hih, jos vertaa...
TÄÄLLÄ EI MITÄÄN HUOLTA KANNETA MAAILMAN ASIOISTA!
Minkä ympärillä se ajatuksenpuolikas pyörii?
Tuolla joku oikein kysyi, millainen tämä 50+ palsta on oikein.
7
139
Vastaukset
- lejanna
Yx neljännes, jota täällä käytän, pyörii vain ja ainoastaan oman peräpeilini ja sen viihtyvyyden ympärillä.
Niin paljon pahaa ja ilkeyttä on maailmassa, että täällä olen pelkästään itsekäs narsisti. Huolta meistä jokainen saa kokea liikaakin päivittäin.
Muualla saan käyttää kaikkia taitojani, täällä keskityn pelkkään oleiluun.
Onhan muita palstoja, jos tämä tuntuu liian simppeliltä.
.- verditti
Siinäpä viisaita sanoja. Kas kun en älynnyt?
- lejanna
verditti kirjoitti:
Siinäpä viisaita sanoja. Kas kun en älynnyt?
Sinä senkin Adonis, kettuiletko minulle?
.
- stickme
Älä ny viitti, eilenen päivä meni ihan hyväntekeväisyyteen.
Kaljut, rumat motoristit lasten asialla.
Mitä ite teit, kiljuit täällä netissä...muita tekemään jotain? - Meriläinen
No jälleen taas tään prkl. helteen ympärillä.
Mutta onneksi on luvassa viileää ja sateita, niitä kaipaa minä ja luonto. - Ota joskus rennosti!
Et sitten tullut ajatelleksi, että S24:ssä on useita palstoja, ja elämää on muuallakin kuin S24ssä.
Miksi pitäisi keskustella tärkeistä asioista pelkästään oman ikäryhmän kanssa? Piooneista voi keskustella puutarhapalstalla, vaikka ikä olisi 50 . Yhteiskuntapalstalta löytyy monia hyviä aiheita. On köyhyys, rasismi, Euroopan unioni, eläinten suojelu ym..
Tämän palstan olen olettanut yhdistävän ihmisiä nimenomaan iän ja siihen liittyvien asioiden osalta. Käyn useilla palstoilla ja pidän ikäryhmäpalstoja lähinnä turinapaikkoina. Ehkä olen käsittänyt palstan tarkoituksen ihan väärin. Riippuu mihin vertaat. Ei sinua noilla asiallisemmilla palstoilla näy.
Pitkään ajatuksenpuolikas äsken pyöri vain juotavan ympärillä kun tuli tuolla metsässä könyttyä tuntikausia ja mukana ei veden tilkkaa. Nyt se alkaa pyöriä sen ympärillä mitä otan mukaan retkelleni merelle...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3021822IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk471589Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1541291Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021141- 1431128
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.791071Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701047Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73973Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48932Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta155899