Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kympillä Neste Ralliin?

jsiikonen

Uskotteko, että saisimme projektimme toimimaan? Tähän tarvitaan yhteisöllisyyttä, joka ei Suomessa aina ole itsestään selvää. Tarjoamme siis yksityishenkilöille mahdollisuuden auttaa meitä toteuttamaan suuri unelmamme, osallistuminen Neste Oil Ralliin heinäkuun lopussa. Idea on niin yksinkertainen, että kuka tahansa voi kympillä ostaa oman nimensä ralliautoomme. Lisätietoa www.1sttimeracing.fi
Kuka uskoo, että voimme saada tällä tavoin kokoon merkittävän osan n. 20 tuhannen euron rallibudjetistamme?

7

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mjmmmjh

      Minä en usko.

    • jsiikonen

      Tämän tyyppisiä projekteja on toteutunut muualla maailmassa, mutta tosiaan, salliiko suomalainen mentaliteetti sen, että pyyteettömästi osallistutaan jonkun toisen unelman toteuttamiseen...

    • k.pennonen

      minäkin tarjoan yksityshenkilöille ja myös firmoille mahdollisuuden auttaa toteuttamaan minun unelmani,lopettaa työnteko loppuelämäni ajaksi.
      ei tarvita kun 10 hölmöä päivässä jotka lahjoittavat minulle 10 euroa jokainen niin lupaan lopettaa työnteon heti,lisäksi jos edellä mainittu toteutuu julkaisen jokaisen lahjoittajan nimen paikallislehdessä joka viikko.
      uskotko että saan tälläisen projektin toimimaan ?
      minä en usko.
      ja sama uskon puute koskee myös tota sinun projektia.

      • Janne Siikonen

        Kiito pennonen, juuri tuota perisuomalaista kapeakatseista kateellisuutta tarkoitinkin, jota osasit tuolla hieman kömpelollä vertauksellasi niin osuvasti kuvata. Eli eihän suomalainen voi osallistua mihinkään tällaiseen projektiin, koska sittenhän joku saa ja mä jään vain lehdellä soittelemaan unelmoimaan lottovoitosta.
        Ehkä et myöskään tullut ajatelleeksi, että tuosta rallin 25 tuhannen budjetista suurin osa kuitenkin kaivetaan omasta selkänahasta.
        Ja jos tutkin tuota kuvaustasi tarkemmin, siinä on muutama ongelmakohta joiden puolesta siitä ei jäisi edes sulle käteen tonnikalapurkin hintaa päivässä ja itse asiassa joudut kovaan velkakierteeseen noiden ilmoituskulujen vuoksi.


      • pyysetä
        Janne Siikonen kirjoitti:

        Kiito pennonen, juuri tuota perisuomalaista kapeakatseista kateellisuutta tarkoitinkin, jota osasit tuolla hieman kömpelollä vertauksellasi niin osuvasti kuvata. Eli eihän suomalainen voi osallistua mihinkään tällaiseen projektiin, koska sittenhän joku saa ja mä jään vain lehdellä soittelemaan unelmoimaan lottovoitosta.
        Ehkä et myöskään tullut ajatelleeksi, että tuosta rallin 25 tuhannen budjetista suurin osa kuitenkin kaivetaan omasta selkänahasta.
        Ja jos tutkin tuota kuvaustasi tarkemmin, siinä on muutama ongelmakohta joiden puolesta siitä ei jäisi edes sulle käteen tonnikalapurkin hintaa päivässä ja itse asiassa joudut kovaan velkakierteeseen noiden ilmoituskulujen vuoksi.

        10 hölmöä lahjoittaa jokainen kymmenen euroa päivässä = 100 € päivässä. 700€ viikossa, ilmoitus paikallislehdessä n. 70€. Kalliita on tonnikalat teilläpäin.

        Ja jos se rallin ajaminen aiheuttaa tuommosta katkeruutta, niin ei sinun ole pakko sitä tehdä. Kyllä elämässä on halvempiakin ajanviettotapoja.


    • mite oisssh

      Voin antaa 20e jos saan konepeltii koko pellin täyttävän oman naaman siihe, sitte vielä voin maksaa 10 lisää jos tuikkaatte nimen alapuolelle??

      • Janne Siikonen

        Perustimme verkkokaupan, jotta positiivisesti ajattelevat ja yhteisöllistä osallistumista haluavat henkilöt pääsevät mukaan. Valitettavasti tuo tarjous ei ihan riitä, 20 eurolla saat nimesi autoon 2 cm korkeilla kirjaimille vaikka konepeltiin. Kympillä saat halutessasi nimesi pohjaan (vaikka emme aio sitä julkisesti näyttääkkään ;).
        Verkkokaupan osoite on http://1sttimeracing.mycashflow.fi/

        Janne


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2228
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1926
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      74
      1625
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1492
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe