Isäpuoli II

Namuliini 16

Pekka tuli suihkusta ja suunnisti makuuhuoneeseen.
Mä olin aivan tulessa odotuksesta. Tunsin kuinka paisuin ja kostuin kiimasta.

Ovi oli raollaan makuuhuoneeseen, Pekka istui sängyllä ja runkkasi kaluaan. Se oli todellakin ison näköinen!

Päätin kiusata miestä ja puin nopeasti uudet bikinit ylleni, eivät juurikaan peittäneet kehittynyttä vartaloani. Yläosa oli aavistuksen liian pieni ja terhakat tissit yrittivät ulos.

Huusin Pekalle voinko tulla huoneeseen. Hetken oli hiljaista, mutta sitten sain luvan mennä. Pekka istui sängyllä pyyhe suojanaan.

"Onko nää sun mielestä liian rohkeat?"
Pekka katsoi mua eikä uskaltanut nousta tai liikahtaa.
"Ne sopii sulle todella hyvin." Yritin olla mahdollisimman normaali ja niinkuin en tietäisi Pekan käyneen mun sisälläni.
"Eihän ne oo takaa liian paljastavat?" Alaosa meni pakaroiden väliin pakostakin.

Menin äidin kaapille ja katsoin olisiko siellä uikkareita.
"Silmät kiinni, mä vaihdan toiset." Riisuin itseni alasti Pekan varmasti katsellessa. Pyllistin ottaakseni alaosan pois ja Pekka näki varmasti paljaan ja kostean pilluni.

"Mene makaamaan niin et sitten ainakaan kurki".
Katsoin taakseni kun Pekka oli selällään ja etumus pullotti pyyhkeen läpi. Hiivin miehen lähelle alastomana ja repäisin pyyhkeen pois. Kampesin miehen päälle hajareisin ja hieroin pilluani kalua vasten.

Pekka huohotti ja pyyteli aamuista anteeksi, ei tiennyt mikä oli tullut.
"Katso kun sun iso kulli menee mun pieneen ahtaaseen pilluun..." Pekka tuijotti kun ohjasin kalun sisääni.

Mies oli turhankin innokas ja yritti nopeasti koko kalua sisääni, mutta mun oli pakko rauhoitella. Pekka puristeli isoja terhakoita vaaleita tissejäni voimakkaasti.

Kulli oli jo melkein kokonaan sisälläni kun painoin lantioni alas voimakkaasti. Pekka älähti ja otti lantiostani kiinni naiden mua rajusti. Nojasin seinään Pekas nuollessa tissejäni ja naidessa kuin viimeistä päivää.

"Ssshhh, rauhoitu...noin...hitaasti..uuuhhh!" Käännyin miehen päällä, tiesin Pekan pitävän pepustani. Nostin peppua hitaasti ylös ja alas. Miehen peukalo kiusasi suklaareikääni ja se aiheutti väristyksiä.

Pekka pyysi mut seisomaan äidin meikkipöytää vasten ja tuli taakseni.Katsoin peilistä kun mies tuli taakseni ja kouri heiluvia tissejäni naidessaan nautinnollisesti. Otin pöydästä tukea kun Pekka kaivoi laatikosta pienen sauvan näköisen esineen.

Hitaasti mies työnsi pienen sauvan peppuuni ja hento vartaloni alkoi täristä orgasmista.
"Voih...älä lopeta..."
Kyrpä tuli niin syvälle kuin mahdollista ja suihkutti lämmintä spermaa sisääni.

2

12466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaitsu

      Taidatkäydä kuumana siellä tätä kirjoittelessasi.

      Hyvä kirjoitus. Sai kullini seisomaan

    • Namia

      Tosi ihana juttu! Kirjoita lisää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      135
      3723
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      112
      1460
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1340
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1279
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1154
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1091
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1058
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1039
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1036
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      55
      970
    Aihe