miks ei saa??

emmimm

mä oon jo 13 vuotias ja äiti ei anna mun olla mun poikaystävän kaa samas sängys koska sitä pelottaa et me tehtäis sitä. mä oon jo 13v!!!!!!! mikä ongelma äidil on. mä haluisin tehä sitä jo mun poikaystävän kaa mutku ei oo mitää paikkaa mis sit voitais koska jos ollaan meillä niin äiti koko ajan tarkkailee eikä mun poikaystävän luonakaa voi tehä sitä. nyt me vaan pussailaa mut haluttais tehä jo vähän muutaki. mut miks äiti ei anna???

16

387

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeukkis

Koska te olette aivan liian nuoria.

• lullaby

voi jestas... te ehditte tehdä "sitä" sitten myöhemminkin. :)
      ei pidä suotta hätäillä, vaikka sä oletkin JO 13-vuotias.

• Ei 13-vuotaiden kuulu tehdä mitään muuta kuin leikkiä barbeilla.

Ei sinulla ole mitään poikaystävää. Se on leikkikaveri tuossa iässä.

• emmimm

siis ei me 13 vuotiaat enää leikitä barbeilla, me ollaan rakastuttu ja halutaa näyttää se toisillemme:))

• nuorena aloitetaan

Tätä nyky-yhteiskunta teettää. Nykypäivänä kun lähestulkoon kaikki mahdollinen tieto on Internetissä kaikkien saatavilla ja tämän myötä myös seksi ja kaikki siihen liittyvä on myös lasten nähtävillä "muutaman klikkauksen" päässä. Onko tämä sitten hyvä vai huono asia? Sitä voi jokainen miettiä. Itse sanoisin, että toisaalta on ja toisaalta taas ei.

Vaikka aikaisemmasta kappaleesta voisi helposti päätellä, niin en ole kuusikymppinen "vanhoja hyviä aikoja" muisteleva, vaan parikymppinen itsekin suuren osan lapsuudestani Internetin parissa viettänyt.

Ketjun aloittajalle:

Äidilläsi ei ole mitään ongelmaa. On ihan ymmärretävää ja inhimillistä, jopa hyvä asia, että hän yrittää viimeiseen saakka estää teitä "tekemästä sitä", eli harrastamasta seksiä. Miksi tuosta seksin harrastamisesta pitää anonyyminäkin puhua kuin se olisi tabu? Ihan luonnollista se on ja täysin normaalia miehen ja naisen välistä kanssakäymistä muistutan kuitenkin, että te olette lapsia.

On ihan ymmärretävää, että 13-vuotiaana kuvittelette olevanne jo lähes aikuisia. Ette todellakaan enää leiki barbeilla tai millään muillakaan leluilla, koska koette olevanne jo lähes aikuisia. En minäkään tuossa iässä enää leikkinyt, ei noista ajoista vielä minun kohdallani ole niin pitkää aikaa, ettenkö muistaisi sitä aikaa ja ajatusmaailmaani.

Karu totuus kuitenkin on, että olette vielä lapsia ja olette liian nuoria harrastamaan seksiä. Kun odotatte vielä pari vuotta, niin homma on kaikkien puolesta ok.

Oli miten oli, tiedän kyllä, että mikäli te oikeasti tahdotte seksiä harrastaa, niin te löydätte siihen ennemmin tai myöhemmin ajan ja paikan. Sanoi sitten äitisi tai kuka tahansa täällä foorumilla mitä tahansa. Muistakaa kuitekin huolehtia ehkäisystä, se on hyvä muistaa alusta asti!

Kehoitan kuitekin teitä molempia miettimään asiaa ja odottamaan vielä pari vuotta.

• Peilfeic

Jos ei keksi muuta paikaa yhdyntään kuin koti, kertoo se jo jotain.

• äiti vm 70

Äitisi on todella fiksu. 13v :n ei todellakaan tarvitse vielä harrastaa yhdyntää. Mitäs jos tulet raskaaksi ?? Onko kuukautisesi jo alkaneet ??

• neuvoja.

Minun mielestä teidän kannattaa miettiä vielä neljä vuotta. Jos sinun sen jälkeen vielä tekee mieli saman pojan kanssa, niin sitten antaa mennä :)

• 15 tyttttttttttttttö

Onko 15v sitten "parempi" ikä tehdä "sitä"?

• Saadajjasdhahda

Mä ymmärrän että haluaisit sitä kauheesti, mutta sun pitää kasvaa. Et ole vielä nainen kunnolla. Ehkä toi 15-16 ikä olis parempi. En määkään halunnu kauheesti seksii 13-vuotiaana. Olet NUORI. ps Tomegle: En usko että 13-vuotiaat haluaisis enää leikkii barbeilla, joo, ymmärrän että oot varmaan itte leikkinny 13-vuotiaana barbeilla, mutta kaikki ei enää varmaan 13-vuotiaana leikkiä barbeilla.

:D

• rinspai

Miks kaikesta pitää tehdä niitä maukkaita kiellettyjä hedelmiä (mm. alkoholi ja seksi)? Oon 16w eli ysiluokkalta juuri päässyt, enkä oo vaivannu päätäni moisilla asioilla vielä.

Tuossa iässä kumppanit vaihtelee, eikä suhteet kestä. "Sen" tekeminen on yksi tapa osoittaa rakkauttaan ja syventää sitä, silti seurustelu on vasta parisuhteen harjottelua (älä vielä!!!). Ehkä alkais kaduttaa n. kymmenen vuoden päästä, kun "se oikea" ei olekaan se ensimmäinen.

Pitääkin kysyä: Haluatko tosiaan hankkiutua raskaaksi 13-vuotiaana? Oletko valmis mahdolliseen äitiyteen ja raskauteen tai aborttiin? Eikö *rakkautesi häneen löydä muita keinoja? Alkaisiko kaduttaa?

Ja ennen kaikkea: Miksi juuri nyt?
      Lapsuutesi on vielä kesken. Et ole vielä ohittanut edes murrosikää. Odota, anna ajan kulua ja kasva. Jos et ole valmis puhumaan vanhempiesi kanssa "niistä jutuista" rakentavasti, olet tuskin valmis edes harkitsemaan asiaa.

Seksivalistusta ei ole turhaan vasta yläasteella, sillekin on syynsä. Ikäisesi eivät osaa vielä ajatella asioita joka kantilta.

Siispä:
      Jos olet vielä saman tyypin kanssa neljän-viiden vuoden päästä, niin mikään ei ole esteenä. Veikkaan, ettei suhteenne kestä niin kauas. Kuvittele itsesi saman tyypin kanssa vielä 20-vuotiaina, ehkä saat jo suuntaa mitä teistä tulee.
      Puhu äitisi kanssa, ehkä saatte nukkua samassa sängyssä. Ehkä huomaat sen riittävän, sillä sekin on jo iso askel. Äitisi välittää sinusta ja suojelee asioilta joita et osaa aavistaakkaan tai ajatellakkaan (elämä on hyvä opettaja).

PS: Jos et ymmärtänyt joitain sanoja tekstissäni, se on vain lisävarmistus siitä, ettet ole vielä valmis.

PPS: Olen itse ainakin huomannut keskustellessani vanhempieni kanssa asiasta kuin asiasta, että heillä on tapana sanoa ei tai juu, muttei perusteluja. Tämä jos mikä turhauttaa.

Odotus palkitaan ;D

• Kosto on suloinen

Mikä ikäinen poikaystäväsi on? Jos hän on jo ylittänyt suojaikärajan eli on 15-vuotias, niin hän syyllistyy "lapsen raiskaus" rikokseen.

Nykylain mukaan seksi alle suojaikärajan eli 16-vuotiaan kanssa on AINA TÖRKEÄÄ lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä!

Ihan vähän aikaa sitten 16-vuotias turkulaispoika tuomittiin vankeuteen lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä! "Uhreina" oli kaksi teini-ikäistä tyttöä. Eli 13-15 vuotiaat tytöt. Poika joutuu maksamaan korvauksia kahdelle tytölle yhteensä 1800 euroa, sekä oikeudenkäyntikorvaukset. Poika merkittiin ikuisiksi ajoiksi seksuaalirikollisten listalle, eikä hän tule koskaan saamaan kunnon työpaikkaa, koska hänen täytyy kertoa työnantajalle rikostaustastaan.

Hyvä puoli asiassa on että sinulla on aikaa tehdä pojasta rikosilmoitus, siihen saakka kun täytät 28-vuotta. Eli jos ja kun poika seksin jälkeen pettää sinua, ei soita sinulle tai muuten vain kohtelee sinua paskasti, niin riittää kun sanot hänelle että aijot mennä poliisille tekemään hänestä rikosilmoituksen. Eiköhän sitten pojatkin opi kohtelemaan tyttöjä kunnolla?

• sadfsgdg

alle kuusitoistavuotiaan kanssa saa harrastaa seksiä alle kuusitoistavuotias jos molemmat haluavat yhdyntää.

• tyttö vm-94

Pakko myntää etten ollu 13vuotiaana etes yksityiskohtia myöten täysin perillä koko seksi-hommista ja luulen ettei sen ikäinen ole täysin kehittynyt etes tajuamaan täysin koko asiaa. Toki me kehitytään eri tahtiin mutta kuitenkin....

ja muuten, ei sulla tai kellään muullakaan 13 vuotiaalla (saati nuoremmalla!!) ole TODELLAKAAN MITÄÄN kiirettä ko hommiin. Itse olen kohta 17v ja vasta nyt oisin täysin valmis, kun tajuankin kaikki asiat eikä mikään askarruta, mutta eipä ole vielä tapahtunut... ja kun tarkkaan mietin, niin jos saisin valita, niin mieluummin näin kuin että 13vuotiaana, huhhuh!

• kjhgfhjkl

Hohhoijaa, taas näitä kysymyksiä joihin vastaukset tietää lukemattakin. Olet IPANA jäkä jäkä jäkä. Tottahan on että 13 v on vasta 13, ei jo. tai no siis kaksitoistavuotiaaseen tietysti jo.
      Äiti ei anna nukkua samassa sängyssä, koska te ette vain nukkuisi. Sen jo tunnustit. Tokihan sulla voi olla poikaystävä. Mutta pussailusta mennään eteenpäin sitten kun pussailu on ihan mahdottoman ihanaa ja kiihottavaa, ei silloin kun se alkaa tuntua tylsältä.

Jos nyt on pakko mennä, niin menkää päivällä, kun äiti ei ole vahtimassa. (Jos se on koko ajan päivystämässä niin hänen toimintansa todella on sairasta.

• KIELLOSSA

Voi voi, älä valita. Itse olen komea mies 27-vuotta ja äidin tossun alla valvonnassa, enkä saa edelleenkään harrastaa tuollaista. En ole edes saanut pussata tai halata ketään koskaan. En saa käydä edes paikoissa, joissa mahdollisia suhteita syntyisi. En tiedä mitä äitä tällä hakee, varsinaista ylisuojelua mielestäni. En osaa edes kuvitella miltä toinen ihminen tuntuisi lähellä. Valitappa sitten vasta, jos olet yli 18 ja edelleen täysin kokematon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      104
      7324
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5243
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3496
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3422
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2534
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1465
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      50
      1298
    Aihe