Uskotteko, että saisimme projektimme toimimaan? Tähän tarvitaan yhteisöllisyyttä, joka ei Suomessa aina ole itsestään selvää. Tarjoamme siis yksityishenkilöille mahdollisuuden auttaa meitä toteuttamaan suuri unelmamme, osallistuminen Neste Oil Ralliin heinäkuun lopussa. Idea on niin yksinkertainen, että kuka tahansa voi kympillä ostaa oman nimensä ralliautoomme. Lisätietoa www.1sttimeracing.fi
Kuka uskoo, että voimme saada tällä tavoin kokoon merkittävän osan n. 20 tuhannen euron rallibudjetistamme?
Kympillä Neste Ralliin?
7
208
Vastaukset
- mjmmmjh
Minä en usko.
- jsiikonen
Tämän tyyppisiä projekteja on toteutunut muualla maailmassa, mutta tosiaan, salliiko suomalainen mentaliteetti sen, että pyyteettömästi osallistutaan jonkun toisen unelman toteuttamiseen...
- k.pennonen
minäkin tarjoan yksityshenkilöille ja myös firmoille mahdollisuuden auttaa toteuttamaan minun unelmani,lopettaa työnteko loppuelämäni ajaksi.
ei tarvita kun 10 hölmöä päivässä jotka lahjoittavat minulle 10 euroa jokainen niin lupaan lopettaa työnteon heti,lisäksi jos edellä mainittu toteutuu julkaisen jokaisen lahjoittajan nimen paikallislehdessä joka viikko.
uskotko että saan tälläisen projektin toimimaan ?
minä en usko.
ja sama uskon puute koskee myös tota sinun projektia.- Janne Siikonen
Kiito pennonen, juuri tuota perisuomalaista kapeakatseista kateellisuutta tarkoitinkin, jota osasit tuolla hieman kömpelollä vertauksellasi niin osuvasti kuvata. Eli eihän suomalainen voi osallistua mihinkään tällaiseen projektiin, koska sittenhän joku saa ja mä jään vain lehdellä soittelemaan unelmoimaan lottovoitosta.
Ehkä et myöskään tullut ajatelleeksi, että tuosta rallin 25 tuhannen budjetista suurin osa kuitenkin kaivetaan omasta selkänahasta.
Ja jos tutkin tuota kuvaustasi tarkemmin, siinä on muutama ongelmakohta joiden puolesta siitä ei jäisi edes sulle käteen tonnikalapurkin hintaa päivässä ja itse asiassa joudut kovaan velkakierteeseen noiden ilmoituskulujen vuoksi. - pyysetä
Janne Siikonen kirjoitti:
Kiito pennonen, juuri tuota perisuomalaista kapeakatseista kateellisuutta tarkoitinkin, jota osasit tuolla hieman kömpelollä vertauksellasi niin osuvasti kuvata. Eli eihän suomalainen voi osallistua mihinkään tällaiseen projektiin, koska sittenhän joku saa ja mä jään vain lehdellä soittelemaan unelmoimaan lottovoitosta.
Ehkä et myöskään tullut ajatelleeksi, että tuosta rallin 25 tuhannen budjetista suurin osa kuitenkin kaivetaan omasta selkänahasta.
Ja jos tutkin tuota kuvaustasi tarkemmin, siinä on muutama ongelmakohta joiden puolesta siitä ei jäisi edes sulle käteen tonnikalapurkin hintaa päivässä ja itse asiassa joudut kovaan velkakierteeseen noiden ilmoituskulujen vuoksi.10 hölmöä lahjoittaa jokainen kymmenen euroa päivässä = 100 € päivässä. 700€ viikossa, ilmoitus paikallislehdessä n. 70€. Kalliita on tonnikalat teilläpäin.
Ja jos se rallin ajaminen aiheuttaa tuommosta katkeruutta, niin ei sinun ole pakko sitä tehdä. Kyllä elämässä on halvempiakin ajanviettotapoja.
- mite oisssh
Voin antaa 20e jos saan konepeltii koko pellin täyttävän oman naaman siihe, sitte vielä voin maksaa 10 lisää jos tuikkaatte nimen alapuolelle??
- Janne Siikonen
Perustimme verkkokaupan, jotta positiivisesti ajattelevat ja yhteisöllistä osallistumista haluavat henkilöt pääsevät mukaan. Valitettavasti tuo tarjous ei ihan riitä, 20 eurolla saat nimesi autoon 2 cm korkeilla kirjaimille vaikka konepeltiin. Kympillä saat halutessasi nimesi pohjaan (vaikka emme aio sitä julkisesti näyttääkkään ;).
Verkkokaupan osoite on http://1sttimeracing.mycashflow.fi/
Janne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448139Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432171Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262072- 951698
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 251116
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860