Olen kuullut, että puhelimia voi käyttää mokkuloina, kun on vaikka jossain matkalla, eikä omaa (kodin) langatonta verkkoa voi käyttää. Kuinkakohan tämä sitten toimii Samsungin puhelimissa (itselläni Wave)? Onko joillekkin jo tuttua, että miten toimii? Yhdistämisessä en ole onnistunut itse, siksipä kyselen. Olisin todella kiitollinen jos täältä löytyisi apuja!
Samsungin käyttö mokkulana
4
1393
Vastaukset
- ei apua
minulla on samsung x cover enkä saa millään toimimaan netti yhteyttä tietonkoneen kanssa.nokialla ei mitään ongelmaa.
- cottarainen
pitää olla Samsungin pc suite (vai mikä se nyt olikaan, tulee rompulla puhelimen mukana) asennettuna. Sitten puhelin liitetään usb piuhalla tai bt:llä koneeseen. Pitäis näkyä verkonhallinnassa Samsung-modeemi sillä sitten yhdistää nettiin, voi tarvita soittosarja numeron esim saunalahti *99# Näin mä olen ainaki saanut toimimaan miniläppärissä, mutta hidas netti se kyllä on..
- samsum
samsungin wavessa se toimii näin:
>astukset>liitettävyys>mobiilitukiasema>täppä ylälaitaan jossa lukee mobiilitukiasema siitä lähtee.
Ja alalaidan asetuksissa lisää jos tarvii asetuksia muokata- samsum
..niin ja ei tarvi mitään suiteja eikä piuhoja vaan wifi pitää olla päällä. Taitaa samsung laittaa kyllä senkin automaattisesti päälle kytkettäessä mobiilitukiasema.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2811133- 498677
- 1375415
- 1443714
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572618
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak532190- 281826