Mökki kesäksi!

Mökitön :(

Haluaisin vuokrata mökin koko kesäksi eli Toukokuu-Syyskuu. Olisko kellään tietoa mistä päin kannattaisi kysellä....Oleellisinta mökissä olisi se että oli järvenrannassa ja että olisi sauna!

Kiitos vastauksista jo etukäteen!

27

1436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kk

      Kurussa Keihäsjärven rannalla olisi yksi saunallinen pyöröhirsimökki vapaana koko kesäksi. Perusvarustus, takka, ei kaivoa , puusee, 10 m järveen , hyvä ranta, vene, sähköt,
      TAI
      IsoMustajärven rannalla saunallinen, lautarakenteinen mökki. Järvi vieressä, matala sorapohjainen ranta, näköala länteen ( auringonlaskut !) ei kaivoa, puusee, takka, vene, lisätilana vanha aitta
      Jos kiinnostaa ilmoita kaiakoo( at )suomi24.fi

      • mökitön :(

        Voi olla että sitten mahd ensi kesäksi, vai voisiko vielä saada esim. syksyksi pitkäksi viikonlopuksi ok hinnalla?


    • Laita viestiä, niin kerron enemmän kahdesta siististä mökistä Keski-Suomesta, jotka yksityisessä käytössä, mutta tänä kesänä vähällä käytöllä...

      • mökitön :(

        Moro, olisiko vielä edullisesti esim syksystä? Missä päin mökit sijaitsee? Itse asumme Tampereella.


      • Leen-Marjukka
        mökitön :( kirjoitti:

        Moro, olisiko vielä edullisesti esim syksystä? Missä päin mökit sijaitsee? Itse asumme Tampereella.

        Hei mökitön,Tampereelta,Kaukajärven rannasta löytisi vielä mökki syksyksi.Kauppa ja bussit lähellä.Mökki ja sauna rinteessä,aidatulla laiturialueella grillipaikka.Puucee rinteessä.


    • uuno55

      Hei! Etsitkö siis mökkiä ensi kesäksi? Minulla on sähköistetty mökki, grillikota ja aitta Jyväskylässä rauhallisessa paikassa lammen rannalla. Ei ole lainkaan naapureita. t:Tapsa tapsanmokit.com

    • pienimökki

      Mökki; 1 huone pieni sauna vuokrattavana. Salajärvi, Nastola. Ei kaivoa, puucee.

      • mökkipieni

        Hei,

        kerrotko lisää vuokrattavasta mökistä. Olisin kiinnostunut. Tarkka sijainti, kuvia, hinta esim. koko kesäksi?


      • mökkipieni kirjoitti:

        Hei,

        kerrotko lisää vuokrattavasta mökistä. Olisin kiinnostunut. Tarkka sijainti, kuvia, hinta esim. koko kesäksi?

        Pystytkö laittamaan osoitteesi? Laitan mielelläni kuvia ja sijainnin.


      • siru20

        Hei! Mistähän tota mökkiä vois kysellä?


    • www.tapsanmokit.com

      Hei! Minulla olisi varusteltu mökki mukavuuksin, iso kota, aitta ja kylpytynnyri lähellä Tikkakoskea. Mökkinaapureita ei ole lainkaan.
      Joitakin aikoja on vapaana, mutta ei koko aikaa.
      Erikoisnähtävyydet ja palvelut ovat lähellä.

    • tatutu884

      Sastamalassa, reilu 50km Tampereelta, uusi mökki kaikin mukavuuksin! Pienen, puhtaan metsälammen rannassa, saunasta matkaa järveen n. 20m. Löytyy tiskikone, tv yms. Mökkivieraita varten talviasuttava aitta pihapiirissä. Todella rauhallinen paikka keskellä luontoa.

      • Mökitön

        Moi, onko kuvia ja mahd vuokrata esim heinä-syyskuu?


    • unelmapaikka

      Kaavilta Vaikkojoenvarrelta löytyy tälläinen unelmapaikalla joen rannalla oleva hirsitalo. Rauhallinen pikkukylä Kortteinen . Hirsitalo todella kauniilla paikalla ja iltaurinko laskee hienosti järven toiselle puolelle. yhteensä 94 niliöö ja kuusikin hlöä mahtuu 2h sauna ph iso keittiö oh vh sekä lähes hetaarin hoidettu puutarhamainen tontti. erinomainen rauhaa rakastavalle tai lapsiperheelle. Kalaa ja uimarantaa piisaa. Naapurit kaukana n. 80 m päässä metsän takana. Tarjouksia otetaan vastaan ko. ajalle ja lyhyemmillekin.

    • KL

      Pirkanmaalta mökkiä koko kesäksi? :)

      • Mökitön...

        Kyllä, olisiko sinulla tarjota kohtuu hintaan?


    • Vehmaalainen

      Hei, mulla olisi mökki vuokralle järvenrannalta. Pieni mökki omassa pienessä saaressa, sauna lämpeää puilla...järveen matkaa saunasta 3m.Tule katsomaan ja ihastu.

      • Mökitön

        Moi, olisiko kuvia jossain, ja missä päin paikka sijaitsee? Hinta esim Heinäkuu - Syyskuu?


    • Kiva mökki

      Hei !
      Katso kuvia vuokrattavasta mökistä, osoite on kuusisaari.1g.fi

    • malinw

      Hei!
      Minulla olisi yksi mökki vielä vapaana:

      Se on Nauvossa (Paraisilla).

      Mökissä on kaksi pientä makuuhuonetta (4 sänkyä), sauna, ulkovarasto ja
      ulkohuussi.
      Mökkiin kuuluu soutuvene ja venepaikka pienvenesatamalla, noin 150 metriä
      mökistä. Merinäkymä, mutta ei oma ranta. Kalavedet.
      Porakaivo ulkona.

      Mökki on juuri remontoitu, m.m. uusi terassi on rakennettu, kaikki on
      maalattu, ja laminaattilattia laitettu.


      Hinta: 3700 euroa/vuosi sähkö kulutuksen mukaan jätemaksu (maksetaan
      Turun Seudun Jätehuollolle, noin 120 euroa/vuosi jos itse kompostoidaan)

      Terveisiä Nauvosta.
      T. Malin Westerby
      040-5112705

      Kuvia löytyy täältä:
      http://www.myyjaosta.com/announcements/search-results/1532633/7/3/Kesamokki saaristossa Parainen Varsinais-Suomi Loma-asunnot

    • jtj600

      Hei meillä olis kaksikin vaihto ehtoa täksi kesäksi, soita ja kysy lisää.t.jari 050-3478769

    • jtj600

      Hei! Laitoin jo yhden viestin en tiedä tuliko perille,mutta olis vapaana kaksikin mökki vaihtoehtoa. soita niin kerron lisää.t.jari 050-3478769

    • mökki 20

      Moi. Sammatissa saarimökki, jossa sähköt.
      Sauna saman katon alla.
      Vuosivuokra 3500
      [email protected]

    • Maria56

      Onko mökki jo löytynyt? Meillä olisi sellainen vuokratavana mukavuuksin ( makuupaikat 4 4, makuuparvi lapsille) erikseen sauna rannassa, keittokatos ja suihku/vesivessa ja järven rannalta 5 viikkoa, hinta 600€/viikko. Jos kiinnostaa ota yhteys p.044 7103114.

      Ystterveisin Maria

    • Pate8

      Kesämökki Nilakanrannalla Keiteleenkunnassa
      Soita 0400 647102

    • Riku

      Mökki paljulla myös talvikäyttöön. Matkaa Turusta tai Helsingistä mökille 1h.

      http://www.kolumbus.fi/riku.vihervaara/

    • tapsan2

      Minulla olisi mökki Jyväskylässä. Mökkinaapureita ei ole, mutta palvelut ja erikoisnähtävyydet ovat lähellä. Tiedot ovat netissä: www.tapsanmokit.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe