lestadiolaiset vanhemmat

epätoivoinennnnn

Olen 17 vuotias tyttö ja nyt rakastunut aivan silmittömästi yhteen poikaan jonka kanssa seurustelen SALAA... : D Kuulostaa naurettavalta, mutta en voi puhua mun vanhempien kanssa mistään normaaleista asioista, Äiti varmaan tappais mut jos kuulisi että seurustelen tai käskisi poikaystävän pysyä musta kaukana. :D
Olen tehnyt vanhemmilleni selväksi etten ole mukana missään stanan lessupiireissä ja he ovat sen hyväksyneet, mutta tuo seurustelu ja sitten ainakin tappaisivat ja haukkuisivat vaikka miksi jos tietäisivät että oon ollu yhdynnässä poikaystäni kanssa.

miksei mulla voi olla normaaleja vanhempia, tää on hirveetä!
En voi äidinkään kanssa keskustella mistään normaaleista nuoruuteen liittyvistä asioista.

9

1282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tralalam

      Vaikea tilanne. Ensinnäkin sun täytyy nyt ymmärtää, että niiden sun vanhempien moraali on kiinni raamatussa ja ne ihan oikeasti uskoo, että raamatun mukaan eläminen on oikea tapa elää.

      Ja koska ne ihan oikeasti uskoo jumalaan ja raamatun sanaan, ne on huolissaan susta, koska seurustelet jonkun (ei-uskovaisen?) kanssa. Outoa on, jos et saisi seurustella kenenkään kanssa, olethan jo 17-vuotias.

      Sun pitäisi kertoa asiasta sun vanhemmille, ei ne niin sydämettömiä voi olla että kieltäis sulta seurustelun? Se on heidän uskontonsa, ei sinun. (oletan ettet ole uskossa) Lisäksi kyllä ne minä hetkenä hyvänsä saa sen selville, että seurustelet. Tulee vaan pahaa jälkeä.

    • uskonto=sairaus?=joo

      Minä en ehkä sinuna kertos, vaan sitten kun ja jos se asia tulee heille tietoon antaisin käskyn kattoa peiliin ja pitkään! En kyllä oikeen tiedä noiden lestadiolasiten juttuja ja muutakaa, kun meijän suvussa on vaan näitä normaaleja ja sitten muutama täti on helluntaisrk:ssa, että en tiedä onko niillä se ajatus/ periaate että seurustellaan ekaa kertaa tyyliin 25v ja muita hommeleita vasta naimisissa, vai miten, mutta kannattaa tehä harvinaisen selväksi ettei heidän uskontojuttunsa kiinnosat sua sen hevonvittua, muttei kyllä välejäkään kannata konaan rikkoo, muttei ne vanhemmat saa silmillekkää hyppiä..

    • Zaukki

      Tuo on juuri tuota teinix-asennetta. Kerrotaan vasta kun jäädään kiinni, ja lopuksi haukutaan vanhemmat tavalla tai toisella. Varsinkaan toisten henkilöiden uskontojen vähättely ei tule kuuloonkaan. Kasvakaa ihmiset ja oppikaa, ettei näin maailmassa toimita.

      Ja varsinaiseen kysymykseen. Itse tosinaan ehdotan että otat asian puheeksi omatoimisesti. Sano molemmille vanhemmillesi samaan aikaan, että olet rakastunut yhteen henkilöön ja te olette alkaneet seurustella (älä tosin mainitse yhdynnästä ainakaan vielä). Tästä parin päivän päästä pyydät ystävääsi tulemaan kotiin näytille siististi pukeutuneena pikkuherrasmiehenä. Mielestäni paremmin et vanhempiesi kannalta voikkaan ottaa asiaa esiin, joten parempaa mahdollisuutta onnistua tuskin on.

    • pidä salaisuutesi

      Älä missään tapauksessa kerro vanhemmillesi! Jos haluat edes siedettävät kotiolot itsellesi, pidä koko juttu omana salaisuutenasi.
      Rakastele poikakaverisi kanssa niin paljon kuin vain haluatte ja jaksatte ja nauttikaa toisistanne ja rakkaudesta.
      Sitten kun pääset pois vanhempiesi ikeen alta (= muutat pois), älä enää vilkaisekaan sinne päin. Heidän elämänsä on HEIDÄN, sinun elämäsi on SINUN!

    • hulluja nuo tyypit

      mitäs vitun porukkaa nä lestadiolaiset nyt muka on?

    • ebin trollaaja

      moro mää oon ihminen joka assuu yhellä paikkakunnalla sit jokku vitun kukkahattu tädit kieltää eeässän myynnin alaikäsille kaupoist ja nyt sitä saa enää salest nesteelt smarketist ja ärrält koht on maailma seonnu jos niiski kielletään höh :o eli kukkahattu tödit on perseestä ps:en oo jonne vaan es jonne tai no en tiiä ku paljo eeässästä puhu oikeestaan oon 13v suomi24 trolli muhuahahaahahah trlolololololoololololololololollzaaaaaaaa

      • mörkö

        joooo kukkahattutädit haistakaa vittu ku ootte vittu niin vitun perseestä vittu ootte kusipäitä jokka paskantaa vittuja vitun luuseri paskat perseestä tongitut lesta paskat


      • 122456v
        mörkö kirjoitti:

        joooo kukkahattutädit haistakaa vittu ku ootte vittu niin vitun perseestä vittu ootte kusipäitä jokka paskantaa vittuja vitun luuseri paskat perseestä tongitut lesta paskat

        vittu helvetti saatana perkele kusipäät homo seksuaaliset lehmät ootte niin vitun vitun perkele helvetti saatanan perseestä!


    • Anonyymi

      mullakin on poikaystävä jonka vanhemmat on lestodialaiset vanhemmat! meilläkin on salasuhde. hirveetä kun ei yökylät eikä mitkään oikein onnistu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe