullu koskaan "niin metsä vastaa jne"?
- .........
Ra: Anna jo olla,älä aloita tuota samaa virttä enää.
- 5+11
Ira kerro siitä kauppa jutusta,se kiinostaa lukioitaJa miten siinä on edetty. Korrin ei tartte vastata, ei oo syöpäpotilas,eikä kuulu tälle palstalle,kun vain tajuis itte sen.
- Ähäkutti ra ei kerro
älä -ra kerro näille uteliaille mitään oikeusjutusta. Lopettakaa haaskat. Saalista ei ole-
- Päivystävä Korri
Joo,Lusiina näinhän se on,mutta kyllä se kertoo.Oot taas päivystämässä täällä,miksi?Lupasit lähtee pois!
- Kaikille avoin
Sinulle 5 11 otako ylläpitäjän roolin, ei kannata. Lusiina4 ei sinua noteraa.
- Pääkö pehmeni
Näettekö Korreja joka puolella, eihän täällä ole edes sillä nimimerkillä. Ai jai, kuvitteletko useaa kirjoittajaa yhdeksi? Taitaa helle olla pehmittänyt pääsi.
- lusiina4
Juu hän on tainnut käydä muilla palstoilla ja tuo imimerkki on sieltä juuttunut mieleen, tais olla NIIN kivaa :-)).
- syöppis vaan.
Lopettakaa jo aikuiset ihmiset,vai kakaroitako olette?
Älytöntä jauhaa tällaista joka päivä SYÖPÄPOTILAIDEN palstalla.
Ei ihme että syöpää sairastavat eivät enää viihdy palstalla.
Osaisitte edes hävetä.. - Häiriköt kuriin
Miksi hävetä, kun täällä on muutama häirikkö, jolle pitääkin laittaa jauhot suuhun. Syöpäkään ei oikeuta käyttäytymään miten vain, häiriköt täältä pesee.
- lusiina4
Samaa mieltä. Minä en oikeille syöpäpotilaille ilkeile enkä syöpä-asioille, mutta turpatrupaduurit, täältä tosiaan pesee :-)).
- Åke G.
lusiina4 kirjoitti:
Samaa mieltä. Minä en oikeille syöpäpotilaille ilkeile enkä syöpä-asioille, mutta turpatrupaduurit, täältä tosiaan pesee :-)).
Mutta JAKSAT jauhaa p...aa täällä päivästä toiseen-tunnista toiseen,lopeta p....n kirjoittaminen sinä niin muutkin lopettaa,olet yllyttäjä.
Kirjoita asiaa jos sinulla sitä on syöpäpalstalle. - lusiina4
Åke G. kirjoitti:
Mutta JAKSAT jauhaa p...aa täällä päivästä toiseen-tunnista toiseen,lopeta p....n kirjoittaminen sinä niin muutkin lopettaa,olet yllyttäjä.
Kirjoita asiaa jos sinulla sitä on syöpäpalstalle.Eläpä pauha itse jaskaa. Voi sanoa myös että niin metsä vastaa kuin sine´ne huudetaan.Ja minä jaksan tarvittavan kauan, olen vahva. Ja vielä: minä olen tunnistettava, nimimerkkini näkyy sinisellä, joten :ÄLÄ LUE!
- provosoitunut.
Olen sielusiskosi,LUSIINA.minäkin olen sinnikäs ja kaikessa samaa mieltä kanssasi: tää paska porukka pitää täällä saada hiljaiseksi: minäkään en ole ikinä sairastanut syöpää,luuraan vain muuten syöpäpalstalla:
sinä osaat hyvin provosoida täällä,kumpa oppisin sen taidon sinulta: minäkin haluan provosoida ihmisiä
Jatka samaan malliin,ystävä kallis,tulket huomaamaan että jossain vaiheessa palsta on sinun,saat sen mitä haluat.
Nautin lukea täällä siksi,koska sinä pidät koko ajan yllä kinaa täällä: mitä palsta olisi ilman kinaa ja paskan jauhantaa: ei mitään,kuollut palsta.
Ihailen sinua,olet niin taitava käsittelemään syöpäpotilaita,haluan olla siinä yhtä hyvä kuin sinäkin olet.Jatkathan,älä ikinä lopeta äläkä muuta tyyliäsi.- lusiina4
Nyt on kyllä tapahtunut karmea väärinkäsitys. Et ole sielunsiskoni, niitä nimittäin on erinomaisen harvassa, mutta anyway, sinä et kuulu heihin ;-).
Minun kanssani ei tarvitse olla samaa mietltä, vaan on erinomaista vaihtaa erilaisia näkemyksiä ja mielipiteitä. Tavoitteenani ei ole saada "tätä porukkaa hiljaiseksi" en vaan hyväksy kaikkea lokaa mitä täällä esim -ra:n päälle heitetään.Tuon sen jatkossakin myös ilmi.Siitäkin provosoidutaan jos en kirjoita mitään. En myöskään halua tältäkään palstalta mitään erityistä. Minä en ole hän, joka toivoo palstan kuolemaa, se on ihan eri henkilö.Yksin ei voi kinata.
Lopuksi erikoinen ajatusmaailma sinulla: en lainkaan ajattele kirjoittaessani että "käsittelisin potilaita", se lienee sinulle tunnusomaista.Tyyliäni en muuta.
Kuitenkin sanon että muutaman ilkeilijän lisäksi täällä on ihan mukavia ihmisiä kirjoittamassa.He yrittävät kirjoittaa täällä väliin jotain asiallista, mutta he eivät saa mitään vastetta kirjoituksilleen. Sinä et taida kuulua heihinKÄÄN.
"Ihailen sinua". Valitettavasti en voi sanoa ajattelevani samoin sinusta.
Kuitenkin: toivotan myös sinulle rauhallista ja seesteistä kesäillan jatkoa. - provosoitunut.
lusiina4 kirjoitti:
Nyt on kyllä tapahtunut karmea väärinkäsitys. Et ole sielunsiskoni, niitä nimittäin on erinomaisen harvassa, mutta anyway, sinä et kuulu heihin ;-).
Minun kanssani ei tarvitse olla samaa mietltä, vaan on erinomaista vaihtaa erilaisia näkemyksiä ja mielipiteitä. Tavoitteenani ei ole saada "tätä porukkaa hiljaiseksi" en vaan hyväksy kaikkea lokaa mitä täällä esim -ra:n päälle heitetään.Tuon sen jatkossakin myös ilmi.Siitäkin provosoidutaan jos en kirjoita mitään. En myöskään halua tältäkään palstalta mitään erityistä. Minä en ole hän, joka toivoo palstan kuolemaa, se on ihan eri henkilö.Yksin ei voi kinata.
Lopuksi erikoinen ajatusmaailma sinulla: en lainkaan ajattele kirjoittaessani että "käsittelisin potilaita", se lienee sinulle tunnusomaista.Tyyliäni en muuta.
Kuitenkin sanon että muutaman ilkeilijän lisäksi täällä on ihan mukavia ihmisiä kirjoittamassa.He yrittävät kirjoittaa täällä väliin jotain asiallista, mutta he eivät saa mitään vastetta kirjoituksilleen. Sinä et taida kuulua heihinKÄÄN.
"Ihailen sinua". Valitettavasti en voi sanoa ajattelevani samoin sinusta.
Kuitenkin: toivotan myös sinulle rauhallista ja seesteistä kesäillan jatkoa.Kiitos erinomaisen asiallisesta vastauksestasi kirjoitukseeni,vastasit aika nopeasti,en tarvinnut odotella kauaa.Anteeksi jos olen joissakin asioissa käsittänyt väärin kirjoituksiesi tarkoituksen,tietenkin
olen joissakin asioissa kanssasi täysin erimieltä ja joissakin täysin samaa mieltä.
Siinä olen kanssasi samaamiletä että on mukavaa notkua syöpäpotilaiden palstalla ja ärsyttää heitä riitaan.
Olen luonteeltani riidanhaluinen ihminen,riitelen koko ajan,mieheni kanssa,lapsieni kanssa,naapureiden kanssa,työpäaikallakin olen riitapukarin maineessa.
Tällä palstalla luen vain ja ainoastaan riitaketjut,muut ketjut jätän lukematta täysin,enhän ole syöpäpotilas joten syöpä kirjoitukset ei niin paljoa kiinnosta ja ne syöpäketjut ovat aina asiallisia,ei niissä riidellä.
Luen aina sinun viestisi ja sinun ketjut,kaiken mitä kirjoitat: olen aina varma että silloin saan nauttia riitelyn lukemisesta kun nimimetkki Lusiina kirjoittaa,hyvää jatkoa taas,sielun sisko,en taida ehtiä enempää kirjoittamaan sinulle ,mutta pysy palstalla,älä ikinä vaihda palstaa,tämä palsta hiipuu pois ilman provosoivia ja niin kauniita kirjoituksiasi. - lusiina4
provosoitunut. kirjoitti:
Kiitos erinomaisen asiallisesta vastauksestasi kirjoitukseeni,vastasit aika nopeasti,en tarvinnut odotella kauaa.Anteeksi jos olen joissakin asioissa käsittänyt väärin kirjoituksiesi tarkoituksen,tietenkin
olen joissakin asioissa kanssasi täysin erimieltä ja joissakin täysin samaa mieltä.
Siinä olen kanssasi samaamiletä että on mukavaa notkua syöpäpotilaiden palstalla ja ärsyttää heitä riitaan.
Olen luonteeltani riidanhaluinen ihminen,riitelen koko ajan,mieheni kanssa,lapsieni kanssa,naapureiden kanssa,työpäaikallakin olen riitapukarin maineessa.
Tällä palstalla luen vain ja ainoastaan riitaketjut,muut ketjut jätän lukematta täysin,enhän ole syöpäpotilas joten syöpä kirjoitukset ei niin paljoa kiinnosta ja ne syöpäketjut ovat aina asiallisia,ei niissä riidellä.
Luen aina sinun viestisi ja sinun ketjut,kaiken mitä kirjoitat: olen aina varma että silloin saan nauttia riitelyn lukemisesta kun nimimetkki Lusiina kirjoittaa,hyvää jatkoa taas,sielun sisko,en taida ehtiä enempää kirjoittamaan sinulle ,mutta pysy palstalla,älä ikinä vaihda palstaa,tämä palsta hiipuu pois ilman provosoivia ja niin kauniita kirjoituksiasi.Oikeille syöpäpotilaille, jotka kirjoittavat asiasta ja asiaa, iloaan ja surujaan en kirjoituksiani yleensäkään osoita. Lempparikohteita olette te hapatukset, jotka kirjoituksillanne pilaatte koko palstan. Sinun ilkeällä luonteellasi ja minun vastineillani sinun kirjoituksiisi ei ole syövän kanssa mitään tekemistä.
"Olen luonteeltani riidanhaluinen ihminen,riitelen koko ajan,mieheni kanssa,lapsieni kanssa,naapureiden kanssa,työpäaikallakin olen riitapukarin maineessa."
Sen huomaa kirjoituksistasi että olet niissä omillasi ja elementissäsi. Sosiaalinen ihminen ei edes osaisi kirjoittaa noin kuin sinä kirjoitat. - lusiina4
lusiina4 kirjoitti:
Oikeille syöpäpotilaille, jotka kirjoittavat asiasta ja asiaa, iloaan ja surujaan en kirjoituksiani yleensäkään osoita. Lempparikohteita olette te hapatukset, jotka kirjoituksillanne pilaatte koko palstan. Sinun ilkeällä luonteellasi ja minun vastineillani sinun kirjoituksiisi ei ole syövän kanssa mitään tekemistä.
"Olen luonteeltani riidanhaluinen ihminen,riitelen koko ajan,mieheni kanssa,lapsieni kanssa,naapureiden kanssa,työpäaikallakin olen riitapukarin maineessa."
Sen huomaa kirjoituksistasi että olet niissä omillasi ja elementissäsi. Sosiaalinen ihminen ei edes osaisi kirjoittaa noin kuin sinä kirjoitat.Ai niin ja vielä:
Osallistuitko tuohon aloitukseen "asiallista keskustelua" vai ihanko vain tähän mieleiseesi myrkynheittoketjuun? - 4+8
lusiina4 kirjoitti:
Oikeille syöpäpotilaille, jotka kirjoittavat asiasta ja asiaa, iloaan ja surujaan en kirjoituksiani yleensäkään osoita. Lempparikohteita olette te hapatukset, jotka kirjoituksillanne pilaatte koko palstan. Sinun ilkeällä luonteellasi ja minun vastineillani sinun kirjoituksiisi ei ole syövän kanssa mitään tekemistä.
Sen huomaa kirjoituksistasi että olet niissä omillasi ja elementissäsi. Sosiaalinen ihminen ei edes osaisi kirjoittaa noin kuin sinä kirjoitat.Minä huomaan että ' provosoituneen 'kirjoitukset ovt pilailua,ei kukaan oikeasti kirjoita noin ja kerro olevansa riidanhaluinen:))))
- Älkää lietsoko
4+8 kirjoitti:
Minä huomaan että ' provosoituneen 'kirjoitukset ovt pilailua,ei kukaan oikeasti kirjoita noin ja kerro olevansa riidanhaluinen:))))
Juu, kyl Lusiina sen ymmärsi, mutta oli toista mieltä ;-).
- 100+100=200
Älkää lietsoko kirjoitti:
Juu, kyl Lusiina sen ymmärsi, mutta oli toista mieltä ;-).
Kyllä lusiinan kirjoituksiin palstalla taitaa joku jo kypsyä;-)
Niin metsä vastaa kuin sinne huudat.Se koira älähtää,johon kalikka kalahtaa.
- Häiriköille kyytiä
Ainoat jotkat saavat Lusiina4:ltä kyytiä ovat palstan ilkeilijät/häiriköt ja sekös heitä harmittaa. Minusta on hienoa, että meillä on th:n ammatti-ihminen palstalla.
- lusiina4
Aivan. En suostu myöntämään että olisin palstan riidanhaastaja ja -kylväjä, vaikka jotkut mielellään sen asian niin haluaisivat osoittaa olevan.Ottaa se varmaan päästä kun ei pääse päsmäröimään kuka saa palstalle kirjoittaa ja kuka ei.
Laitettaisko vähän kevennystä ;-)?
Hullu käveli sairaalan pihalla ja veti hammasharjaa narussa perässään. Lääkäri tuli vastaan:
- Sinullahan on komea koira!
- Koirako? Hammasharjahan se on, hullu vastasi.
Lääkäri meni hämillään pois. Hullu kääntyi sanomaan hammasharjalle:
- Kuulitkos, Musti, se uskoo mitä vain. - pattilainen
lusiina4 kirjoitti:
Aivan. En suostu myöntämään että olisin palstan riidanhaastaja ja -kylväjä, vaikka jotkut mielellään sen asian niin haluaisivat osoittaa olevan.Ottaa se varmaan päästä kun ei pääse päsmäröimään kuka saa palstalle kirjoittaa ja kuka ei.
Laitettaisko vähän kevennystä ;-)?
Hullu käveli sairaalan pihalla ja veti hammasharjaa narussa perässään. Lääkäri tuli vastaan:
- Sinullahan on komea koira!
- Koirako? Hammasharjahan se on, hullu vastasi.
Lääkäri meni hämillään pois. Hullu kääntyi sanomaan hammasharjalle:
- Kuulitkos, Musti, se uskoo mitä vain.jos tunsit elisaman niin kerro jotain sellaista mitä hänestä teki niin iiihanan
- lusiina4
pattilainen kirjoitti:
jos tunsit elisaman niin kerro jotain sellaista mitä hänestä teki niin iiihanan
Mitä, puhutko minulle :0?. Piti oikeis kutistaa kommentit jotta näen kuka täällä puhuu kenellekin.
- Aina valppaana!
-ra ei ole kirjoittanut paljon tässä aloituksessa, mutta Lusiina4 kirjoitti ja kirjoittaa yhä runsaasti. Hän sanoi puolustavansa iraa, siksi hän on koko ajan kuulolla...
Aivan turhaan hän odottaa -ran tuloa. Lusiina4 rakastaa vaan kirjoittamistaan.- Älkää lietsoko
Miten sinun kommenttisi liittyy syöpäpotilaan iloihin ja suruihin?
- Miksi Lusiina?
Lusiina 4=Korri huseeraa ihan omiin nimiin tällä palstalla.Miksi hän on täällä,sitä en tajua.Ei ole syöpäpotilas,eikä ymärrä syöpäpotilaita,väikka kuinka väittää muuta.
Lusiina miksi roikut palstalla? Lue viestit mitä saat ajatuksella, ja mihin tulokseen tulet?- lusiina4
Osallstuitkos sie tuohon erektiokeskusteluun?
- lusiina4
lusiina4 kirjoitti:
Osallstuitkos sie tuohon erektiokeskusteluun?
.ja vielä:
Positiivareilta:
ONNEN VIISI SÄÄNTÖÄ: 1. Jos pidät jostakin, nauti siitä. 2. Jos et pidä jostakin asiasta, vältä sitä. 3. Jos et pidä jostakin asiasta etkä voi välttää sitä, muuta se toisenlaiseksi. 4. Jos et pidä jostakin asiasta, et voi välttää sitä, etkä voi tai halua muuttaa sitä – hyväksy se sitten. 5. Voit hyväksyä jonkin asian muuttamalla asennettasi sen suhteen. -Jose Silva
- -ra
Mukavaa jotta tänne joku kirjoittelee,kunhan ilketdet jätetään pois,niin on paljon mukavampaa lukea.eikös vain..Olemme nuorimman tyttären kanssa joka päivä uimassa eilen Kaitalammella,tänään kaupungiss,huomenna Lauttasaaressa.Voi kun tämä helle helpottaisi,Asunto on tuli kuuma kuin pätsi vaikka kaikki ikkunan ovat selällään yötä päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938