Mulle oli järjestetty tuollainen ja aikamoisessa hiprakassa sitten annoin esittelijän työntää eräänlaisen sauvan mun sisälle. Se ei meinannut mennä ja esittelijä työsi kovaa. Mua sattui niin hemmetisti, kun se hiljalleen liukui sisälle. Onneksi esittelijä tajusi tilanteen ja veti sauvan pois. Mutta vahinko oli jo tapahtunut ja vuodin verta eikä istuminen tuntunut oikein kivalta.
Sulho suuttui ihan älyttömästi, koska olin säästänyt neitsyyttäni hääyötä varten.
Eli muistakaa selvittää onko polttarisankari neitsyt ettei tule tuollaisia tilanteita...
Seksiväline-esittely ei ollutkaan niin kiva juttu...
Istuminen sattuu...
9
5915
Vastaukset
- ÄO 0 ??
Tyhmä provo.
- Jussi_Halla-aho
Olisko sulhanen niin sanottu maahanmuuttaja?
https://fi.iherb.com/c/iherb-brands?rcode=mop737
- komedia naurattaa
HAUSKAA! LISÄÄ SAMANLAISTA KOMEDIAA!
- ........
:D
- hahahahaha
ei kai kukaan mies oikeesti oo seksivälineelle kateellinen :D
- muahahhhaaa
Loistava provo, lisää tällaista !!
- enem mistö
No kyllä neitsyydestä olisi plussaa saanut eli ymmärrän kyllä miestä tässä.
- Muhahahahaaa
voi jösses !! :D neitsyyden menettäminen omissa polttareissa dildolle !!! :D hahahaaa :D
No hei, kerran se vaan menee, ne hetket on arvokkaampia...
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1162694- 862354
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651840- 561787
- 1661723
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581566Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461556- 1221372
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3771281Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281269