Oon 23 vuotias punahiuksinen mies Kirkkonummelta ja lähden liftaamaan kohti pohjoista 27. päivä, itselläni ei ole liftaamisesta kokemusta, mutta se on ollut aina unelmani (tai jotain vastaavaa) ja tänä vuonna ajattelin, että jos en tee tätä nyt niin elämäni saattaa mennä ohitse. Olen vannonut itselleni, että teen tämän vaikka taivas putoaisi päälleni, jotkut tuttuni ajattelevat, että tämä on hullua ja välillä minäkin olen epäröinyt, mutta olen vakuuttanut itselleni, että pelko ei ole syy luovuttaa. Sitä selviää kun on pakko... tai no sitten kuolee :D Käytän hyväkseni kyydit.nettiä ja couchsurfingiä, mutta kyydit.netistä ei ole hirveästi apua valitsemallani reitillä. Menen länsirannikon kautta pohjoiseen.
Siinä kaikki tällä kertaa lisätietoa pitää kysyä
kaikki kiinnostuneet
lähettäkää postia [email protected]
ja muistakaa, sitä eletään vain kerran.
Myöhäinen ehdotus kaikille halukkaille
0
330
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493