Onko tallinnan keskustan lähellä tätä kyseistä ruoka kauppa ketjua? ja jos on, niin missä ja miten pääsee? Kyseessä siis Lidl:n tyylinen ketju
Maxima- ruoka kauppa?
10
1275
Vastaukset
- Tartu mnt 49
- tey
Ei Maxima minun mielestäni ole mitenkään Lidlin kaltainen, enemmänkin kuin City-Market
- MAXIMAAN SILLOIN KÄY
Lidl = alkuperä Saksa
Maxima = Liettua
On hiukka eroja meinaan. - matkaaja61
Maxima löytyy kun menet bussilla nr 2 Virun vierestä, Tallink hotellin edestä. Jää pois seuraavalla pysäkillä joka on nimeltään Keskturg.
Siinä se Maxima näkyy toisella puolella katua.Sieltä löytyy paljon hyvää ja halpaa tuotetta.
Ostan josku tuoretta leipää mukaan alle euron kpl.Kaikki konditoria tuotteet ovat halpoja.Käsirasvat, juomat, karkit jne. - homopomppelisuomipoi
Mielestäni se on vähän Lidlin tyylinen. vaikkakin on liettuasta ja lidli saksasta!
ei se kaupan alkuperämaa tarkoita etteikö voisi olla saman tyylinen kauppa.
molemmissa myydään edullisia ruoka tarvikkeita sekä erätuotteina käyttötavaroita. Itse suosin tallinnassa käydessäni maximassa!
Löytyyköhän tallinnasta vielä säästumarketteja?
samaan kastiin laskisin nuokin kaupat. - trollimummo
Säästymarketteja löytyy, yksi on lähellä Bussiasemaa, toinen Järvekeskuksessa
- säästu market
http://www.smarket.ee/?op=body&id=10
Tallinnan alueella 25
Klikkaamalla pylpyroitä tulee ositteet ja aukioloajat - tey
No ainakin Pärnun Maxima oli kaupungin kallein kauppa, Säästumarket halvin laatikkokauppa ;)
- ksusha
kyllä maximat ja säästumarketit ja comarketit aina nämä prismat ja rimit hinnoissa hakkaa kirkkaasti. se vaan tosiaan ettei ne niin mainosta eli vaikeampi löytää.
esimerkkinä just loppunut maximan oluttarjous.24 sarja alecocin aleksanderia pintin tölkeissä 13.99e
eli jotain 1.03/ litra
enpä muista milloin olisi kunnon olutta saanut tuohon hintaan.
pakko oli isännälle jokunen erä ostaa. ja tutuille. - maxi iela
Kävin Liettuan Maximassa muutaman kerran,kun sattu hollille,eikä tuo nyt ollu Rimiä kummosempi hinnoissa,ei sitten latin latia kotiin tullessa. Siis onnistunut matka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894