Mulle oli järjestetty tuollainen ja aikamoisessa hiprakassa sitten annoin esittelijän työntää eräänlaisen sauvan mun sisälle. Se ei meinannut mennä ja esittelijä työsi kovaa. Mua sattui niin hemmetisti, kun se hiljalleen liukui sisälle. Onneksi esittelijä tajusi tilanteen ja veti sauvan pois. Mutta vahinko oli jo tapahtunut ja vuodin verta eikä istuminen tuntunut oikein kivalta.
Sulho suuttui ihan älyttömästi, koska olin säästänyt neitsyyttäni hääyötä varten.
Eli muistakaa selvittää onko polttarisankari neitsyt ettei tule tuollaisia tilanteita...
Seksiväline-esittely ei ollutkaan niin kiva juttu...
Istuminen sattuu...
9
5972
Vastaukset
- ÄO 0 ??
Tyhmä provo.
- Jussi_Halla-aho
Olisko sulhanen niin sanottu maahanmuuttaja?
https://fi.iherb.com/c/iherb-brands?rcode=mop737
- komedia naurattaa
HAUSKAA! LISÄÄ SAMANLAISTA KOMEDIAA!
- ........
:D
- hahahahaha
ei kai kukaan mies oikeesti oo seksivälineelle kateellinen :D
- muahahhhaaa
Loistava provo, lisää tällaista !!
- enem mistö
No kyllä neitsyydestä olisi plussaa saanut eli ymmärrän kyllä miestä tässä.
- Muhahahahaaa
voi jösses !! :D neitsyyden menettäminen omissa polttareissa dildolle !!! :D hahahaaa :D
No hei, kerran se vaan menee, ne hetket on arvokkaampia...
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703279
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753097Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682972On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662641Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442152- 611719
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251687- 351675
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181669- 591586