Kun teen uutta laskua tuolla passeli ohjelmalla, en saa kuin muutaman sanan mahtumaan Nimike riville, olen kuullut että sitä saa pidennettyä jollakin tapaa mutta en millään osaa sitä tehdä!
Eli uuden laskun kun avaa siihen saa syöttää tekstiä vain muutaman sanan Nimikeriville, ja sitten pitää jatkaa kirjoitusta seuraavalle riville. Vaikka tilaa olisi hyvin vielä jatkaa samalla rivillä!
Jos joku osaa auttaa niin kiitos kovasti siitä!
PASSELISSA ERIKOINEN ONGELMA?
3
65
Vastaukset
Mitäs Passelin asiakaspalvelu sanoi?
- Laskuttelija
Varmaan järkevintä vaihtaa ohjelmistoa, Passeli on aikansa elänyt. Itse pyörittelin Passelin kanssa kolme vuotta kunnes vaihdoin anders manager -järjestelmään. Ainut, mikä harmittaa on tuo kolme vuotta tappelemista Passelilla. Suosittelisin siis vaihtoa tohon ohjelmaan..
- alk.per.kirjoittaja
Niin, ajattelin aluksi yrittää tätä halvempaa apua täältä netin kautta, pitää varmaan soitella huomenna asiakaspalveluun jos sitten tätä kautta ei löydy vastausta..
Ja tosiaan ehkä se vaihto olisi fiksu idea. Tämä on aikalailla yhtä tappelua tämän kanssa..
Kiitos kuitenkin vastauksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944