Pitkäkilpiset

Ryssät pois

Eilen oli vaihteeksi uskomatonta touhua ABC:n liittymässä kaupungista päin tullessa. Yksi pitkäkilpinen seisoo liittymän ja 6-tien välissä hätävilkut päällä. Toinen siinä liittymän oikeassa laidassa lateraalisesti samoilla kohdin. Ryssä-akka pinkissä mekossa seisoskelee siinä välissä ja ilmeisesti neuvottelee tämän oikealla olleen ajoneuvon kuljettajan kanssa.

Saatana että vituttaa nuo mistään piittaamattomat ja haisevat ryssät.

29

848

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama kirjoittaja

Lisätään vielä sen verran, että aiemmin samana päivänä Imatralla joku pitkäkilpinen Lada Niva ajoi kiihdytyskaistaa neljääkymppiä rekka perässään koko kiihdytyskaistan loppuun ja kaistan loppuessa jarrut lukkoon ja hätävilkut päälle. Näin sitä ajellaan turvallisesti.

• gdehrd6ut6rtuut6uu66

jos oisin ollu rekkakuski ni olisin ajanu päi iha vittuillessani :D

• Liippasi liki

Jos nämä taustapeilit ovat venäläisissä autoissa pakolliset, ei kukaan mustanpörssinkauppias ole muistanut ajokorttia myydessään muistuttaa, että niistä pitäisi myös seurata muuta liikennettä. Liian monia kymmeniä kertoja olen nähnyt ja joutunut kokemaan, kuinka venäläinen kuski toilailee täysin muusta liikenteestä välittämättä poukkoilemalla liikenteessä ennalta mitään varoittamatta. Kaikkein vaarallisinta tämä on tuolla maantienopeuksilla.

• 786t8j7g86786787

kerra yks ryssä ajo 2 kaistasta tietä kaupungissa vasemmal kaistan ja siirty hetkeks oikeelle kaistalle luonnollisesti ilman vilkkua ja sit takas vasemmalle,ite 2 pyöräsellä ajon vasenta kaistaa sen takana eikä luonnollisesti tullu mieleenkään lähteä ohittamaan kun ne vaihtaa kaistaa mite sattuu jne,no mut tää oli pienin moka mitä nyt tuli mielee viimeaikoina

• tere shuhna!

Tulimme tänne ja pysymme päällä!!! NO,no? Mitäs nyt sanot suvaitsematon moukka?

• BYROOOMAANI

Hehe me poltetaan pitkäkilpisiä ryssä koslia

• Tosi-finski!

Eilen oli monta LYHYTKILPISTÄ autoa parkkeerattu Myllysaaren kohdalla nurmikolle ja mikä mihinkin!
      Hitto että ärsyttää tuommoiset mistään piittamattomat..
      Tänään yks LYHYTKILPINEN lähti parkkiruudusta eteeni ja vain hereillä oloni esti kolarin!

• Kilpi ei konna

Älä hyvä ihminen tosi-finski kirjoita tällä palstalla tuollaisia. Ryssät vielä keksivät Myllysaarenkin, mahtavatkohan nurmikotkaan sitten enää riittää.
        Yleensä hereillä olo pienentää huomattavasti kolaririskiä verrattuna nukkuvaan kulkijaan. Mitä näitten kilpien pituuden mittaamiseen, niin moni ei arvaakaan kuinka monta tuhatta lyhytkilpisen auton kuskia nykyään ei edes osaa Suomen kieltä. Naapurimaassa kun saa vaikkapa kuorma-auton ajokortin pienellä tukulla dollareita, vaikkei ikinä olisi kuskin penkillä istunut.

• Tosi-finski!

"kilpi ei konnalle" On sinulla sitten aika paljon ihmettelemistä esim jääkiekkopelin aikana kun Mertaranta selostaa "että maalivahti oli hereillä", heh! Kuulehan tyttö, toi on vaan leikkisä sanonta toi "hereillä" olo, heh!
      Äsken muuten Imatrantiellä oli eräs LYHYTKILPINEN autoilija niin kiireinen kioskiasiakas että auton jätti bussipysäkille ja bussi ei päässyt pysäkille, heh!
      Niin se bussikin oli muuten LYHYTKILPINEN, heh!

• no valida

Hassua miusta oli se, kun tuossa taannoin LYHYTKILPINEN moottoripyörä, jonka nimi lyhenee kahteen kirjaimeen oli parkkeerattu erään hoitolaitoksen invalidipysäköintiruutuun. Mietinpä, minkähän sortin invaliidistä on kyse, kun pääsee mopolla kulkemaan, mutta parkkiruutu pitää olla ihan oven edessä.

• Lunva ipa
        no valida kirjoitti:

Hassua miusta oli se, kun tuossa taannoin LYHYTKILPINEN moottoripyörä, jonka nimi lyhenee kahteen kirjaimeen oli parkkeerattu erään hoitolaitoksen invalidipysäköintiruutuun. Mietinpä, minkähän sortin invaliidistä on kyse, kun pääsee mopolla kulkemaan, mutta parkkiruutu pitää olla ihan oven edessä.

Se ei nyt tuosta selvinnyt, että moottoripyöräkö vai mopo. No ilmiselvästä aivoinvalidistahan siinä kyse on. Liekö invaparkkiruutu sittenkin parempi vaihtoehto, kuin olla liikenteen seassa. Voipi näet tulla lisää invapaikkojen tarvitsijoita.

• Riitta P.

Meneppä sinä pojan kloppi auton käppänälläsi Pietariin päiväksi ajelemaan niin katsotaan kuika ajo vieraassa paikassa luonnistuu. Onhan se nyt hitsi vie täysin selvää, että noin suuressa turistimäärässä joku joskus pysähtyy kadun laitaan ihemettelemään mihin sitä nyt pitikään ajaa. Jos sinulle olisi luotu järkeä päähän, niin olisit mennyt auttamaan pulaan joutuneita turisteja. Jos tämä venäläisturistien provosointi ei lopu, niin täyttyy jatkossa ilmoitella foorumin valvojille!!

• sdfAFF

Olen ajellut autolla Pietarissa sen kymmenet kerrat. Ihan päin persettä ne sielläkin ajelee ja pysähtelee kuka mihinkin. Itse jos teet saman, niin saat miliisiltä ulkomaalaisena sakot saman tien, heh heh.

Los Angelesissa taasen ei ollut moista ongelmaa ja venäläistyylistä ajelua ei juurikaan ollut havaittavissa. Suoranainen ihme, kun 16 miljoonan ihmisen kaupungissa, jossa on 6 miljoonaa autoa (miljoona enemmän, kuin ihmisiä Pietarissa) ei moista poukkoilua suorita kukaan.

• SDF166
        sdfAFF kirjoitti:

Olen ajellut autolla Pietarissa sen kymmenet kerrat. Ihan päin persettä ne sielläkin ajelee ja pysähtelee kuka mihinkin. Itse jos teet saman, niin saat miliisiltä ulkomaalaisena sakot saman tien, heh heh.

Los Angelesissa taasen ei ollut moista ongelmaa ja venäläistyylistä ajelua ei juurikaan ollut havaittavissa. Suoranainen ihme, kun 16 miljoonan ihmisen kaupungissa, jossa on 6 miljoonaa autoa (miljoona enemmän, kuin ihmisiä Pietarissa) ei moista poukkoilua suorita kukaan.

sdfAFF
        Siis venäjällä käyt tankkaamassa ja silti et hyväksy venäläisiä tänne.
        Tuon Los Angelesin olet nähnyt jossain tv sarjassa.
        Ensiksikin Los Angelesissa asuu noin 4 milj. ihmistä.
        Autoja myöskin on noin 4 milj.kpl.
        Liikenne on kaaosmaista.
        Pahempaa kuin esim. Pietarissa, ellet sinä ole siellä Pietarissa sotkemassa liikennettä ja kadun varressa tutkimassa karttaa.
        Ota hieman selvyyttä asioista, ennenkuin täällä urputat.
        Ootkohan edes Pietarissa koskaan käynyt. Taitaa jaäädä tuohon Viipuriin, sillä sieltähän saa jo kympillä ja Pietarissa joudut pulittamaan kymmenkertaisen hinnan.

• sdfAFF
        SDF166 kirjoitti:

sdfAFF
        Siis venäjällä käyt tankkaamassa ja silti et hyväksy venäläisiä tänne.
        Tuon Los Angelesin olet nähnyt jossain tv sarjassa.
        Ensiksikin Los Angelesissa asuu noin 4 milj. ihmistä.
        Autoja myöskin on noin 4 milj.kpl.
        Liikenne on kaaosmaista.
        Pahempaa kuin esim. Pietarissa, ellet sinä ole siellä Pietarissa sotkemassa liikennettä ja kadun varressa tutkimassa karttaa.
        Ota hieman selvyyttä asioista, ennenkuin täällä urputat.
        Ootkohan edes Pietarissa koskaan käynyt. Taitaa jaäädä tuohon Viipuriin, sillä sieltähän saa jo kympillä ja Pietarissa joudut pulittamaan kymmenkertaisen hinnan.

Ensinnäkään en käy venäjällä tankkaamassa ja Los Angelesin tunnen aivan riittävän hyvin, koska olen asunut siellä vuoden elämästäni. Ja venäläiset hyväksyn tänne, jos ne eivät perseile omiaan ja ottaa selvää miten täällä pitäisi toimia ja olla. Sama koskee kuitenkin meitä, kun mennään heidän maahansa ja perseilystä rangaistaan.

Mistähän wikipediasta kävit muuten nuo tietosi onkimassa koskien Los Angelesia? Jos olisit lukenut tarkemmin, niin tuo 4 miljoonaa ihmistä koskee vain sitä ns ydinkeskustaa... siis varsinaista Los Angeles-nimistä kaupunkia, joka kattaa lähinnä sen pikkuisen alueen siinä Downtownin nurkilla. Itseasiassa siinä asuu alle 4 miljoonaa ihmistä... muistaakseni 2 tai 3 miljoonaa.

Suur Los Angelesin alueella asuu sen sijaan 16 miljoonaa ihmistä ja autoja sillä alueella on eri tietolähteiden mukaan 5,5 - 6 miljoonaa. Suur Los Angelesiin luetaan kaikki ne kaupungit, jotka ovat kasvaneet toisiinsa kiinni yhdeksi suureksi kaupunkikokonaisuudeksi. Niitä voi nimittää myös suur Los Angelesin kaupunginosiksi (itse Los Angeles mukaanlukien), mutta oikeasti eri alueet tuolla alueella ovat omia kaupunkeja, jotka nyt vain sattuvat olemaan kasvaneet yhteen suureksi suur Los Angelesin alueeksi. Tuo alue kulkee yleisesti nimellä Los Angeles, eikä siinä tarkoiteta vain sitä pientä osaa koko kaupunkialueesta. Itse asiassa suur Los Angelesin ja San Diegon välissä ei ole enää kummoistakaan tyhjää väliä, joten joskus tulevaisuudessa nekin kasvavat yhteen.

Liikenne ei ole kaaosmaista, tai etenkään pahempaa kuin esim Pietarissa ja Moskovassa tuppaa olemaan omien kokemuksieni mukaan. Johtuu lähinnä siitä että Venäjällä ei kaikki mene liikennesääntöjen mukaan, vaan paljon erilaisia juttuja tehdään ohi liikennesääntöjen mukavasti yhteisymmärryksessä. (länsimaisella ihmisellä menee hetki homman opettelemiseen) Siellä kyllä oppii ajamaan ja kulkemaan, mutta liikennekulttuuri on jotkain ihan muuta kuin länsimaissa on. Eikä välttämättä paremmin, kuten valtavat kuolinluvut Venäjän tieliikenteessä asian ilmaisee.

Yleisesti Amerikassa, kuten myöskin Los Angelesissa liikenne toimii hyvin sääntöjen mukaan ja kukaan ei juurikaan poukkoile tai hölmöile siellä venäläisten tyyliin. Se ns kaaos mistä wikipedia sinulle kertoi toteutuu ruuhkaisuutena, eli kaistat ovat tukossa. Parhaimmillaan ruuhka-aikaan saattaa kestää 4 - 6 tuntia ajaa vaikkapa fwy 10, tai fwy 605 pitkin keskiseltä alueelta suur Los Angelesin laidalle. Pahin tukos on siinä Downtownin nurkilla hwy 101:llä Ventura/Pasadena linjalla, mutta pahimmillaan saattaa koko freeway-pätkä mennä paikallaan seistessä ja vähän eteenpäin nykien, jollei kyydissä ole porukkaa ja pääse kuittaamaan car pool-kaistaa ruuhkan ohi... joskus tosin car pool-kaistakin on tukossa. Ilman ruuhkia sama ajo onnistuu freewayta käyttäen ehkä tunnissa tai reilussa tunnissa aamupäivisin, tai öiseen aikaan.

Ota itse ensin oikeasti selvää ennenkuin tulet pätemään ja vittuilemaan väärillä mutu-tiedoillasi... Olitko ihan kuullut nuo tiedot joltakin, vai ihanko itse googletit? Selvästikään et itse ole käynyt Viipuria pidemmällä, jos sielläkään...

• ölkÄJJ
        sdfAFF kirjoitti:

Ensinnäkään en käy venäjällä tankkaamassa ja Los Angelesin tunnen aivan riittävän hyvin, koska olen asunut siellä vuoden elämästäni. Ja venäläiset hyväksyn tänne, jos ne eivät perseile omiaan ja ottaa selvää miten täällä pitäisi toimia ja olla. Sama koskee kuitenkin meitä, kun mennään heidän maahansa ja perseilystä rangaistaan.

Mistähän wikipediasta kävit muuten nuo tietosi onkimassa koskien Los Angelesia? Jos olisit lukenut tarkemmin, niin tuo 4 miljoonaa ihmistä koskee vain sitä ns ydinkeskustaa... siis varsinaista Los Angeles-nimistä kaupunkia, joka kattaa lähinnä sen pikkuisen alueen siinä Downtownin nurkilla. Itseasiassa siinä asuu alle 4 miljoonaa ihmistä... muistaakseni 2 tai 3 miljoonaa.

Suur Los Angelesin alueella asuu sen sijaan 16 miljoonaa ihmistä ja autoja sillä alueella on eri tietolähteiden mukaan 5,5 - 6 miljoonaa. Suur Los Angelesiin luetaan kaikki ne kaupungit, jotka ovat kasvaneet toisiinsa kiinni yhdeksi suureksi kaupunkikokonaisuudeksi. Niitä voi nimittää myös suur Los Angelesin kaupunginosiksi (itse Los Angeles mukaanlukien), mutta oikeasti eri alueet tuolla alueella ovat omia kaupunkeja, jotka nyt vain sattuvat olemaan kasvaneet yhteen suureksi suur Los Angelesin alueeksi. Tuo alue kulkee yleisesti nimellä Los Angeles, eikä siinä tarkoiteta vain sitä pientä osaa koko kaupunkialueesta. Itse asiassa suur Los Angelesin ja San Diegon välissä ei ole enää kummoistakaan tyhjää väliä, joten joskus tulevaisuudessa nekin kasvavat yhteen.

Liikenne ei ole kaaosmaista, tai etenkään pahempaa kuin esim Pietarissa ja Moskovassa tuppaa olemaan omien kokemuksieni mukaan. Johtuu lähinnä siitä että Venäjällä ei kaikki mene liikennesääntöjen mukaan, vaan paljon erilaisia juttuja tehdään ohi liikennesääntöjen mukavasti yhteisymmärryksessä. (länsimaisella ihmisellä menee hetki homman opettelemiseen) Siellä kyllä oppii ajamaan ja kulkemaan, mutta liikennekulttuuri on jotkain ihan muuta kuin länsimaissa on. Eikä välttämättä paremmin, kuten valtavat kuolinluvut Venäjän tieliikenteessä asian ilmaisee.

Yleisesti Amerikassa, kuten myöskin Los Angelesissa liikenne toimii hyvin sääntöjen mukaan ja kukaan ei juurikaan poukkoile tai hölmöile siellä venäläisten tyyliin. Se ns kaaos mistä wikipedia sinulle kertoi toteutuu ruuhkaisuutena, eli kaistat ovat tukossa. Parhaimmillaan ruuhka-aikaan saattaa kestää 4 - 6 tuntia ajaa vaikkapa fwy 10, tai fwy 605 pitkin keskiseltä alueelta suur Los Angelesin laidalle. Pahin tukos on siinä Downtownin nurkilla hwy 101:llä Ventura/Pasadena linjalla, mutta pahimmillaan saattaa koko freeway-pätkä mennä paikallaan seistessä ja vähän eteenpäin nykien, jollei kyydissä ole porukkaa ja pääse kuittaamaan car pool-kaistaa ruuhkan ohi... joskus tosin car pool-kaistakin on tukossa. Ilman ruuhkia sama ajo onnistuu freewayta käyttäen ehkä tunnissa tai reilussa tunnissa aamupäivisin, tai öiseen aikaan.

Ota itse ensin oikeasti selvää ennenkuin tulet pätemään ja vittuilemaan väärillä mutu-tiedoillasi... Olitko ihan kuullut nuo tiedot joltakin, vai ihanko itse googletit? Selvästikään et itse ole käynyt Viipuria pidemmällä, jos sielläkään...

Hyvin kirjoitettu sdfAFF, komppaan. Tuossa on aika iso ero liikennekulttuureissa, koska jenkeissä on ollut yksityisautoilukulttuuri oikeastaan T-Fordista lähtien, Venäjällä vähän rapian kymmenen vuotta. Suomessa 60-luvulta ja euroopassa wwII jälkeen. Ja sen kyllä huomaa.

• SDF-166
        sdfAFF kirjoitti:

sdfAFF
        Luehan uudelleen maantietoa. Jos Los Angelesiin lasketaan vaikka koko Amerikka, niin silloinhan siellä on valtavasti ihmisiä. Mutta kun Los Angelisissa sattuu olemaan noin 4 milj. ihmistä, ja siellä ympyröivässä maalaiskunnissa sitten lisää, niin siinä päästään noin 16 milj. ihmiseen.
        Googleta esim. Los Angeles, niin sieltä saat tietoa.
        Aivan sama, jos Helsinkiin laskettaisiin kuuluvaksi myös koko Uusimaa.
        Minun ei tarvitse asua paikkakunnalla vuotta, kun saan tietoni, itse paikkakunnasta, väestöstä ja kaikesta muusta.
        Veikkaan, että elämäni aikana olen käynyt useammassa paikassa kuin sinä, sillä on jo tuota ikääkin.
        Muuten olen kyllä Viipurissakin käynyt. Ja Venäjälläkin aina Moskovaa myöten.
        Ja omalla autolla.

• " elma tirilästä "

" täytyy jatkossa ilmoitella foorumin valvojille ! ! " Putosiko " Stasi " Tiusanen
        eduskunnasta ? Ryssät vittuun Suomesta !!!!!!!!!!!!

• Jepsistä juu
        SDF-166 kirjoitti:

sdfAFF
        Luehan uudelleen maantietoa. Jos Los Angelesiin lasketaan vaikka koko Amerikka, niin silloinhan siellä on valtavasti ihmisiä. Mutta kun Los Angelisissa sattuu olemaan noin 4 milj. ihmistä, ja siellä ympyröivässä maalaiskunnissa sitten lisää, niin siinä päästään noin 16 milj. ihmiseen.
        Googleta esim. Los Angeles, niin sieltä saat tietoa.
        Aivan sama, jos Helsinkiin laskettaisiin kuuluvaksi myös koko Uusimaa.
        Minun ei tarvitse asua paikkakunnalla vuotta, kun saan tietoni, itse paikkakunnasta, väestöstä ja kaikesta muusta.
        Veikkaan, että elämäni aikana olen käynyt useammassa paikassa kuin sinä, sillä on jo tuota ikääkin.
        Muuten olen kyllä Viipurissakin käynyt. Ja Venäjälläkin aina Moskovaa myöten.
        Ja omalla autolla.

Että olet tyhmä hölpöttäjä :) Kaikessa huomaa että et oikeasti itse ole paikanpäällä käynytkään ja ongit tietosi netistä, hah hah :D Kiitti hyvistä nauruista! "Los Angelesia ympäröivät maalaiskunnat" BUUAAAHHAHAHAHAHA :D Luuletko sinä wikipediapastori että Los Angeles on kuin Helsinki ja että esim. Long Beach, Malibu, tai Pasadena on kuin Kerava ja välissä metsää?!? HAH HAH :D

• vanjanvastustaja

tottakai täytyy jonkin verran "ymmärtääkin" ketkä ovat ainakin ekaa kertaa vieraassa kaupungissa, mutta se ottaa kuulaan, kun joka kerta viikonloppuna näkyy jossain päin kaupunkia invapaikoilla vanjojen maastureita, aina pitää päästä ihan oven viereen autolla sitten jätetään ostoskärrit vielä parkkiruutuihin ! suurin osa vanjoista ovat tosi röyhkeitä, ei mitään tolkkua säännöistä, kuten parkkisakkojakaan ei heiltä voi periä, niistäkin kun menisi ilmoitukset rajalle niin johan alkaisi homma muuttua !!!

• tsirp-tsirp.

Aloittajalle vaan sen verran että jos ne olivat siinä ABC:n lähellä kauraa levittämässä pientareelle? Kauran levittämisestä on hyötyä ainakin linnuille.

• sekopäät

Nämä vakituiset valittajat jotka kirjoittelevat oli aihe mikä tahansa, niin heidän elämänsä suurin ongelmä on vain kaura, ei ole sellaista sivua mihin nämä kaikkien hyvin tuntemat valittajat JAEI B JA JUSSI S KOURULASTA eivät olisi kirjoittaneet kaurasta.
        Ei tämän sivun aloittaja kysynt mitään kaurasta, vai kysyikö vastatkaa JARI JA JUSSI ?

• John Wayne

Tänään oli taas auto hätävilkut päällä pakittamassa 6-tiellä ABC:n rampista parisataa metriä Imatralle päin. Kyseessä tietenkin RYSSÄ!

• ZZ

"Saatana että vituttaa nuo mistään piittaamattomat ja haisevat ******t"

Kyllä tuossa purat omaa pahaaoloasi. Täällä nostavat aina ilmeisesti samat ihmiset turhan haloon jostain venäläisten rikkeistä, mutta taustalla on vain primitiivinen muukalaisviha ja ikivanhat ennakkoluulot venäläisiä kohtaan. Nimitellään ja jos mitä.

Jos venäläiset eivät palauta myymäläkärryjä, on sen liikkeen asia tehdä se, josta he ovat kuormittain tavaraakin ostaneet. Mitä he niitä kärryjä lähtisivät takaisin viemään, kun eivät edes tiedä tulevatko samaan paikkaan enää koskaan uudelleen. Tuskinpa he täällä myöskään liikennesääntöjä tahallaan rikkovat, ja siihen auttaa matkustajien informaatio, ja se on suomalaisten viranomaisten ja matkojen järjestäjien asia, ei teidän kiukuttelunne.

Ette itse käyttäydy sen paremmin vieraassa maassa, jos olette muualla kuin Tallinnassa käyneetkään. Autoilijoina töppäilisitte itsekin Venäjällä ja muualla.

Katsokaa muuten ettette itse haise. Siinä varsinkin suomalaisilla miehillä olisi hoitamiseen syytä.

Katoskaa mitä ES:n pääkirjoitus kirjoitti matkailutulojen suuresta elpymisestä. Se on venäläisten ansioita.

• pravda da da

Olemme vamoni kanssa koko työikämme, jonkin verran myös opintoja ulkomailla, päässeet toimimaan yhteistyössä vierasmaalaisten kanssa. Näitten kokemusten perusteella olemme aina mitenkään manipuloimatta antaneet kahden lapsemme itse muodostaa käsityksensä ulkomaalaisista omien kokemustensa perusteella. Nyt he ovat reippaasti yli kaksikymppisiä.
        Enpä nyt viitsi laittaa tähän törkeysjärjestystä, arvannette ainakin sen alun. He ovat kärkisijansa hankkineet omalla käytöksellään.

• ei suomalainen

Onhan niitä hulluja ja sivistymättömiä joka maassa, mutta ei pidä yleistää. Itse en koskaan parkkeeraa invapaikoille enkä liikenteessä törttöile ja sellaisia on kuitenkin suurin osa, jotka täällä ajelee. Tämä jatkuva vihanpurkaus venäläisiä, mustalaisia, tummanihoisia, naapureita, paremmin toimeentulevia ja vaikka homoja kohtaan on vain merkki heikosta mielenterveyden tilasta ja hyvä syy hakeutua hoitoon. Ottakaa iisisti!

• Potemtinkohan?

Muutama päivä sitten marketin parkkipaikalla venäläinen ökyauto kolhi veljeni autoa. Meinasi lähteä pakoon, mutta tarpeeksi moni kuvasi tilanteen kännyköillään ja kiitos tuntemattoman, joka soitti poliisin paikalle. Ei suomalaisen mielestä hän on mielenterveyshoidon tarpeessa? Olisiko syytä siirtyä kirjoittelemaan siihen maahan, mistä on tullut. Suosittelen!

• epääjä.

Tshuhnat pois Suomesta.

• joo-o...-

"Saatana että vituttaa nuo mistään piittaamattomat ja haisevat ******t."

Mun mielestä tällaista lainausta voi soveltaa myös suureen osaan taksikuskeista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5240
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      2485
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      268
      2406
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2359
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1694
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1488
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      52
      1084
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1043
    9. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      1016
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66