elikkäs minua on vaivannut monen monet eri oireet viimeisen puolen vuoden aikana! elikkäs minulle laitettiin mirena hormooni kierukka vuosi sitten.
Nyt viimeisen puolen vuoden aika minua on vaivannut älytön alavatsa kipu oikealla ja myös vähemmän vasemmalla. olen huomannut myös että alavatsaani turvottaa aivan kamalasti. välillä myös munsarjoja vihloo ja yhdynnätkin ovat alkaneet sattumaan aivan häpyluun yläpuolelle joka ei siis aiemmin ole sattunut. mistä voi johtua. olen käynyt vaivojen takia lääkärissä, josa ovat veikkanneet mahataudiksi! Gynellä kävin n 5-6kk sitten ja siellä ultralla katsoi että oikealla puolella oli silloin n. 2 cm kysta ja muutama pienempi lisäksi katsoi että minulla on pco tyyppiset munasarjat, mutta kuitenkin että eivät aiheuta oireita eikä vaadi toimen piteitä, silti tuntuu että munasarjani ovat aivan tulessa! voiko nämä pco tai kystat aiheuttaa jotakin oiereita?
kova kipu oikeassa munasarjassa!!
2
431
Vastaukset
- FlowerLove420
PCO ei ainakaan aiheuta, minulla on runsaasti PCO rakkuloita munasarjoissa ja en ovuloi, mutta ei ole ollut koskaan oireena kuvailemaasi.
Kystia minulla on ollut 2 kertaa, kummallakin kerralla 1. Ekalla kerralla kysta ei oireillut ennen kuin puhkesi erittäin kivuliaasti, ja jouduin sairaalaan :( Toisella kertaa kysta ei ole oireillut mitään. Kannattaa ehkä vielä mennä lääkäriin ja vaatia että nyt tutkitaan mikä siellä sattuu.. :/ Kumminkin varmemmin uskoisin että kystat kipua aiheuttaa kuin polykystiset munasarjat. - hoidoissa..
Siis sinulla on hormonikierukka tällä hetkellä?
"Hiukan" väärä palsta, tämä on Lapsettomuuspalsta.
Mene uudelleen gynekologille jos edellisestä on aikaa liki puoli vuotta, tilannehan on saattanut muuttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2335111Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194151- 583753
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513490
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413205Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv42397- 232386
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo592377