Auttakaa joku tumpeloa! Eli markettivehkeestä on kyse Nikko Hummer H2. Laadukas sähkömoottori ei pyöri enää jotta voisi kääntyä oikealle ja vasemmalle. Voiko asialle tehdä muuta kuin heittää järveen? Johdot on kiinni ja piirilevy ehjä, samoin ohjain, joten moottorissa kai vika on?
Nikko auton etupää
Nikkko
3
176
Vastaukset
- automiesad
Kokeileppa antaa sille moottorille virtaa vaikka suoraan siitä nikko-auton akusta. Jos tällöin moottori pyörähtää niin ei ole vika ainakaan moottorissa, vaan jonkin takia auto ei nyt syötä moottorille virtaa.
- mamo
ei se auto sitä virtaa syötä vaan jonkunsortin portaallinen ESC! ::D
- mamo
siis pyöriikö autosi taka pyörät? jos pyörii on vika servossa. onko autosi 4x? eli nelivetoinen? jos on, katso onko kardaani akseli ehjä... ja riippu tietty kuinka vanha autosi on ja miten sitä on käytetty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175