Bottaan teijän accoja ilmaiseksi niin kauan kuin haluatte. Omistan maksullisen scriptin/botin jokaiseen skilliin joten banneja on turha pelätä. Lähetä nimesi ja salasanasi sähköpostiin [email protected] niin bottaan skillinne vaikka 99 ja jos haluatte voitte lahjoittaa rs rahaa tai p2p pinnejä!
Bottaan ilmaiseksi!
4
52
Vastaukset
- bottaapliis
voitko botata mun str 95-99? voin myös lahjottaa sulle pari millii lähetän sulle nimen ja saliksen ja voit adata mut myös runessa sit
- bottaamistakaipaaava
ethän oo scämmääjä? annan sulle aluks mun 3lvl ukon millä on 56wc nii bottaa sitä ja sitten jos kerkeet nii annan sulle mun 98lvl nii bottaa sitä oon kuullu susta joskus et tohon sähköpostiin ku lähettää viestii nii bottaat ilmasiks ja olit kuulema luotettava mut ihan varmuuden vuoks annan aluks ton mun skillerin vaan :) pistän nyt tulee salarin ja hahmon nimen
- bottaamistakaipaaava
tää on luotettava kehitti mulle wc 56-60 ja nyt se on kehittämäs mun 98lvl ukkoo jeee!
- sadfaced
Tuskin 4 levua WC:tä tulee oin tunnissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770