nalle-karhu siin kamerassa!! =))))))))))))))))))))))
Hitsi minkä kokoinen ♥ ihana ♥ !!
Olipa pikku
26
75
Vastaukset
- Myy-Pikkuinen
Taas unohtui linkki... =)
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3080328.jpg - 25
Kesäisen lauantai-illan sä vietät kattomalla nettikameraa ?
- Myy-Pikkuinen
Niin ja näytät sinäkin täällä olevan tuijottelemassa pulinoita!! Tuo karhu oli tuolla klo 22.44 hei erkki, tiäkkö! Nyt taidan avata ihan vitun kylmän oluen, nam!! =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- 25
Tästä keskustelusta on siivottu kirosanoja.
Vähänks noloo .
Ei se mulle kuulu näkyy vaa. Sun ikäsenä meikä ei kotona launtai-iltoja istunu. - Myy-Pikkuinen
25 kirjoitti:
Tästä keskustelusta on siivottu kirosanoja.
Vähänks noloo .
Ei se mulle kuulu näkyy vaa. Sun ikäsenä meikä ei kotona launtai-iltoja istunu.Kyllä minä ne kirosanat näen, arvaas miksi?? Vähänkö sinulle noloo!! =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- rantapallo,,
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Niin ja näytät sinäkin täällä olevan tuijottelemassa pulinoita!! Tuo karhu oli tuolla klo 22.44 hei erkki, tiäkkö! Nyt taidan avata ihan vitun kylmän oluen, nam!! =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Elä hyvä lapsi juo sitä olutta, tulee pömppä vatsa. LOL !
- Myy-Pikkuinen
rantapallo,, kirjoitti:
Elä hyvä lapsi juo sitä olutta, tulee pömppä vatsa. LOL !
Pyh, juopoille se pömppä vatsa tulee!! =))))))))))))))
- AA...
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Pyh, juopoille se pömppä vatsa tulee!! =))))))))))))))
ELÄ JUO SITÄ KALJAA, tarttuu tukkaan.
Vai juopot... Niinhän ne muutkin ovat aikanaan sanoneet kauan sitten. - Myy-Pikkuinen
AA... kirjoitti:
ELÄ JUO SITÄ KALJAA, tarttuu tukkaan.
Vai juopot... Niinhän ne muutkin ovat aikanaan sanoneet kauan sitten.JUNHAN, YHDEN IHAN VARMASTI!! =))
- Myy-Pikkuinen
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
JUNHAN, YHDEN IHAN VARMASTI!! =))
SIIS JUANHAN!! korjaus...
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
SIIS JUANHAN!! korjaus...
Menee juopolta senat sakasin...;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))!Joopa joo yhden oluen..... kyllä tollanen sölkötys on vaatinut enemmän kuin yhden oluen....
- Myy-Pikkuinen
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Menee juopolta senat sakasin...;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))!Joopa joo yhden oluen..... kyllä tollanen sölkötys on vaatinut enemmän kuin yhden oluen....
Yksipä hyvinkin!! =))))))))))))))))))))))))
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Yksipä hyvinkin!! =))))))))))))))))))))))))
Seli, seli!
- kolpakko.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
kyllä tollanen sölkötys on vaatinut pervoäidiltäkin enemmän kuin mäyriksen....
- emo ja 2 poikasta
Siellä on nytkin emokarhu syömässä kahden pennun kanssa. Näkyvät selvästi siinä keskipaikan vas. puolella.
ja nyt hyvät yöt. Jestas mikä köriläs!!! Onkohan niillä jotain houkutinruokaa kameran lähellä, haaskaa ei ehkä kun lintuja olis haaskan kimpussa mutta jotain muuta.
- Myy-Pikkuinen
Siellä oli yöllä vieläkin isompi!! Siis sen säkäkorkeus oli varmaan sama ku minun pituus!! Oikeesti se oli hervoton!! =)))
En kyllä haluaisi törmätä karhuun... Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Siellä oli yöllä vieläkin isompi!! Siis sen säkäkorkeus oli varmaan sama ku minun pituus!! Oikeesti se oli hervoton!! =)))
En kyllä haluaisi törmätä karhuun...On ne aika mahtavia.
Me oltiin kerran Ähtärissä sinä päivänä kun karhut päästettiin keväällä ekaa kertaa ulos, iso uros olis halunnut takaisin sisälle ja paukutti tassulla sitä jykevää teräsovea mikä sulki sen pääsyn. Siinä huomasi ihan livenä millainen voima karhulla on.
Oon taas yrittänyt saada ladattua bucketiin videota mutta ei onnistu, ei lataa kuin 31 prosenttia ja sitten singahtaa sataan prossaan ja ilmoittaa erroria,
Siksi tässä on vain yksi kuva mun vihreästä ruusukaunottaresta:
http://s140.photobucket.com/albums/r4/tikkusormi/?action=view¤t=IMG_2795.jpg&newest=1- Myy-Pikkuinen
Haukullinen kirjoitti:
On ne aika mahtavia.
Me oltiin kerran Ähtärissä sinä päivänä kun karhut päästettiin keväällä ekaa kertaa ulos, iso uros olis halunnut takaisin sisälle ja paukutti tassulla sitä jykevää teräsovea mikä sulki sen pääsyn. Siinä huomasi ihan livenä millainen voima karhulla on.
Oon taas yrittänyt saada ladattua bucketiin videota mutta ei onnistu, ei lataa kuin 31 prosenttia ja sitten singahtaa sataan prossaan ja ilmoittaa erroria,
Siksi tässä on vain yksi kuva mun vihreästä ruusukaunottaresta:
http://s140.photobucket.com/albums/r4/tikkusormi/?action=view¤t=IMG_2795.jpg&newest=1Voi hitsi kuin upee ruusu!! Tuollainen ois tosi makee, mistä tuo on, tai mistä noit saa?
- umpimetsää
On siel varmaan jotain houkutusruokaa, koska päivisin tossa käy paljon korppeja ja harakoita.
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Voi hitsi kuin upee ruusu!! Tuollainen ois tosi makee, mistä tuo on, tai mistä noit saa?
Sen nimi on Jade, joltain suurilta taimitarhoilta saattais ehkä löytyä mutta on sen verran uusi lajike että voi olla hankalaa.
Kunhan saan pensaan vähän varttumaan voin yrittää juurruttaa sulle pistokastaimen.umpimetsää kirjoitti:
On siel varmaan jotain houkutusruokaa, koska päivisin tossa käy paljon korppeja ja harakoita.
Näyttää se siellä jotain syövän.Mä en ole ehtinyt päiväkausiin nettiin ennen iltaa ja illalla ei niitä haaskalintuja oo näkynyt.
- Myy-Pikkuinen
Haukullinen kirjoitti:
Sen nimi on Jade, joltain suurilta taimitarhoilta saattais ehkä löytyä mutta on sen verran uusi lajike että voi olla hankalaa.
Kunhan saan pensaan vähän varttumaan voin yrittää juurruttaa sulle pistokastaimen.Ois kyllä hieno, mut kannattais virtuaalikoneistajalle lähettää se pistokastaimen, hän on pikkasen taitavampi tuossa kukkien kasvatuksessa. Minä sitten vain ihailisin ja kuvalisin sitä!! Mutta on se kyllä kaunis kukka!! =))))))
- Myy-Pikkuinen
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Ois kyllä hieno, mut kannattais virtuaalikoneistajalle lähettää se pistokastaimen, hän on pikkasen taitavampi tuossa kukkien kasvatuksessa. Minä sitten vain ihailisin ja kuvalisin sitä!! Mutta on se kyllä kaunis kukka!! =))))))
Tai siis voihan sen minullekkin lähettää niin saa sitten virtuaali kasvattaa sen. =)
NYT!!! Nyt on karhu!
- Myy-Pikkuinen
Heeh, kerkesin, siellä se on vähän kauempana touhuilemassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904